pp

Re: pp

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.11.2015 11:34

tuuve t kirjoitti:Näköjään nikki on edelleen voimassa eikä tullut yhtään bannia lisää vaikka kirjoitti toisella nikillä bannin aikana.
Mun nikki vietiin alle minuutissa vaikken sanonut kelleen mitään loukkaavaa just silloin.

Tämmöistä se perseennuolenta on, koska en siihen kykene, pitää mun nikki sitten poistaa.

Sinähän sanoit poistuvasi itse (kuun loppuun tms.).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maija » 22.11.2015 12:13

:D
Viimeksi muokannut Maija päivämäärä 22.11.2015 16:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Maija

ViestiKirjoittaja Lauri » 22.11.2015 12:31

Onko Trissellä sivupersoonia?
Lauri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.11.2015 14:49

Trisse kirjoitti:Enkä poista tuota. Poista sinä jos huvittaa tai työnnä vaikka perseeseesi - ihan sama!

Sinun tulee tänään poistaa herjasi ja Maijan viestit.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.11.2015 14:50

tuuve t kirjoitti:Kyseessä oli LOKAKUU ja sinä poistit nikkini en minä.
Mutta poista nyt nikkini. Vellihousu.

Teen välillä toiveiden vastaisesti. - Sinun tulee poistaa asiattomat viestisi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.11.2015 15:54

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 22.11.2015 19:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.11.2015 16:28

Ei se harrastus ollut. Joko olet poistanut lärvittelysi?
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.11.2015 16:34

Enköhän hae, kun olen kunnossa. Minut on toistaiseksi määritetty työkyvyttömäksi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 22.11.2015 18:59

Tuuvea minäkin epäilin tai epäilen.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.11.2015 19:20

tuuve t pitäisi heittää pihalle viesteineen päivineen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Lauri » 22.11.2015 19:22

Tuuve t on palstan ainut jalat maassa oleva asiakirjoittaja. Monta muuta pitäisi heittää ulos ennen häntä.
Lauri

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.11.2015 19:25

Siksi koska sun ei tarvitse hakea töitä, olet jo töissä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.11.2015 19:46

tuuve t kirjoitti:Voi ristus. Mitä epäilyä tuossa nyt tarvitaan, otin samalla ip- llä toisen nikin ja aattelin kyllä että Luukkonen osaa katsoa että se olen minä. Ja miksei mulla olisi oikeus kirjoittaa kahdella nikillä jos Tristanillakin on.?

Lauri kiitteli sinua jalat maassa olevaksi asiakirjoittajaksi, mutta minä en näe muuta kuin ärsyttämishaluista kakaramaisuutta. Vai oliko sinulla kakaramaisuuden sijaan jokin muu syy tehdä noin kuin sanoit; ottaa toinen nikki?
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.11.2015 19:56

Psykopatologia kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Enkä poista tuota. Poista sinä jos huvittaa tai työnnä vaikka perseeseesi - ihan sama!

Sinun tulee tänään poistaa herjasi ja Maijan viestit.

PP mä en usko sua, enkä luota suhun enää. Se olikin tuuve t
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 22.11.2015 19:59, muokattu yhteensä 2 kertaa
Pinja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 22.11.2015 20:55

Ei ahdista. Pidän teitä epävakaita niin epävakaina, etten jaksa sellaisesta ahdistua. Luukkosen asia ihan täysin.
Ymmärrän kyllä, että sua ahdistaa, mutta yritän olla ketään enää puolustamatta. Etten vahingossa pyllistä jollekin lyhytnokkaiselle.
Se mitä te minun hiljaa olemisestani päättelette, on ihan oma asianne.

En olisi mitään sun(kaan) kaksoisnikkeilystäsi sanonut, ellei Luukkonen olisi luullut aivan väärin...

Sen voin vielä sanoa, että mielestäni Luukkonen teki väärin ja mielivaltaisesti, kun poisti sun nikkisi silloin, kun sanoit, että jäät vapaaehtoisesti viikon jäähylle. En ollut silmiäni uskoa, miten vikkelästi nikkisi poistui...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.11.2015 21:11

tuuve t kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Kuolisit pois tyhmä paska!

Eikä tämäkään kana-aivoja ahdista.

Toope, minä ajattelen tämän ketjun aloituksen olevan Trissen ja Psykopatologian välinen asia. Ylläpitäjällä on valta tällä foorumilla, joten en ymmärrä miksi tavallisten rivikirjoittajien pitäisi puuttua tähän kahnaukseen - sinunkaan. Mielestäni on aivan eri asia se, että rivikirjoittaja purkaa turhautuneisuuttaan ylläpitäjään kuin että purkaa sitä toiseen rivikirjoittajaan, ja näin etenkin jos ylläpitäjällä on osuutensa turhautuneisuuden tai kiukun syntymiseen.

Tämä ketju syntyi, koska ylläpito edustajansa kanssa käsitti päin mäntyä Trissen vastauksen minun kirjoitukseeni toisessa ketjussa, mutta antoi ymmärtää väärinkäsityksen johtuneen Trissen 'huonosta' kirjoituksesta - aivan kuin kirjoituksen väärin käsittävällä lukijalla ei olisi mitään vastuuta virheellisestä tulkinnastaan.
Tällaisen käsityksen sain eilisen perusteella.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.11.2015 21:28

Olen eri mieltä. Trisse vastasi Mirrin Kyllästynyttä koskevaan viestiin, että lähetti yksärin. Asia olisi jäänyt korjaamatta ilman Kyllästyneen interventiota. olisin itsekin siihen heti puuttunut, mutta odotin Kyllästyneen mahdollista responssia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.11.2015 21:30

Helmenkalastaja kirjoitti:Ei ahdista. Pidän teitä epävakaita niin epävakaina, etten jaksa sellaisesta ahdistua. Luukkosen asia ihan täysin.
Ymmärrän kyllä, että sua ahdistaa, mutta yritän olla ketään enää puolustamatta. Etten vahingossa pyllistä jollekin lyhytnokkaiselle.
Se mitä te minun hiljaa olemisestani päättelette, on ihan oma asianne.

En olisi mitään sun(kaan) kaksoisnikkeilystäsi sanonut, ellei Luukkonen olisi luullut aivan väärin...

Sen voin vielä sanoa, että mielestäni Luukkonen teki väärin ja mielivaltaisesti, kun poisti sun nikkisi silloin, kun sanoit, että jäät vapaaehtoisesti viikon jäähylle. En ollut silmiäni uskoa, miten vikkelästi nikkisi poistui...

Pieni näpys kieroilijalle. Ei ole paikallaan, että tuuve käy ensin kakantamassa foorumille ja pitää sitten omaa lomaa.

Nytkin hän kaksoisnikkeili käyttäen sähtköposti-osoitetta, joka viittasi Trisseen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.11.2015 21:39

Sinunhan piti ip-osoitteesta nähdä, että se onkin tuuve t
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 22.11.2015 21:42

Peepeekin on erehtyväinen ja tekee virheitä kuten jotkut apinatkin ; ) (Tätä mahdollisuutta olen kärkkynyt alusta asti.)
Ryysy

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet