Haluan pois

Re: Haluan pois

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 23:55

Hilppa kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Nyt kun kaikki on poistettu, voit tietysti väittää ihan mitä hyvänsä.

Juu. Halutessannehan viestit olisi voinut vaikka säilyttää ja välttyä siten tämän kaltaisilta ongelmilta kokonaan. Vai olisiko se mielestäsi ollut täysin mahdotonta..?...

Outoa hölmöilyä taas sinulta. En minä sinun tekstejäsi millään tavalla kaipaa.

Ymmärsin sinun esittäneen harmisi siitä että viestieni poiston jälkeen sanomiani asioita ei voi enää varmuudella tarkastaa. Ymmärsin varmaan ihan väärin?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 23:56

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:... Mitä minä olisin voinut tehdä?

Yksinkertaisesti toteamalla, että viestisi oli epäselvästi kirjoitettu.

MINÄ TEIN NIIN! PAHOITTELIN! OLEN VAIN EREHTYVÄINEN IHMINEN - MY FAULT!

PP:n tekemistä virheistä en ole saanut mitään pahoittelua vieläkään.
trisse

ViestiKirjoittaja Ulriika » 26.12.2015 23:57

Hilppa kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Maaria haluaa huomiota poistumisellaan ja samalla huomion haussaan saa minulle pahan olon aikaiseksi.

Kyllä, mutta pitäisi aina muistaa, että loppujen lopuksi "minä" ei ole mukana kuvioissa aina silloin kuin niin luulee. Vaan kyse on yleensä aina jostain muusta.

No niin, pitäisiköhän sinunkin Hilppa hännystelijä joskus uskaltaa olla ihan omaa mieltä muustakin kuin pähkinöistä.
Ulriika

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.12.2015 23:59

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Et tehnyt. Sinä mesosit, että olisihan se pitänyt ymmärtää oikein, koska sinä olit koko ajan puhunut RK:stä.
Mutta koska Mirrin kirjoittama viesti kuitenkin viittasi minuun ja sinä aloitit viestisi "Hän lähetti...", ei ole mitenkään omituista jos viestisi ymmärrettiin väärin.
Minua sinun reaktiossasi häiritsi ylimielisyytesi sekä oman osuutesi vähättely.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 00:01

Ulriika kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Maaria haluaa huomiota poistumisellaan ja samalla huomion haussaan saa minulle pahan olon aikaiseksi.

Kyllä, mutta pitäisi aina muistaa, että loppujen lopuksi "minä" ei ole mukana kuvioissa aina silloin kuin niin luulee. Vaan kyse on yleensä aina jostain muusta.

No niin, pitäisiköhän sinunkin Hilppa hännystelijä joskus uskaltaa olla ihan omaa mieltä muustakin kuin pähkinöistä.

Juuri sinun kaltaisillesihan omia mielipiteitään ei saa esittää.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 00:05

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Et tehnyt. Sinä mesosit, että olisihan se pitänyt ymmärtää oikein, koska sinä olit koko ajan puhunut RK:stä.
Mutta koska Mirrin kirjoittama viesti kuitenkin viittasi minuun ja sinä aloitit viestisi "Hän lähetti...", ei ole mitenkään omituista jos viestisi ymmärrettiin väärin.
Minua sinun reaktiossasi häiritsi ylimielisyytesi sekä oman osuutesi vähättely.

No se olisi kyllä pitänyt ymmärtää oikein sillä puhuin koko viestissä vain yhdestä asiasta. Viesti olisi ollut käsittämätön jos olisin yhdellä lauseella puhunut jostain sinulle kirjoittamistani meileistä (mainitsematta mitenkään että millaisia meilejä ne ovat olleet ja mitä meidän pitäisi niistä päätellä) ja sitten hypännyt RK:n jota olisin puinut loppuviestin. Mutta ymmärrän että ko. aiheeseen liittyy ehkä ryhmän kollektiivinen trauma itsariyritykseeni liittyen mikä aikaansaa yliherkkyyden. Kuitenkin selvennyksen jälkeen sitä pitäisi olla mahdoton käsittää enää väärin. Mutta PP pystyi siihenkin!
.
öitä
Viimeksi muokannut trisse päivämäärä 27.12.2015 03:29, muokattu yhteensä 1 kerran
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 00:14

trisse kirjoitti:No se olisi kyllä pitänyt ymmärtää oikein sillä puhuin koko viestissä vain yhdestä asiasta. Viesti olisi ollut käsittämätön jos olisin yhdellä lauseella puhunut jostain sinulle kirjoittamistani meileistä (mainitsemalla mitenkään että millaisia meilejä ne ovat olleet ja mitä meidän pitäisi niistä päätellä) ...

Olet aiemminkin syyttänyt minua, joten samalla logiikalla kuin sinä väität että viestisi "olisi pitänyt ymmärtää oikein", sen voi luokitella viestiksi joka "olisi pitänytkin ymmärtää niin kuin minä sen ymmärsin".
Viestien sisältö ja tarkoitus kävi viestissäsi selkeästi ilmi.
trisse kirjoitti:... Kuitenkin selvennyksen jälkeen sitä pitäisi olla mahdoton käsittää enää väärin. Mutta PP pystyi siihenkin!

Siitä en osaa sanoa mitään, mutta sinähän et myöntänyt viestisi olevan epäselvästi kirjoitetun vaan syyttelit muita väärinymmärtämisestä puolustelemalla itseäsi samaan tapaan kuin yllä "se olisi pitänyt ymmärtää oikein".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 00:15

Hilppa kirjoitti:
Ulriika kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

No ei tietenkään!! Sinun mielestäsi. Oletko koskaan miettinyt, miksi sinun mielipiteesi tarvitsee jonkun muun taakseen, jonkun vahvemman? Olen aivan varma, jollei Kyllästynyttä olisi, viestisi olisivat aivan eri luokkaa.
Vähän sama kun sanotaan että puskista on hyvä huudella, niin se on selän takaakin.
Ulriika

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 00:19

Ulriika kirjoitti:... Vähän sama kun sanotaan että puskista on hyvä huudella...

Siltähän tuo näyttää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 00:23

Ja nyt kun olette saaneet ne närkästyksen aiheet kurkustanne köhittyä, voisisiko joku teistä neuvoa kuinka tabletilla laitetaan musiikkia tänne?
Ja Maaria, sinä et mene minnekään!!!!
Viimeksi muokannut Ulriika päivämäärä 27.12.2015 00:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Ulriika

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 00:23

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:No se olisi kyllä pitänyt ymmärtää oikein sillä puhuin koko viestissä vain yhdestä asiasta. Viesti olisi ollut käsittämätön jos olisin yhdellä lauseella puhunut jostain sinulle kirjoittamistani meileistä (mainitsemalla mitenkään että millaisia meilejä ne ovat olleet ja mitä meidän pitäisi niistä päätellä) ...

Olet aiemminkin syyttänyt minua, joten samalla logiikalla kuin sinä väität että viestisi "olisi pitänyt ymmärtää oikein", sen voi luokitella viestiksi joka "olisi pitänytkin ymmärtää niin kuin minä sen ymmärsin".
trisse kirjoitti:... Kuitenkin selvennyksen jälkeen sitä pitäisi olla mahdoton käsittää enää väärin. Mutta PP pystyi siihenkin!

Siitä en osaa sanoa mitään, mutta sinähän et myöntänyt viestisi olevan epäselvästi kirjoitetun vaan syyttelit muita väärinymmärtämisestä puolustelemalla itseäsi samaan tapaan kuin yllä "se olisi pitänyt ymmärtää oikein".

Kyllä minä myönsin että se on epäselvästi kirjoitettu - mitä pp käytti sittemmin aseena minua vastaan - mutta silti kontekstissaan se ei antanut mahdollisuuden kuin yhdelle järkevälle tulkinnalle. Sitten ymmärsin että ko. tilanne on ollut muillekin traumaattinen ja siksi tuo yliherkkyys.
trisse

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 00:27

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Kyllä minä myönsin että se on epäselvästi kirjoitettu - mitä pp käytti sittemmin aseena minua vastaan - mutta silti kontekstissaan se ei antanut mahdollisuuden kuin yhdelle järkevälle tulkinnalle. Sitten ymmärsin että ko. tilanne on ollut muillekin traumaattinen ja siksi tuo yliherkkyys.

Just, että jaksat asettua altavastaajaksi vuositolkulla :lol: :lol: Olisiko sulla antaa neuvoa, kuinka tänne saa laitettua musiikkia?
Ulriika

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 00:28

Mutta miksen minä saa mitään pahoitteluja siitä että PP sanoi "olleensa varma että puhun paskaa" tms. (vapaa quote tuokin) ja piti minua niin tyhmänä että jos yrittäisin trollata tässä ryhmässä jonain toisena niin ottaisin nikikseni oman etunimeni ja sähköpostikseni jonkun osoitteen missä nimeni esiintyy kokonaisuudessaan. (Olen ehkä yliherkkä mutta olen aistivinani tuossa pientä alentuvuutta älykkyyteni suhteen :D )
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 00:30

Ulriika kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Ulriika kirjoitti:- -

No ei tietenkään!! Sinun mielestäsi. Oletko koskaan miettinyt, miksi sinun mielipiteesi tarvitsee jonkun muun taakseen, jonkun vahvemman? Olen aivan varma, jollei Kyllästynyttä olisi, viestisi olisivat aivan eri luokkaa.
Vähän sama kun sanotaan että puskista on hyvä huudella, niin se on selän takaakin.

Puskista huutelemalla sanoilla ei ole painoarvoa, mutta ei muutoinkaan ole väliä, mitä mieltä sinä olet minun viestieni painoarvosta. Kirjoituksesi on vain sinun mielipiteesi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 00:34

Ulriika kirjoitti:Just, että jaksat asettua altavastaajaksi vuositolkulla :lol: :lol: Olisiko sulla antaa neuvoa, kuinka tänne saa laitettua musiikkia?

1. mene osoitteeseen www.youtube.com (kirjoita oikein eikä esim. youtobe)
2. kirjoita hakukenttään haluamasi biisi
3. kopioi osoite
4. tule tänne ja postaa osoite (ja nimi ja aika)

Ei tarvi kiittää!
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 00:34

trisse kirjoitti:Kyllä minä myönsin että se on epäselvästi kirjoitettu - mitä pp käytti sittemmin aseena minua vastaan - mutta silti kontekstissaan se ei antanut mahdollisuuden kuin yhdelle järkevälle tulkinnalle. Sitten ymmärsin että ko. tilanne on ollut muillekin traumaattinen ja siksi tuo yliherkkyys.

Sinun "myöntämisesi" sisälsi niin paljon selittelyä, että se kävi tehottomaksi.
Mirrin viestin vuoksi sinun viestisi oli enemmän kuin vain epäselvä. Se piti ymmärtää väärin, jotta sen olisi ymmärtänyt oikein.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 00:36

Ai se olikin se älykkyysjuttu mikä loukkasi, en tajunnutkaan. No mutta osaatko antaa siinä riitelyn lomassa niitä neuvoja?
Ulriika

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 00:38

trisse kirjoitti:Mutta miksen minä saa mitään pahoitteluja siitä että PP sanoi "olleensa varma että puhun paskaa" tms. (vapaa quote tuokin) ja piti minua niin tyhmänä että jos yrittäisin trollata tässä ryhmässä jonain toisena niin ottaisin nikikseni oman etunimeni ja sähköpostikseni jonkun osoitteen missä nimeni esiintyy kokonaisuudessaan. (Olen ehkä yliherkkä mutta olen aistivinani tuossa pientä alentuvuutta älykkyyteni suhteen :D )

Ei se minun mielestäni mikään ihme olisi, jos sinä trollaisit omalla etunimelläsi esiintyen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 00:41

trisse kirjoitti:
Ulriika kirjoitti:Just, että jaksat asettua altavastaajaksi vuositolkulla :lol: :lol: Olisiko sulla antaa neuvoa, kuinka tänne saa laitettua musiikkia?

1. mene osoitteeseen http://www.youtube.com (kirjoita oikein eikä esim. youtobe)
2. kirjoita hakukenttään haluamasi biisi
3. kopioi osoite
4. tule tänne ja postaa osoite (ja nimi ja aika)

Ei tarvi kiittää!

Ei tarviikaan kiittää kun en tajunnut tuota nelosta? Kuka sitä nyt keskeneräisestä kiitosta saisi. Ja kyllä minä kirjoittaa osaan ja vaikken en noin hienoilla sanakääntellä kuin sinä ja kirjanoppineet, koskaan ei viestini ole jäänyt ymmärtämättä. Ja tiedätkö mistä sen tietää?
Siitä ettei sitä ole vuosia tarvinnut toistaa!!!!
Viimeksi muokannut Ulriika päivämäärä 27.12.2015 00:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Ulriika

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 00:41

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Kyllä minä myönsin että se on epäselvästi kirjoitettu - mitä pp käytti sittemmin aseena minua vastaan - mutta silti kontekstissaan se ei antanut mahdollisuuden kuin yhdelle järkevälle tulkinnalle. Sitten ymmärsin että ko. tilanne on ollut muillekin traumaattinen ja siksi tuo yliherkkyys.

Sinun "myöntämisesi" sisälsi niin paljon selittelyä, että se kävi tehottomaksi.
Mirrin viestin vuoksi sinun viestisi oli enemmän kuin vain epäselvä. Se piti ymmärtää väärin, jotta sen olisi ymmärtänyt oikein.

Sitä me ihmiset joskus joudutaan tekemään.

Enkä kyllä ymmärrä miten olen voinut selitellä asiaa liikaa jota en muka ensimmäisen versiosi mukaan ole selitellyt ollenkaan tarpeeksi. Mutta kuten sanottua en sinänsä tunne minkäännäköisiä kaunaa muistuttaviakaan tunteita sinua kohtaan tuosta. PP:n toiminta sen sijaan kyrsii kyllä.
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet