Mikä fiilis?

Mikä fiilis?

ViestiKirjoittaja trisse » 25.12.2015 23:33

Minua väsyttää ja vituttaa jo tämä joulu. Enää yksi päivä ja sitten tämä kai jo loppuu. Luulen että ensi joulun olen itsekseni Helsingissä. Ehkä se menee siten ohi vähän nopeammin - vaikkei ehkä ole ihan täysin tuskatonta missään :?
trisse

Re: Mikä fiilis?

ViestiKirjoittaja Pinja » 26.12.2015 00:30

Vituttaa, liikaa pyhiä. Ulkona kylmää ja tuulista.
Pinja

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 00:35

Lohdullista. Luulin että oot joku super-hyper-jouluihminen joka vaan availee sata saamaansa pakettia ja jammailee äitinsä kanssa joulusukissa joululevyjä soitellen. Lohdullista että sinuakin vituttaa :)
trisse

ViestiKirjoittaja Pinja » 26.12.2015 00:46

Vituttaa erittäin raskaasti.
Pinja

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 00:50

Huomenna ajattelin mennä kävelylle. Sunnuntaina pääsee jo kuntosalille ja uimahalliin. Lueskelemme Jo Nesbon dekkareita.
trisse

ViestiKirjoittaja Kuutar » 26.12.2015 02:12

Söin vähän liikaa jouluaattona, tänään ihan jees. Sain kivoja lahjoja, kirjoja, joita olin toivonut.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.12.2015 11:35

trisse kirjoitti:Minua väsyttää ja vituttaa jo tämä joulu. Enää yksi päivä ja sitten tämä kai jo loppuu. Luulen että ensi joulun olen itsekseni Helsingissä. Ehkä se menee siten ohi vähän nopeammin - vaikkei ehkä ole ihan täysin tuskatonta missään :?

Niinhän se joillakin, joilla joulu on ikuinen. Meillä työläisillä paluu aherrukseen alkaa pian ja olemme onnellisia pienestäkin vapaahetkestä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Maaria » 26.12.2015 11:49

Paluuta arkeen ei ole silloin kun tekee työtä mielenterveysongelmien kanssa melkein koko ajan. Eli sama se, mikä juhla on, tai onko arki, kun omaa päätään ei pääse pakoon. Tsemppiä vielä viimemetreille. Mun täytyy lähteä seuŕaavaan paikkaan, eli äiskän luo Nilsiään. Sitt se helpottaa. Minun joulu on ollut lähinnä jännittämistä ja sitten vähän kehnoa oloa. Ihan helpotuksella odotan, ettei tarvitse enää käydä missään. En silti katkera ole, välillä on hyviä hetkiä ja saa olla rakkaan kanssa. Katto on pään päälöä, lämmintä ja ruokaa. Sain muutamia lahjojakin. Nyt on ihme tapahtunut, sillä lunta on satanut. Pihalla jouluukemme kaatui yön aikana voimakkaassa tuulessa.
Maaria

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.12.2015 18:29

Näinhän se on, että töitä on aina jonkin verran tehtävä, muuten on elo kuolemaksi. Kävin kympin lenkillä juoksemassa. Sää oli mitä parhain paitsi, että tuuli niin kovasti ja perskankku ihan jäässä. Sauna ja avanto paransivat oloa. Eihän tätä muutoin kestäisi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Rane » 26.12.2015 19:00

Mitä mainioin, mutta pitää kuitenkin siivota.
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 20:40

Hilppa kirjoitti:
trisse kirjoitti:Minua väsyttää ja vituttaa jo tämä joulu. Enää yksi päivä ja sitten tämä kai jo loppuu. Luulen että ensi joulun olen itsekseni Helsingissä. Ehkä se menee siten ohi vähän nopeammin - vaikkei ehkä ole ihan täysin tuskatonta missään :?

Niinhän se joillakin, joilla joulu on ikuinen. Meillä työläisillä paluu aherrukseen alkaa pian ja olemme onnellisia pienestäkin vapaahetkestä.

Äitini väitti että joulut ahdistivat häntä töissä ollessa muttei enää nyt eläkkeellä.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 21:51

Onneksi on sentään viinaa...
trisse

ViestiKirjoittaja Rane » 26.12.2015 22:01

Kylmää riisipuuroa ja mansikkakeittoa.
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 22:32

terästettyä?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 22:36

Riisipuuroa ajattelin...
trisse

ViestiKirjoittaja Rane » 26.12.2015 22:57

Söin myös rommirusinajäätelöä, joka oli toisten mielestä pahaa. Minulle kelpasi.
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 26.12.2015 23:11

Flower kirjoitti:Kuulostaa pahalta.

Et ole koskaan maistanut giniin tehtyä riisipuuroa? :(
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.12.2015 23:35

Rane kirjoitti:Söin myös rommirusinajäätelöä, joka oli toisten mielestä pahaa. Minulle kelpasi.

Rommirusinajäätelö + riisipuuro on vähän sama kuin pannari + luumuomenakompotti (jossa loraus konjakkia) & jäätelö.
Näinhän ne uudet joulumaut syntyvät. 8-)
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 23:40

Vitsailin vaan. Ei tuollaista riisipuuroa ole - toivottavasti - olemassa ollenkaan! :)
trisse

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet