Haluan pois

Re: Haluan pois

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 02:35

trisse kirjoitti:Ei se mitään. Toivottavasti nimesi spostissa ei ole minun - höpläytit jo tohtorinnaa joten älä enää psykologian lisensiaattia!

Oikeesti, en tiedä mitä tarkoitit mutta jos tohtorinnat ja sen ala-tai ylämaiset tuli jotenkin tyytväiseksi niin hyvä... sillä minä jäin edelleenkin vastauksia vaille ja niitä odotellessa...?
Ulriika

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 02:37

Kyllästynyt kirjoitti:
Ulriika kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:... Vastaukseni on: Työ ei tee ihmistä, mutta ihmisen on hyvä tehdä työtä.

Selitä tuo kaikille niille, joilla sitä työtä ei ole ja haluaisivat sitä tehdä. Kaikki työttömät eivät kuitenkaan tällä palstalla pyöri. Voisi olla PP ylpeä jos niin olisi.
Tuo vastauksesi kertoo juurikin sen, kuinka tietämätön ja ylimielinen sinun suhteesi työttömiin on.
Eiväthän työttömät itse tiedä, että olisi hyvä tehdä töitä.

Ei siinä mitään ylimielisyyttä ole. Jostain syystä sinä vain haluat nähdä siinä sellaista olevan.

Odotan.
Ulriika

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 02:41

Ulriika kirjoitti:Odotan.

Osotat mitä?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 02:45

Ihmettä?
trisse

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 02:47

: :lol:
Ulriika

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 02:47

Kyllästynyt kirjoitti:
Ulriika kirjoitti:Odotan.

Osotat mitä?

Sinun piti kirjoittaa "odotat" - kirjoitit "osotat"! Ethän ole Osama bin ladenin puolella? :(
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 02:50

Painovirhe. Otan uusiksi:
Ulriika,
Mitä sinä odotat?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 02:57

Ulriika kirjoitti:
Rane kirjoitti:Sehän on normaalia, inhimillistä. Ihmisiä olemme.

Sehän siinä onkin! Miksi se ei ole inhimillistä ja normaalia jokaisen kohdalla? Miksi niistä negatiivisista tunteista ja purkauksista joidenkin kohdalla tulee jotakin muuta kuin inhimillistä ja normaalia? Onko olemassa joku rotu, jotka saavat olla inhimillisiä ja normaaleja?

Sinäkin vedit heti kortin työ esiin. Tekeekö se, työ, sinun mielestäsi ihmisestä enemmän ihmisen kuin ettei ihmisellä ole työtä? Miksi on niin tärkeää että Hilppa käy työssä?

Te pyöritte kuin mehiläiset hunajan ympärillä. Siinä ne kysymykset ovat ja muistaakseni en viittä vaille valmiilta mitään ole kysynytkään.
Ulriika

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 03:00

Ulriika kirjoitti:Te pyöritte kuin mehiläiset hunajan ympärillä. Siinä ne kysymykset ovat ja muistaakseni en viittä vaille valmiilta mitään ole kysynytkään.

Valitan, mutta putosin kärryiltä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 03:03

Älä häntä kiusaa. Mutta voisit modena puhua minun tilanteestani PP:lle.
trisse

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 03:11

Niin kuin varmasti enemmän kuin monesti, jos sinun tarvitsisi noihin kysymyksiin yksilöidysti vastata. Kivellä päähän ja karkuun kiertotietä ja hienommin. Ehkä elämä ei kuitenkaan ole niin yksinkertaista, vaikka se sieltä omalta kantilta katsoen siltä saattaa vaikuttaa.
Öitä Mehiläiset :lol:
Ulriika

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 03:35

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mutta koska Mirrin kirjoittama viesti kuitenkin viittasi minuun ja sinä aloitit viestisi "Hän lähetti...", ei ole mitenkään omituista jos viestisi ymmärrettiin väärin.
Minua sinun reaktiossasi häiritsi ylimielisyytesi sekä oman osuutesi vähättely.

No se olisi kyllä pitänyt ymmärtää oikein sillä puhuin koko viestissä vain yhdestä asiasta. Viesti olisi ollut käsittämätön jos olisin yhdellä lauseella puhunut jostain sinulle kirjoittamistani meileistä (mainitsematta mitenkään että millaisia meilejä ne ovat olleet ja mitä meidän pitäisi niistä päätellä) ja sitten hypännyt RK:n jota olisin puinut loppuviestin. Mutta ymmärrän että ko. aiheeseen liittyy ehkä ryhmän kollektiivinen trauma itsariyritykseeni liittyen mikä aikaansaa yliherkkyyden. Kuitenkin selvennyksen jälkeen sitä pitäisi olla mahdoton käsittää enää väärin. Mutta PP pystyi siihenkin!

En vaan ymmärrä kun hän on selkeästi päättänyt pitää turpansa kiinni ja olla kommentoimatta mitään niin miten aina ne tilanteet kun hän kommentoi koskevat minua ja ovat aina päin vittua?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 03:47

PP, varmaan koet että ignoroivalla käyttäytymiselläsi osoitat minulle ettei minulla ole oikeuksia mihinkään vaan olen täysin mitätön. Mutta joku on käynyt edeltä - olen tiennyt jo aiemmin olevani mitätön. Mitättömänäkin yhä vaan ihmettelen..
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.12.2015 03:48

2:47
Ei asia enää selvennysten jälkeen ollut mitenkään epäselvä. Väitin jatkossa vain, että viestisi oli korjaamatomana monitulkintainen yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 03:58

sanoit "yllättyneenä" olleesi itse ihmeissäsi siitä ettei trisse ollutkaan valehdellut. Tilanteessa jossa Kyllästynyt ymmärsi jo ylireaktionsa.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 04:06

Ja sanoin lähteväni pois täältä ja toivovani että viestini voisivat jäädä. Oli tosi halpamaista poistaa viestit pelkästään siksi että pystyt siihen ja tiesit sen satuttavan minua!
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 04:13

Psykopatologia kirjoitti:2:47
Ei asia enää selvennysten jälkeen ollut mitenkään epäselvä. Väitin jatkossa vain, että viestisi oli korjaamatomana monitulkintainen yms.

Miksi poistit sitten viestini vaikka korjasin sen?
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.12.2015 11:57

Et noudattanut määräyksiäni myöhemmin ym.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 12:33

Ulriika kirjoitti:Niin kuin varmasti enemmän kuin monesti, jos sinun tarvitsisi noihin kysymyksiin yksilöidysti vastata. Kivellä päähän ja karkuun kiertotietä ja hienommin. Ehkä elämä ei kuitenkaan ole niin yksinkertaista, vaikka se sieltä omalta kantilta katsoen siltä saattaa vaikuttaa.
Öitä Mehiläiset :lol:

En ymmärrä mihin viittaat, mutta tuskinpa se sinua haittaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 12:33

trisse kirjoitti:sanoit "yllättyneenä" olleesi itse ihmeissäsi siitä ettei trisse ollutkaan valehdellut. Tilanteessa jossa Kyllästynyt ymmärsi jo ylireaktionsa.

En ole ylireagoinut.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet