Yöt

Yöt

ViestiKirjoittaja Maaria » 09.11.2015 21:18

Oletteko katsoneet taivaalle öisin ja nähneet tähtiä? Olin unohtanut kuinka kauniita yöt ovat. Hiljaisia ja silti voimakkaita, hyvin läsnäolevia. Yksi yö oli revontulia, vihertäviä, ne täyttivät taivaan. Aamulla olivat poissa. Yleensä menen nukkumaan siinä 11-12 aikaan, joskus myöhemminkin. Yksi hetki mietin vain kuinka olen unohtanut kuinka lumoavaa pimeys on, toisaalta se uuvuttaa. Kun pystyisi vaan olemaan pimeydessä ja näkemään hohteen, mikä lepää siellä.
Maaria

Re: Yöt

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.11.2015 21:24

Mökillä on maailman hienoin tähtitaivas näkymä, mitä olen nähnyt, kun ei ole maalla kaupunkivalaistuksia. Se on niin huumaava, kaunis näky. En ole ikään nähnyt niin paljon tähtiä, paljon eri kokoisia ja niin paljon kuvioita. :shock: *vaikuttunut
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 09.11.2015 21:27

Toissapäivänä näin tähdenlennon. Se oli hyvin hyvin häilyvä ja nopea. En muistanut toivoa muuta kuin terveyttä miesystävälleni.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.11.2015 21:28

Mieti jo valmiiksi mitä toivot seuraavalla tähdenlennolla, vai kerkeätkö sittenkään toivoomaan kaikkea, nopeasti menee tähdenlento ohi. Minä en toivo tähdenlennoilla muuta kuin, että näkisin mahdollisimman pitkään sen tähden lennon.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 09.11.2015 21:32

Jos on tarkoitus esittää toive tähdenlennon aikana, niin siinä täytyy olla hyvin nopea ja se olikin ihan vaistomainen asia, se miehestä välittäminen ja sille parempaa toivominen. En olisi kerennyt kaikkia toiveitani esittämäänkään. Käsittääkseni tähdenlennot ovat harvinaisia tai ainakin niiden näkeminen on.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.11.2015 21:59

Toivoo mitä ehtii.
Pinja

Paluu Terapiaa