Ulriika kirjoitti:Sehän siinä onkin! Miksi se ei ole inhimillistä ja normaalia jokaisen kohdalla? Miksi niistä negatiivisista tunteista ja purkauksista joidenkin kohdalla tulee jotakin muuta kuin inhimillistä ja normaalia? Onko olemassa joku rotu, jotka saavat olla inhimillisiä ja normaaleja?
Rane kirjoitti:Ulriika kirjoitti:Sehän siinä onkin! Miksi se ei ole inhimillistä ja normaalia jokaisen kohdalla? Miksi niistä negatiivisista tunteista ja purkauksista joidenkin kohdalla tulee jotakin muuta kuin inhimillistä ja normaalia? Onko olemassa joku rotu, jotka saavat olla inhimillisiä ja normaaleja?
Palsta on ollut aika salliva kaikille.
Ulriika kirjoitti:Ei minulla plakkia (eikä palkkiakaan) ole hampaissani sinua kohtaan. Samat kysymykset voin esittää sinullekin mitkä tuossa ylhäällä jo ovatkin.
Kyllästynyt kirjoitti:Ulriika kirjoitti:Ei minulla plakkia (eikä palkkiakaan) ole hampaissani sinua kohtaan. Samat kysymykset voin esittää sinullekin mitkä tuossa ylhäällä jo ovatkin.
Siinä tapauksessa minä kysyn sinulta, miksi tulet paikalle vain näykkiäksesi muita kirjoittajia?
Ulriika kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ulriika kirjoitti:Ei minulla plakkia (eikä palkkiakaan) ole hampaissani sinua kohtaan. Samat kysymykset voin esittää sinullekin mitkä tuossa ylhäällä jo ovatkin.
Siinä tapauksessa minä kysyn sinulta, miksi tulet paikalle vain näykkiäksesi muita kirjoittajia?
Etkö vastaa kysymyksiini?
Ulriika kirjoitti:Etkö vastaa kysymyksiini?
Hilppa kirjoitti:Ulriika kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ulriika kirjoitti:Ei minulla plakkia (eikä palkkiakaan) ole hampaissani sinua kohtaan. Samat kysymykset voin esittää sinullekin mitkä tuossa ylhäällä jo ovatkin.
Etkö vastaa kysymyksiini?
Oletko kirjoittanut palstalla aiemmin? Ja jos olet, mikä oli nimimerkkisi?
Kyllästynyt kirjoitti:Ulriika kirjoitti:Etkö vastaa kysymyksiini?
Vastaan jos sitä haluat, mutta kysymyksen luonteen, sisällön ja koska olen asian jo aiemmin samaan kysymykseen vastannut, en pitänyt mitään kiirettä.
Vastaukseni on: Työ ei tee ihmistä, mutta ihmisen on hyvä tehdä työtä.
Hilppa kirjoitti:Päivän Puzzle? Tosi huono pila, trisse.
Kyllästynyt kirjoitti:Ulriika kirjoitti:Etkö vastaa kysymyksiini?
Vastaan jos sitä haluat, mutta kysymyksen luonteen, sisällön ja koska olen asian jo aiemmin samaan kysymykseen vastannut, en pitänyt mitään kiirettä.
Vastaukseni on: Työ ei tee ihmistä, mutta ihmisen on hyvä tehdä työtä.
Hilppa kirjoitti:Päivän Puzzle? Tosi huono pila, trisse.
trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Päivän Puzzle? Tosi huono pila, trisse.
Eli en tätä tarkoittanut. Jotain muuta ja siinäkin saatan olla väärässä.
Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Päivän Puzzle? Tosi huono pila, trisse.
Eli en tätä tarkoittanut. Jotain muuta ja siinäkin saatan olla väärässä.
Niinpä niin. Olethan ennenkin erehtynyt arvauksissasi.
Ulriika kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:... Vastaukseni on: Työ ei tee ihmistä, mutta ihmisen on hyvä tehdä työtä.
Selitä tuo kaikille niille, joilla sitä työtä ei ole ja haluaisivat sitä tehdä. Kaikki työttömät eivät kuitenkaan tällä palstalla pyöri. Voisi olla PP ylpeä jos niin olisi.
Tuo vastauksesi kertoo juurikin sen, kuinka tietämätön ja ylimielinen sinun suhteesi työttömiin on.
Eiväthän työttömät itse tiedä, että olisi hyvä tehdä töitä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa