Pinja kirjoitti:Maaria haluaa huomiota poistumisellaan ja samalla huomion haussaan saa minulle pahan olon aikaiseksi.
Flower kirjoitti:Harmittaako sinua, kun muut saavat huomiota?
Pinja kirjoitti:Maaria haluaa huomiota poistumisellaan ja samalla huomion haussaan saa minulle pahan olon aikaiseksi.
Pinja kirjoitti:Maaria ei saa minulta tempullaan hyvää huomiota, tuollainen huomionhaku harmittaa minua, kun hän aiheuttaa minulle pahan olon.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:... Joten palsta ei ole mikään suuri etu siinä asiassa taikka erityinen syy jäädä...
Ei, mutta tyhjää parempi kuitenkin.
Vain kirjoittajat voivat tehdä palstasta antoisan ja hyvän.
trisse kirjoitti:Ei tänne kannattaisi kenenkään jäädä. Viestitkin tuhotaan syyttä.
trisse kirjoitti:En niin. Minusta luultiin ihan pöhköjä kun tuuve trollasi nimelläni ja luultiin että minä olisin puhunut sinulle lähettäneeni meiliä. Teidän tyhmät luulonne eivät ole minun vikani!
trisse kirjoitti:"Omaa osuuttani". Heti selvensin asian muttei sanaani uskottu...
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:"Omaa osuuttani". Heti selvensin asian muttei sanaani uskottu...
"Selvensit asiaa" puolustelemalla omaa (helposti väärin tulkittavaa) viestiäsi ja syyttämällä muita ymmärtämättömyydestä.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:"Omaa osuuttani". Heti selvensin asian muttei sanaani uskottu...
"Selvensit asiaa" puolustelemalla omaa (helposti väärin tulkittavaa) viestiäsi ja syyttämällä muita ymmärtämättömyydestä.
Kirjoitustyylinikin voi olla huolimaton muttei se ollut tuossa sen huolimattomampi kuin muulloinkaan enkä mitään tehnyt tahallani.
Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:"Omaa osuuttani". Heti selvensin asian muttei sanaani uskottu...
Kirjoitustyylinikin voi olla huolimaton muttei se ollut tuossa sen huolimattomampi kuin muulloinkaan enkä mitään tehnyt tahallani.
Nyt kun kaikki on poistettu, voit tietysti väittää ihan mitä hyvänsä.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:"Omaa osuuttani". Heti selvensin asian muttei sanaani uskottu...
trisse kirjoitti:... Mitä minä olisin voinut tehdä?
trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Nyt kun kaikki on poistettu, voit tietysti väittää ihan mitä hyvänsä.
Juu. Halutessannehan viestit olisi voinut vaikka säilyttää ja välttyä siten tämän kaltaisilta ongelmilta kokonaan. Vai olisiko se mielestäsi ollut täysin mahdotonta..?...
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:... Mitä minä olisin voinut tehdä?
Yksinkertaisesti toteamalla, että viestisi oli epäselvästi kirjoitettu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa