Gabriel kirjoitti:Mirri kirjoitti:Gabriel, miksi haluat provosoida?
Koska typeryys paistaa tästä ketjusta läpi.
Typerä selitys provoilulle.
Gabriel kirjoitti:Mirri kirjoitti:Gabriel, miksi haluat provosoida?

Trisse kirjoitti:Minua ei kiinnosta vaikka sinun mielestäsi ihmisillä ei olisi oikeus lähteä kävelemään ulos kadulle tai hankkia lapsia! Minua kiinnostaa vain se miten asia oikeasti on!
Lauri kirjoitti:Gabriel vain textaa miten provot vaikuttaa.
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lauri kirjoitti:Gabriel vain textaa miten provot vaikuttaa.
Provot kylvävät riitaa ja lisäävät ihmisten pahoinvointia.
Vain negatiivisten ihmisten keskuudessa. Positiivississa ihmisissä se kirvoittaa luovuutta.
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni kenelläkään ei ole oikeutta provosoida.
Minun mielestäni kenelläkään ei ole oikeutta vetää herneitä nenään.
Gabriel kirjoitti:Mirri kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Mirri kirjoitti:Gabriel, miksi haluat provosoida?
Typerä selitys provoilulle.
Rupesi lapsettaa.
Gabriel kirjoitti:Olet väärässä joka suhteessa.
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Olet väärässä joka suhteessa.
Tarkoitatko, että kun huomaa kirjoittaneensa lapsellisuuksia, niitä ei voi poistaa?
Enkä ainakaan ilman selityksiä ja perusteluja ymmärrä miksi provosointi kirvoittaisi luovuutta. Riitaa ja epäviihtyisyyttä se varmasti lisää, mutta luova riitely ei mielestäni ole edes tavoittelemisen arvoinen asia.
"Herneiden vetäminen nenään" on jokaisen oikeus ja, niin kuin jo sanoin, joissakin asioissa jopa velvollisuus.
Mitä tahansa soopaa ja sontaa ei ole syytä esittää (ainakaan julkisesti), eikä mitä tahansa esitettyä tarvitse hyväksyä. Ei sisällöltään, eikä ulkoasultaan.[/quote
Olen erimieltä kanssasi, mutta ei nyt oikeen viitsi väitellä.
Gabriel kirjoitti:Taas olen eri mieltä. Mon muukin ehkä on.
tuuve t kirjoitti:En ole mitään mieltä vaan suuresti ihmettelen kun koko muu maailma taitaa puhua terrorismista ja täällä keksitytään muniin ja pilluun. Kuten normaali päivinäkin.
tuuve t kirjoitti:En ole mitään mieltä vaan suuresti ihmettelen kun koko muu maailma taitaa puhua terrorismista ja täällä keksitytään muniin ja pilluun. Kuten normaali päivinäkin.

Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Taas olen eri mieltä. Mon muukin ehkä on.
Hyvä. Voimme varmaankin kysyä muiltakin:
Kenen mielestä Gabrielin dildoviesti on hauska tai edes oikeassa ja sille sopivassa ketjussa?
Ja kenen mielestä Kyllästyneen reagointi oli yliampuvaa?

Lauri kirjoitti:Sensurointilinja ei ole hyvä. Käytettävä hyvin harkiten vain erityistapauksissa. Meillähän pitäisi olla sananvapaus.
Lauri kirjoitti:Sensurointilinja ei ole hyvä. Käytettävä hyvin harkiten vain erityistapauksissa. Meillähän pitäisi olla sananvapaus.

Kyllästynyt kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Taas olen eri mieltä. Mon muukin ehkä on.
Hyvä. Voimme varmaankin kysyä muiltakin:
Kenen mielestä Gabrielin dildoviesti on hauska tai edes oikeassa ja sille sopivassa ketjussa?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa