Uimaan

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Uimaan

ViestiKirjoittaja Hilppa » 19.12.2015 00:31

Hiko slim neopreeni shortsit XL
50,00 €

http://welhonpesa.fi/tuote/3310/hiko-sl ... hortsit-xl

On mennyt varusteurheiluksi avannossa käyntikin.
Hilppa

Re: Uimaan

ViestiKirjoittaja Hilppa » 19.12.2015 22:46

Varustehifistelyä tai ei, mutta rentouttava yhdistelmä on kunnon sauna ja pulahdus viileässä vedessä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 19.12.2015 23:22

Eihän niitä Welhonpesän sortseja avannossa käyntiin markkinoitu, vaan melontaretkille. Jos ymmärsin oikein...
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 20.12.2015 10:20

En minä sellaista ole väittänytkään.

"Villitys" on kuitenkin muodostunut. Eikä siinä mitään väärää/pahaa ole.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 20.12.2015 17:42

Olen vasta viime aikoina itsekin herännyt ylipäätään tällaisen harrastuksen olemassaoloon. Tiedän jo muutaman tähän hurahtaneen. Mutten yhtään tiedä mikä on turvallinen aika minkäkin kylmäisessä vedessä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 20.12.2015 22:25

Jos on terve eikä mitään sydänvikaa, ensikertalainen voi kokeilla kastautumista (paitsi pää, jota ei suositella kastettavan).

Tänään, kun olin uimassa tavanomaista 25 metristäni, vastaan ui musta mies, joka ties kuinka monetta kertaa oli uinut altaan päätyyn ja takaisin, ja jäi uimaan vielä jälkeenikin. En kuitenkaan suosittele mitään ennätyskokeiluja. Yleensä pois noustessa on hyvät fiilikset.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 23.12.2015 11:48

Ryysy, oletko jo uskaltautunut?
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 25.12.2015 23:21

20.12 ei ollut. Veikkaan ettei hän ole jouluaan pyhittänyt tälle projektille ja on yhä neitsyt...
trisse

ViestiKirjoittaja Ryysy » 26.12.2015 14:37

En ole käynyt... kuivapuvussa voisin harkita.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.12.2015 13:45

Neopreenissa uivat monet kesäaikaan, koska avovesiuinnistakin on tullut triathlonboomin myötä jonkinlainen villitys. Uimarit treenaavat myös kesällä pitkää matkaa järvessä. Ja heillä on neopreenit yllä. Siis kesällä, mutta talvella en oo pahemmin neopreenikokouimapukuisia nähnyt avannossa puljaamassa. Itse en tykkää hanskoista enkä räpylätossuista, koska tuntuma ei ola juuri minkäänsorttinen. On kivempaa, kun alkaa käsiin kunnolla pistellä, niin tuntee jossain käyneensä ja verikin kiertää kropassa paremmin.
Hilppa

Paluu Romulaatikko