Siivoatteko

Siivoatteko

ViestiKirjoittaja Maaria » 22.11.2015 19:31

Minä en jaksa tätä kaaosta. Hirveästi kesävaatteita sekaisin talvivaatteiden kanssa. Hyllyt ja komerot täynnä vanhaa rojua. Plääh. Pitääkö jouluksi kuskata kaikki kaatopaikalle vai kierrätykseen.
Maaria

Re: Siivoatteko

ViestiKirjoittaja Ryysy » 22.11.2015 20:36

Ikkunat pitäisi varmaan pestä pölykerroksestaan, niin pysyisivät lumihiutaleetkin kiinni.

Olen näköjään ihan pihalla. En varsinaisesti kommentoinut aloitusviestiä mitenkään...
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.11.2015 20:41

Minä siivoan oikein urakalla ja peräti kahta huushollia, mutten joulun vuoksi. Kaikkea poistoon menevää ei kierrätyspaikatkaan huoli, joten minulla ainakin talon sekajätesäiliöt ovat paikka, jonne raahaan paljon tavaraa.

Vieläkö nykyisin on olemassa lumppukeräyksiä? Aiemmin kierrätykseen kelpaamatonta tekstiilitavaraa otettiin lumppukeräyksiin, mutten tiedä miten nykyisin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 22.11.2015 20:53

Jätä vanhat tekstiilisi meille

Teemme sinulle helpoksi tehdä kestävä valinta ja tarjoamme mahdollisuuden jättää vanhat tekstiilisi KappAhliin.

Tee näin:

Laita tekstiilisi suljettuun muovipussiin ja vie se KappAhl-myymälään. Otamme vastaan kaikenlaiset vaatteet, tekstiilit ja kengät, jopa rikkinäiset, kunhan ne ovat kuivia eivätkä ole kovin likaisia.
Näytä pussisi kassalle ja laita se kassan lähettyvillä olevaan keräysastiaan.
Kiitoksena saat pussia kohti 5 euron arvosetelin, jonka voit käyttää ostaessasi uusia vaatteita (kun ostosten arvo ylittää 30 euroa). Arvosetelin voi käyttää vain myymälöissä.

Jokaista kerättyä vaatekiloa kohti lahjoitamme 2 senttiä hyväntekeväisyystarkoitukseen tuotantomaissamme.

http://www.kappahl.com/fi-FI/kappahlist ... ilikerays/
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 22.11.2015 23:29

Pitäisi viedä vielä kesäpoplari pesulaan. Muutoin on kesävermeet siirretty talviteloille ja otettu talvivermeet kutakuinkin esille.
Hilppa

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet