Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.12.2015 00:24

Psykopatologia kirjoitti:Puskaraiskauksissa siirtolaiset ja vastaavat näyttävät olevan raskaasti yliedustettuina, vaikka he ovat tällä meidän vierainamme ja ylöspidon kohteina.

Millä perusteella tänne tulevat porukat tulisi seuloa sinun mielestäsi?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Lauri » 03.12.2015 00:26

Vastaan vaikka ei kysytty. Turvallisista maista tulevia ei pitäisi ottaa vastaan kuin korkeintaan EU:n taakanjakomekanismin kautta.
Lauri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.12.2015 00:33

Lauri kirjoitti:Vastaan vaikka ei kysytty. Turvallisista maista tulevia ei pitäisi ottaa vastaan kuin korkeintaan EU:n taakanjakomekanismin kautta.

Todennäköisimmin raiskaavat tulevat ehkä kuitenkin turvattomista olosuhteista. Sodan keskellä eläminen rikkoo ihmisen. Turvattomilta alueilta voi päästä maahan myös kapinallisia/sotilaita.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.12.2015 00:36

Psykopatologia kirjoitti:Puskaraiskauksissa siirtolaiset ja vastaavat näyttävät olevan raskaasti yliedustettuina, vaikka he ovat tällä meidän vierainamme ja ylöspidon kohteina.

Sitä ei ole kiistetty. Puskaraiskaukset kuitenkin ovat niitä raiskauksia joista tehdään rikosilmoitus, kun taas kantasuomalaisten tekemistä raiskauksista jää (oman arvioni mukaan) valtaosa ilmoittamatta.

Näissä(kin) keskusteluissa on käynyt ilmi tapa, taipumus ja tyyli vähätellä ja mitätöidä kantaväestön osuutta naisiin kohdistuvassa seksuaalisessa väkivallassa, häirinnässä sekä kiusaamisessa yleensä ja keskittyä vain turvapaikanhakijoiden tai muiden maahanmuuttajien tekemiin rikoksiin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.12.2015 00:37

Lauri kirjoitti:Naisten mielestä se on persujen syy.

Kuka tuollaista on väittänyt, ja missä??????
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Lauri » 03.12.2015 00:37

Suomen ympärillä ei ole kuin turvallisia maita. Tänne ei pitäisi tulla turvapaikanhakijoita kuin taakanjakomekanismin kautta.
Lauri

ViestiKirjoittaja Lauri » 03.12.2015 00:39

Kyllästynyt kirjoitti:

Minä olen esitellyt useita linkkejä, joissa feministien viesti on tuo. Pillastuivat, kun julkisuuteen tuli tietoja turvapaikanhakijoitten tekemistä raiskauksista. Sitten alkoi suomalaismiesten syyllistäminen, jota on jatkettu tälläkin palstalla.
Lauri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.12.2015 00:41

Lauri kirjoitti:Suomen ympärillä ei ole kuin turvallisia maita. Tänne ei pitäisi tulla turvapaikanhakijoita kuin taakanjakomekanismin kautta.

Mitä horiset? Eurooppahan vuotaa kuin seula, vaikka Unkarin rajalle on rakennettu panssarimuuri estämään pakolaisia. Suomeenkin tuli ihan tuosta noin vain yli kymmenen tuhatta, joista osa oli tullut aina Syyriasta asti suoraan sodan keskeltä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Lauri » 03.12.2015 00:44

Niinhän niitä on tullut, mutta ei pitäisi ottaa vastaan, vaan palauttaa.
Lauri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.12.2015 00:45

Lauri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Minä olen esitellyt useita linkkejä, joissa feministien viesti on tuo. Pillastuivat, kun julkisuuteen tuli tietoja turvapaikanhakijoitten tekemistä raiskauksista. Sitten alkoi suomalaismiesten syyllistäminen, jota on jatkettu tälläkin palstalla.

Sinä et ole esittänyt yhtään ainoaa linkkiä jossa feministit olisivat väittämiäsi asioita sanoneet, et ainoatakaan.
Sinun väitteidesi mukaan "feministit pillastuvat" milloin mistäkin, mutta ainoatakaan pillastumista et ole pystynyt osoittamaan tapahtuneeksi.

Suomalaismiesten syyllistämistäkään ei ole tapahtunut, mutta heidän tekojensa vähättelyä kyllä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.12.2015 00:47

Lauri kirjoitti:Niinhän niitä on tullut, mutta ei pitäisi ottaa vastaan, vaan palauttaa.

Niinhän meillä on perso ulkoministeri ja urpo vai orpo sisäministeri.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.12.2015 02:13

Kyllästynyt kirjoitti:
Lauri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Sinä et ole esittänyt yhtään ainoaa linkkiä jossa feministit olisivat väittämiäsi asioita sanoneet, et ainoatakaan.
Sinun väitteidesi mukaan "feministit pillastuvat" milloin mistäkin, mutta ainoatakaan pillastumista et ole pystynyt osoittamaan tapahtuneeksi.

Suomalaismiesten syyllistämistäkään ei ole tapahtunut, mutta heidän tekojensa vähättelyä kyllä.

Eihän kukaan feministi mene pahoja sanomaan tai kirjoittamaan. Mutta huonoista kirjoituksista saa helposti sellaisen tulkinnan, että kirjoittaja on puolueellinen. Ko huonja tekstejä on täälläkin puolusteltu mielestäni sangen hatarasti.

Siirtolaisten valinnoista yms. en nyt rupea kirjoittelemaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Lauri » 03.12.2015 02:28

Suvaitseviston puheenvuoro
Kuva

http://mvlehti.net/2015/11/24/pirjo-pon ... maailmaan/

Tämäkin juttu on ollut täällä jo viikkokaupalla ja Kyllästynyt jaksaa väittää vastaan. Tämän femakon vuodatus viittaa Kempeleellä raiskattuun 14 vuotiaaseen tyttöön, jota feministi tituleeraa pikkunartuksi ja rasistien houkutuslinnuksi.
Lauri

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.12.2015 04:01

Lauri kirjoitti:Niinhän niitä on tullut, mutta ei pitäisi ottaa vastaan, vaan palauttaa.

Asia, joka on helpommin sanottu kuin tehty. Ainoastaan itäraja on paikka, jonka Suomi voisi edes yrittää sulkea tulijoilta, muttei sekään asia ihan yksinkertainen ole.
Euroopan maat alkavat olla keskenään napit vastakkain tämän pakolaiskriisin edessä. Joten minne Suomi palauttaisi ja miten? Ja kuinka pakolaisista pullistelevat ja liitoksissaan natisevat Euroopan maat suhtautuisivat, jos Suomi sulkisi rajansa?

Hilppa jo toikin esiin tärkeän asian, mutta sanonpa vielä: Eurooppaan Suomea myöten vyöryy nyt toinen toistaan traumatisoituneempia nuoria miehiä - toisin sanoen psyykeltään ties miten sairaita ja vammautuneita - joten ollaan vakavien ongelmien äärellä. Ne ongelmat eivät ratkea, vaikka miten kauhisteltaisiin ja paheksuttaisiin puskaraiskauksia; päinvastoin kärjistyvät vain. Keinot ovat vähissä, eikä ratkaisuja näy. Nyt vielä jokunen Euroopan maa 'terrorismin vastaisella taistelullaan' - ilmapommituksillaan - lisää pakolaisvirtoja, ei suinkaan vähennä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.12.2015 10:23

Lauri kirjoitti:Suvaitseviston puheenvuoro
Kuva

Tämäkin juttu on ollut täällä jo viikkokaupalla ja Kyllästynyt jaksaa väittää vastaan. Tämän femakon vuodatus viittaa Kempeleellä raiskattuun 14 vuotiaaseen tyttöön, jota feministi tituleeraa pikkunartuksi ja rasistien houkutuslinnuksi.

"Femakko"? Toistan jo kauan sitten esittämäni pyynnön: Voisitko Lauri vihdoikin lopettaa naisten nimittelyn femakoiksi?

Mistä tiedät, että kirjoittaja viittaa Kempeleeseen?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.12.2015 10:39

Gabriel kirjoitti:Sinulla kynnys, kokea kaikkea mahdollista kiusaamiseksi tai ahdisteluksi, on huomatavasti matalampi kuin ihmisillä keskimäärin...

Ehkä ihmisillä keskimäärin on liian korkea kynnys ymmärtää esimerkiksi nuoren tytön rinnoista irvailun olevan ahdistelua ja kiusaamista. Minä en ymmärrä mitä muuta kuin kiusaamista ja ahdistelua se olisi, mutta ehkä sinä pystyisit sen minulle kertomaan?
Gabriel kirjoitti:... AInakin minä tiedän miksi minua kiusattiin ja minä tiedän kuinka se loppui. Se vaatii sen, että ihminen "nousee seisomaan" ja puolustaa itseään...

Hienoa jos sinun kiusaamisesi loppui, mutta muilta osin väitteesi on täyttä potaskaa; kiusaaminen ei lopu siihen, että "ihminen nousee seisomaan ja puolustaa itseään". Tuollaisen väittäminen on kiusaamisen kohteeksi joutuneiden syyllistämistä ja kiusaamisen vähättelyä.
Gabriel kirjoitti:... Tarinan kerronta ei täälläkään aikaisemmin herättänyt mitään muuta kuin negatiivisia tunteita ja ajatuksia, että "kiusaajilta oli jäänyt homma kesken."
Itse lähden siitä, että ympäristö ei muutu. Minun täytyy muuttua...

Hampaiden oikominen on perusteltua ilman kiusaamistakin, muttet ole vieläkään vastannut kysymykseeni siitä, pitäisikö isorintaisuudesta kiusatun leikkauttaa rintansa saadakseen kiusaamisen loppumaan?
Vai millä tavalla ihmisen pitäisi muuttua saadakseen olla rauhassa kiusaamiselta?
Gabriel kirjoitti:... Toki on tilanteita missä ylivoima puhuu. Joskus vaan on ylivoimasta huolimatta uskallettava ottaa selkään ja puolustauduttava...

Kuten sanoin, on hyvä jos sinun kiusaamisesi loppui, mutta muilta osin sinun väitteesi kiusaamisesta ja keinoista saada se loppumaan on perätöntä ja asiantuntematonta pätemisen yrittämistä.
Gabriel kirjoitti:... Se on todiste siitä, että tuota ei voi nokkia "ilmaiseksi", vetää kokeilijat varovaiseksi...

Tuosta olen samaa mieltä - tai ainakin sen olisi syytä vetää kokeilijat varovaisiksi. Ei ole mitään syytä suostua ottamaan vastaan mitä tahansa.
Gabriel kirjoitti:... Mielestäni vanhempien pitää opettaa lapsiaan, että " älä lyö ensinmäisenä, mutta takaisin saa lyödä"...

Riippuu tilanteesta, mutta kenenkään ei tarvitse suostua rääkättäväksi.
Gabriel kirjoitti:... Jos työmaalla joku idiootti ruokalassa kommentoi tissejä niin kyllä sille voi silmät vihaa leiskuen sanoa, että "painu vittuun idiootti".
Harva kehtaa enää tuon jälkeen aukoa päätä.

Ai jaa. Sinullako on omakohtaista kokemusta asiasta.

PS. Jo pelkkä sana "tissit" on halventava. Toisin sanoen; "painu idiootti vittuun" puhumaan tisseistä, naisilla on rinnat.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.12.2015 10:41

Gabriel kirjoitti:72 vuotias läskikasa kovassa kunnossa...

Osoittaako sinun mielestäsi raiskaaminen miehen "kovaa kuntoa"?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.12.2015 10:57

Gabriel kirjoitti:... SE OLI sarkasmia...

Sarkasmisi ja sen syy, ei valjennut minulle.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Lauri » 03.12.2015 11:00

Kyllästynyt kirjoitti:
Lauri kirjoitti:Suvaitseviston puheenvuoro
Kuva

"Femakko"? Toistan jo kauan sitten esittämäni pyynnön: Voisitko Lauri vihdoikin lopettaa naisten nimittelyn femakoiksi?

Mistä tiedät, että kirjoittaja viittaa Kempeleeseen?

Tuollaisiata mielipiteistä saa ansaitusti femakko-nimityksen. Minäkin olen saanut räkänokkakloppi-nimityksen aiheetta.
Kempeleen tapaus oli tuolloin kuumimmillaan. Kyseinen postaus taisi olla jo poistettu Facebookista, mutta rouvan muista jutuista ilmeni selkeästi hänen mielipiteensä. Onneksi joku oli ottanut ruutukaappauksen viestistä.

Mutta mitä mieltä olet itse asiasta?
Lauri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.12.2015 11:11

Lauri kirjoitti:Tuollaisiata mielipiteistä saa ansaitusti femakko-nimityksen. Minäkin olen saanut räkänokkakloppi-nimityksen aiheetta...

Useat kommenttisi ovat olleet provosoivia, valheellisia, vääristeleviä sekä naisia sekä naiseutta pilkkaavia ja halventavia. Et myöskään ole suostunut muuttamaan tyyliäsi tai pidättynyt selkeästi virheellisten ja valheellisten kommenttien palstalle postaamisesta vaikka sinulle on niistä kerrottu.
Nenäliinatilannettasi en tunne, mutta käytöksesi ja kirjoituksesi seksuaalisuuteen, naisiin, feministeihin ja feminismiin liittyen ovat edustaneet räkänokkakloppimaisuutta par excellence.
Lauri kirjoitti:... Kyseinen postaus taisi olla jo poistettu Facebookista, mutta rouvan muista jutuista ilmeni selkeästi hänen mielipiteensä. Onneksi joku oli ottanut ruutukaappauksen viestistä...

Poisto oli onneksi, ei kuvakaappaus.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista