Ryysy kirjoitti:Kuuluisikohan tähän se, että ehkä Laurikin on tehnyt osansa. Haukkunut käytännössä luokan/aineen/lastentarhan naispuoliset vai feministipuoliset opettajat maanrakoon... Omana tulkintana. Jokuhan voisi ajatella, että Laurin pitäisi nyt pyytää heiltä anteeksi.

Ryysy kirjoitti:Lauri, mutta sinähän korjasit asian toisessa ketjussa: nyt siellä ilmenee, että tarkoitat jotakin pienempää ryhmää eli et kritikoi kaikkia naispuolisia opettajia yms. vastaan (kuten alunperin virheellisesti ymmärsin).
tuuve t kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Kukaan ei ole kiusannut Lauria. On käyty keskustelua asia-aiheesta, jossa väitteet pitäisi perustella lähteillä, mikäli tekee yleistyksiä. Sen lisäksi toisten kysymyksiin pitäisi vastata. Lauri on vältellyt vastailemista, ja lähteitä hän ei väitteillensä anna. Lisäksi hän esiintyy täällä uudella nimimerkillä toistellen samoja vanhoja juttujaan. Sitä voisi pitää huonotapaisena.
Sinä et voi sitä päättää kiusaataanko vai ei. Sinä olet pahin kiusaaja ja aloittamasi ketju Laurista oli siitä osoitus.
Täällä ei ole sääntöä ettei saisi ottaa uutta nikkiä, kun vanha otetaan pois. Jos on sellainen sääntö mielestäsi, perustele väitteesi.
Sinä itsekin toistelet vanhoja juttujasi, esim. näistä nikeistä. Yhtä paskaa luettavaa sun vanhat juttusi ovat vaikka kirjoitatkin niitä samalla Kuutar- nikilläsi.
Keksipä nyt tänään jotain ihan uutta sanottavaa mitä et ole aikaisemmin vielä sanonut ja lopeta itkupillivalituksesi.
tuuve t kirjoitti:Niin, oliko sinulla nyt jotain uutta sanottavaa täksi päiväksi, mitä et ole jo aikaisemmin sanonut?
tuuve t kirjoitti:Lähes kaikki ketjut missä vähänkin jotain keskustellaan on Laurin aloittamia. Jos ei olisi Lauria täällä kyseltäisiin mistä väristä pidät, tykkäätkö juustosta, mikä horoskooppimerkki olet jne. Eli olisi pelkkää kana-aivoketjuja.
tuuve t kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Psykopatologia, voisitko nyt kertoa, miksi tällä palstalla on sallittua esiintyä uudella nimimerkillä kertomatta siitä muille?
Milläs muuten todistat ettet itse kirjoita muilla nimimerkeillä välillä? Olet muka pitkiä aikoja pois mutta oletko oikeasti vai kirjoitatko sillä välin toisella nikillä?
tuuve t kirjoitti:Kuutar kirjoitti:tuuve t kirjoitti:Lähes kaikki ketjut missä vähänkin jotain keskustellaan on Laurin aloittamia. Jos ei olisi Lauria täällä kyseltäisiin mistä väristä pidät, tykkäätkö juustosta, mikä horoskooppimerkki olet jne. Eli olisi pelkkää kana-aivoketjuja.
Ei pidä paikkaansa.
Taitaa muuten pitää paikkaansa. Sinäkin osallistut vain laurin aloittamiin ketjuihin ja tähän mun kun pääsit haukkumaan Lauria.
tuuve t kirjoitti:Kuutar kirjoitti:tuuve t kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Psykopatologia, voisitko nyt kertoa, miksi tällä palstalla on sallittua esiintyä uudella nimimerkillä kertomatta siitä muille?
Milläs muuten todistat ettet itse kirjoita muilla nimimerkeillä välillä? Olet muka pitkiä aikoja pois mutta oletko oikeasti vai kirjoitatko sillä välin toisella nikillä?
Kirjoitan tällä samalla. En tiedä miten asian voi todistaa, mutta siitähän minä puhunkin. Minusta on arveluttavaa, että on mahdollista, että sama henkilö voi pelleilläkseen ja trollatakseen vaihtaa nimimerkkiään tällä palstalla. Palstan ylläpidolla on kaikkien sähköpostiosoitteet, jossa näkyy IP-osoitteet, kaiketi sen siitä voisi nähdä, kuka kukin on. Joskus olen ollut vähän pidemmän aikaa poissa, minulla kun on muutakin elämää kuin täällä kirjoittelu.
Minusta sekin on vielä ihan OK jos joku kyllästyy nimimerkkiinsä ja ilmoittaa vaihtavansa sen. Jos tekee sen vain siksi, että saisi trollailullaan ärsyttää toisia se ei ole OK.
P.S Juu, nyt taas toistelin sanojani, mutta kun tuntuu ettet halua ymmärtää pointtiani.
Voi perse kun olet kana-aivo nyt vai pitääkö teille sanoa olipa aivopieru kirjoitus,
IP-numeron ja sähköpostiosoitteen voi vaihtaa n. kahdessa sekunnissa.

tuuve t kirjoitti:Joo ei kannata sun kanssa puhua IP-numerosta. Mistä edes olen sen sanan löytänyt, kun et sitä ymmärrä?
Odotapa hetki, menen itäsiipeen ja kohta olen vaihtanut ip-numeroni. Modeemini on siellä...
tuuve t kirjoitti:Kiinteä ip-osoite pitää erikseen ostaa ainakin Elisalta. Kun opiskelin nettikoulussa, piti mullakin olla kiinteä ip-osoite.
tuuve t kirjoitti:Niin mutta vaihtuiko MUN ip-osoitteeni.
En oikein usko, että täällä kirjoittavilla on kovinkaan monella tarvetta ostaa staattista ip-osoitetta?
Trisse kirjoitti:... (Ei tietenkään sinänsä täysin ainutlaatuista toimintaa).
Trisse kirjoitti:Juurihan sanoin että värikkyys ei ole ainutlaatuista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa