Psykopatologia kirjoitti:Puskaraiskauksissa siirtolaiset ja vastaavat näyttävät olevan raskaasti yliedustettuina, vaikka he ovat tällä meidän vierainamme ja ylöspidon kohteina.
Millä perusteella tänne tulevat porukat tulisi seuloa sinun mielestäsi?
Psykopatologia kirjoitti:Puskaraiskauksissa siirtolaiset ja vastaavat näyttävät olevan raskaasti yliedustettuina, vaikka he ovat tällä meidän vierainamme ja ylöspidon kohteina.
Lauri kirjoitti:Vastaan vaikka ei kysytty. Turvallisista maista tulevia ei pitäisi ottaa vastaan kuin korkeintaan EU:n taakanjakomekanismin kautta.
Lauri kirjoitti:Naisten mielestä se on persujen syy.
Kyllästynyt kirjoitti:Lauri kirjoitti:Naisten mielestä se on persujen syy.
Kuka tuollaista on väittänyt, ja missä??????
Lauri kirjoitti:Suomen ympärillä ei ole kuin turvallisia maita. Tänne ei pitäisi tulla turvapaikanhakijoita kuin taakanjakomekanismin kautta.
Lauri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lauri kirjoitti:Naisten mielestä se on persujen syy.
Minä olen esitellyt useita linkkejä, joissa feministien viesti on tuo. Pillastuivat, kun julkisuuteen tuli tietoja turvapaikanhakijoitten tekemistä raiskauksista. Sitten alkoi suomalaismiesten syyllistäminen, jota on jatkettu tälläkin palstalla.
Lauri kirjoitti:Niinhän niitä on tullut, mutta ei pitäisi ottaa vastaan, vaan palauttaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Lauri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lauri kirjoitti:Naisten mielestä se on persujen syy.
Minä olen esitellyt useita linkkejä, joissa feministien viesti on tuo. Pillastuivat, kun julkisuuteen tuli tietoja turvapaikanhakijoitten tekemistä raiskauksista. Sitten alkoi suomalaismiesten syyllistäminen, jota on jatkettu tälläkin palstalla.
Sinä et ole esittänyt yhtään ainoaa linkkiä jossa feministit olisivat väittämiäsi asioita sanoneet, et ainoatakaan.
Sinun väitteidesi mukaan "feministit pillastuvat" milloin mistäkin, mutta ainoatakaan pillastumista et ole pystynyt osoittamaan tapahtuneeksi.
Suomalaismiesten syyllistämistäkään ei ole tapahtunut, mutta heidän tekojensa vähättelyä kyllä.

Lauri kirjoitti:Niinhän niitä on tullut, mutta ei pitäisi ottaa vastaan, vaan palauttaa.

Lauri kirjoitti:Suvaitseviston puheenvuoro
http://mvlehti.net/2015/11/24/pirjo-pon ... maailmaan/
Tämäkin juttu on ollut täällä jo viikkokaupalla ja Kyllästynyt jaksaa väittää vastaan. Tämän femakon vuodatus viittaa Kempeleellä raiskattuun 14 vuotiaaseen tyttöön, jota feministi tituleeraa pikkunartuksi ja rasistien houkutuslinnuksi.
Gabriel kirjoitti:Sinulla kynnys, kokea kaikkea mahdollista kiusaamiseksi tai ahdisteluksi, on huomatavasti matalampi kuin ihmisillä keskimäärin...
Gabriel kirjoitti:... AInakin minä tiedän miksi minua kiusattiin ja minä tiedän kuinka se loppui. Se vaatii sen, että ihminen "nousee seisomaan" ja puolustaa itseään...
Gabriel kirjoitti:... Tarinan kerronta ei täälläkään aikaisemmin herättänyt mitään muuta kuin negatiivisia tunteita ja ajatuksia, että "kiusaajilta oli jäänyt homma kesken."
Itse lähden siitä, että ympäristö ei muutu. Minun täytyy muuttua...
Gabriel kirjoitti:... Toki on tilanteita missä ylivoima puhuu. Joskus vaan on ylivoimasta huolimatta uskallettava ottaa selkään ja puolustauduttava...
Gabriel kirjoitti:... Se on todiste siitä, että tuota ei voi nokkia "ilmaiseksi", vetää kokeilijat varovaiseksi...
Gabriel kirjoitti:... Mielestäni vanhempien pitää opettaa lapsiaan, että " älä lyö ensinmäisenä, mutta takaisin saa lyödä"...
Gabriel kirjoitti:... Jos työmaalla joku idiootti ruokalassa kommentoi tissejä niin kyllä sille voi silmät vihaa leiskuen sanoa, että "painu vittuun idiootti".
Harva kehtaa enää tuon jälkeen aukoa päätä.
Gabriel kirjoitti:72 vuotias läskikasa kovassa kunnossa...
Gabriel kirjoitti:... SE OLI sarkasmia...
Kyllästynyt kirjoitti:Lauri kirjoitti:Suvaitseviston puheenvuoro
http://mvlehti.net/2015/11/24/pirjo-pon ... maailmaan/
Tämäkin juttu on ollut täällä jo viikkokaupalla ja Kyllästynyt jaksaa väittää vastaan. Tämän femakon vuodatus viittaa Kempeleellä raiskattuun 14 vuotiaaseen tyttöön, jota feministi tituleeraa pikkunartuksi ja rasistien houkutuslinnuksi.
"Femakko"? Toistan jo kauan sitten esittämäni pyynnön: Voisitko Lauri vihdoikin lopettaa naisten nimittelyn femakoiksi?
Mistä tiedät, että kirjoittaja viittaa Kempeleeseen?
Lauri kirjoitti:Tuollaisiata mielipiteistä saa ansaitusti femakko-nimityksen. Minäkin olen saanut räkänokkakloppi-nimityksen aiheetta...
Lauri kirjoitti:... Kyseinen postaus taisi olla jo poistettu Facebookista, mutta rouvan muista jutuista ilmeni selkeästi hänen mielipiteensä. Onneksi joku oli ottanut ruutukaappauksen viestistä...
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa