Haluan pois

Re: Haluan pois

ViestiKirjoittaja Pinja » 26.12.2015 22:39

Maaria haluaa huomiota poistumisellaan ja samalla huomion haussaan saa minulle pahan olon aikaiseksi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.12.2015 22:43

Pinja kirjoitti:Maaria haluaa huomiota poistumisellaan ja samalla huomion haussaan saa minulle pahan olon aikaiseksi.

Kyllä, mutta pitäisi aina muistaa, että loppujen lopuksi "minä" ei ole mukana kuvioissa aina silloin kuin niin luulee. Vaan kyse on yleensä aina jostain muusta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 26.12.2015 22:44

Flower kirjoitti:Harmittaako sinua, kun muut saavat huomiota?

Maaria ei saa minulta tempullaan hyvää huomiota, tuollainen huomionhaku harmittaa minua, kun hän aiheuttaa minulle pahan olon.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 26.12.2015 22:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.12.2015 22:44

Pinja kirjoitti:Maaria haluaa huomiota poistumisellaan ja samalla huomion haussaan saa minulle pahan olon aikaiseksi.

Ymmärrän, mutta jos sinä et ole pääosassa Maarian pahassa olossa, älä ryhdy itseäsi siihen väkisin tuntemaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.12.2015 22:46

Pinja kirjoitti:Maaria ei saa minulta tempullaan hyvää huomiota, tuollainen huomionhaku harmittaa minua, kun hän aiheuttaa minulle pahan olon.

Joskus olisi syytä vain olla hiljaa - sinunkin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 22:46

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:... Joten palsta ei ole mikään suuri etu siinä asiassa taikka erityinen syy jäädä...

Ei, mutta tyhjää parempi kuitenkin.

Vain kirjoittajat voivat tehdä palstasta antoisan ja hyvän.

Ei tänne kannattaisi kenenkään jäädä. Viestitkin tuhotaan syyttä.
trisse

ViestiKirjoittaja Pinja » 26.12.2015 22:46

Olkoon hänellä paha olo mistä tahansa, niin hän aiheuttaa minulle pahaa oloa poistumisella ja sen uhkailemisella, kyllä hänen poistumisensa minua koskettaa enkä siten toivo sitä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.12.2015 22:48

trisse kirjoitti:Ei tänne kannattaisi kenenkään jäädä. Viestitkin tuhotaan syyttä.

Sinä et vain suostu syytä näkemään tai myöntämään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 22:51

En niin. Minusta luultiin ihan pöhköjä kun tuuve trollasi nimelläni ja luultiin että minä olisin puhunut sinulle lähettäneeni meiliä. Teidän tyhmät luulonne eivät ole minun vikani!
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.12.2015 22:55

trisse kirjoitti:En niin. Minusta luultiin ihan pöhköjä kun tuuve trollasi nimelläni ja luultiin että minä olisin puhunut sinulle lähettäneeni meiliä. Teidän tyhmät luulonne eivät ole minun vikani!

Siinä oli kyse tahallisesti aiheutetusta väärinkäsityksestä.
Sinä et myöskään suostunut näkemään omaa osuuttasi ensimmäisen väärinkäsityksen aihettajana.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 23:01

"Omaa osuuttani". Heti selvensin asian muttei sanaani uskottu. Jos ihmiset ovat halunneet muodostaa kuvan että valehtelisin paljon enemmän kuin mitä valehtelen niin minä olen voimaton oikaisemaan asiaa. (Onneksi R halusi auttaa - muutoinhan uskoisitte noin vielä tänäkin päivänä, ihan sama mitä olisin kirjoittanut). Jatkuvastihan jokainen tulee kirjoittaneeksi epäselvästi ja juttu selviää oikaisuilla. Mutta mitä ihminen voi tehdä jos hänen oikaisuihinsa ei haluta uskoa?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.12.2015 23:03

trisse kirjoitti:"Omaa osuuttani". Heti selvensin asian muttei sanaani uskottu...

"Selvensit asiaa" puolustelemalla omaa (helposti väärin tulkittavaa) viestiäsi ja syyttämällä muita ymmärtämättömyydestä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 23:07

Selvensin ketä olin tarkoittanut mutta PP päätti olla uskomatta siihen mitä sanoin. (Sinä ehkä uskoit heti - en tiedä.) Pitäisin keskustelun painopisteen nyt tuossa uskomisjutussa kun tekstejäkään ei ole enää tallella, muu on tulkinnanvaraista, ja sen itse näen pääpointtina).
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 23:09

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:"Omaa osuuttani". Heti selvensin asian muttei sanaani uskottu...

"Selvensit asiaa" puolustelemalla omaa (helposti väärin tulkittavaa) viestiäsi ja syyttämällä muita ymmärtämättömyydestä.

Kirjoitustyylinikin voi olla huolimaton muttei se ollut tuossa sen huolimattomampi kuin muulloinkaan enkä mitään tehnyt tahallani.
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.12.2015 23:12

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Kirjoitustyylinikin voi olla huolimaton muttei se ollut tuossa sen huolimattomampi kuin muulloinkaan enkä mitään tehnyt tahallani.

Nyt kun kaikki on poistettu, voit tietysti väittää ihan mitä hyvänsä. Kykenet halutessasi erittäin loukkaavaan kielenkäyttöön, jota et kaihda käyttämästä, kun vain satut olemaan sillä tuulella.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 23:27

Hilppa kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Nyt kun kaikki on poistettu, voit tietysti väittää ihan mitä hyvänsä.

Juu. Halutessannehan viestit olisi voinut vaikka säilyttää ja välttyä siten tämän kaltaisilta ongelmilta kokonaan. Vai olisiko se mielestäsi ollut täysin mahdotonta..?

Onko tohtorisnainen taas ulkona kuin lumiukko? Poistolla ei ollut mitään tekemistä kielenkäytön asiattomuuden kanssa...
Viimeksi muokannut trisse päivämäärä 26.12.2015 23:44, muokattu yhteensä 1 kerran
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 23:42

Kyllästynyt kirjoitti:

Mitä olisin voinut tehdä toisin sen jälkeen kun olisin huomannut väärinkäsityksen syntyneen? (Paitsi puolustelin niin jossain vaiheessa pahoittelin viestiä ja sanoin diplomaattisesti että se olikin "pikkaisen monitulkintainen" tms. PP käytti tuota sitten minua vastaan sanomalla "trissehän itsekin myönsi kirjoittaneensa väärin" joten tuosta myönnytyksestä sain vain enemmän paskaa niskaan. )

Mitä minä olisin voinut tehdä?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.12.2015 23:46

trisse kirjoitti:... Mitä minä olisin voinut tehdä?

Yksinkertaisesti toteamalla, että viestisi oli epäselvästi kirjoitettu.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.12.2015 23:52

trisse kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Nyt kun kaikki on poistettu, voit tietysti väittää ihan mitä hyvänsä.

Juu. Halutessannehan viestit olisi voinut vaikka säilyttää ja välttyä siten tämän kaltaisilta ongelmilta kokonaan. Vai olisiko se mielestäsi ollut täysin mahdotonta..?...

Outoa hölmöilyä taas sinulta. En minä sinun tekstejäsi millään tavalla kaipaa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 23:53

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:... Mitä minä olisin voinut tehdä?

Yksinkertaisesti toteamalla, että viestisi oli epäselvästi kirjoitettu.

MINÄ TEIN NIIN! PAHOITTELIN! OLEN VAIN EREHTYVÄINEN IHMINEN - MY FAULT!
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet