Mitä tälle ryhmälle tapahtuu

Re: Mitä tälle ryhmälle tapahtuu

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.10.2015 20:44

Lauri kirjoitti:Lakatkaa kohkaamasta. Ei Pertti mikään ikäloppu ole. alle 7 kympin vielä.

Ei Tukiasema.netinkään ylläpitäjä ollut ikäloppu mutta niin vain elämä tempaisi miehen matkaansa. Tukiasema.netin loppuminen oli kova kokemus yhdelle jos toisellekin, joten ihmekös että kohkataan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.10.2015 20:49

Psykopatologia kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Jos PP on perinyt äitinsä ikägeenit, niin mitään kiirettä varahenkilön valintaan ei ole. (- -)

104. - Takuu(ni) ei tietenkään ole elonikäinen, mutta lupaan aluksi vain 10 vuotta.

Onneksi Psykopatologia on luvannut kymmenen vuoden takuun. :)
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.10.2015 21:06

Onhan sinulla se omakin munfoorumi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.10.2015 21:15

Eikä minulla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.10.2015 21:22

Kummallakaan ei siis ole enää.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.10.2015 21:38

Psykopatologia kirjoitti:Onhan sinulla se omakin munfoorumi.

Minä aloitin tällä foorumilla päiväkirjan kirjoittamisen menetettyäni oman munfoorumini. Jostakin käsittämättömästä syystä foorumi lakkasi olemasta; ilmeisesti päiväkirjani ei ollut kyllin arvokas kokonaisen foorumin säilyttämiseksi...
Oli siellä muistaakseni jokunen muukin päiväkirja, muttei mitään vilkasta keskustelutoimintaa - ei mitään sinne päinkään.

Koetahan pysytellä tolpillasi ja suurin piirtein täysijärkisenä seuraavat kymmenen vuotta; tulee katastrofeja, jos tämä foorumi katoaa alta.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 18.10.2015 21:42

Minulla on oma foorumi, ette ole sinne tervetulleita eikä sitä voi kuka tahansa lukeakaan.
toope

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.10.2015 21:48

toope kirjoitti:Minulla on oma foorumi, ette ole sinne tervetulleita eikä sitä voi kuka tahansa lukeakaan.

Varmaan tärkeä tieto tällä foorumilla; kiva, että kerroit.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 18.10.2015 22:50

Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Onhan sinulla se omakin munfoorumi.

Minä aloitin tällä foorumilla päiväkirjan kirjoittamisen menetettyäni oman munfoorumini. Jostakin käsittämättömästä syystä foorumi lakkasi olemasta; ilmeisesti päiväkirjani ei ollut kyllin arvokas kokonaisen foorumin säilyttämiseksi...
Oli siellä muistaakseni jokunen muukin päiväkirja, muttei mitään vilkasta keskustelutoimintaa - ei mitään sinne päinkään.

Koetahan pysytellä tolpillasi ja suurin piirtein täysijärkisenä seuraavat kymmenen vuotta; tulee katastrofeja, jos tämä foorumi katoaa alta.

Varmaan tärkeä tieto tälle foorumille. Kiva, kun kerroit.
toope

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.10.2015 23:57

Pinja kirjoitti:Mistä sen sait tietää, että kuoli?

Ruumisauto haki vainajan klo 14.45. Myös kättelin omaisia. (Ja olihan lippu puolitangossa.)

Perhe muodostui meille aika läheiseksikin nuorimman (5) vilkkaan tyttärensä vuoksi; hän kehuskeli osaavansa kolmea kieltäkin, suomea, turkkia ja turkin turkkia. Ottivat labradorinnoutajan, jonka tytär sanoi opettavansa hyökkäämään. Tälle naurettiin yhdessä myöhemmin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 18.10.2015 23:58

toope kirjoitti:Minulla on oma foorumi, ette ole sinne tervetulleita eikä sitä voi kuka tahansa lukeakaan.

Ilahduttava tieto. Ei siis tarvitse olla sinusta huolissaan.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja toope » 19.10.2015 06:58

Eikä sinustakaan koska olet sanonut usein että voit olla täältä poisetkä edes osallistu keskusteluihin ym.
toope

ViestiKirjoittaja Lauri » 19.10.2015 08:18

Palstalle saattaa tulevaisuudessa käydä kuten Hugh Hefnerin kartanolle.
Sairaanhoitajia on jo enemmän kuin alushepeniin verhoutuneita kaunottaria.
Kuuluisat puputytöt ja ”playmatet” ovat tylsistyneitä.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1445138932810.html
Lauri

ViestiKirjoittaja toope » 19.10.2015 09:10

Trisse kirjoitti:Miks oot toope nykyään yksinomaan ilkeä kaikkia kohtaan?

[ PPPP ] Mitä Helmenkalastaja muuta on kuin ilkeä lähes kaikille mutta sitä sinä et ole huomaavinasi, koska se on on sun ylinmäinen ystäväsi nykyään ja hyväksyy sulta kaikki ilkeilyt. Minäkin muuten olin Helmenkalastajan ystävä joskus mutta kun sanoin mielipiteeni työttömistä joille ei kelpaa mikä tahansa työ, meistä tulikin vihamiehiä.

Ehkä oksettavinta tällä foorumilla olet sinä Tristan ja sun kaksinaamaisuus. Jotenkin vituttaa, että saat ihan vapaasti taas härnätä Kyllästynyttä vaikka se ei just nyt kirjoittele täällä, lisäksi oli ihan luontevaa aloittaa kiusaamisketju Luukkosesta ym.
[ PPPPP ] PP 11:28
toope

ViestiKirjoittaja Mirri » 19.10.2015 09:14

Toope, mitä hyötyä nikkisi poistamisesta olisi? Aina voi ottaa uuden tilalle, kuten kokemuksesta tiedät.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 19.10.2015 10:47

Kuten toisessa ketjussa sanoin, keskity sie vaan Tristanin nuoleskeluun ja jätä vähemmälle muu keskustelu, kun siihen et kykene.
toope

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.10.2015 10:52

toope kirjoitti:Mitä Helmenkalastaja muuta on kuin ilkeä lähes kaikille [---] Minäkin muuten olin Helmenkalastajan ystävä joskus mutta kun sanoin mielipiteeni työttömistä joille ei kelpaa mikä tahansa työ, meistä tulikin vihamiehiä.

En ole tuota tiennytkään. Olen kovasti ihmetellyt, miksi kirjoittelet minulle/minusta niin ilkeään sävyyn. Minä en ole sinun vihamiehesi, en nyt enkä tulevaisuudessa. Sinä voit luonnollisesti päättää omasta puolestasi.

Työttömistä, joille ei kelpaa mikä tahansa työ. En näe mitään järkeä siinä, että isolla rahalla koulutetut työtä vailla olevat laitettaisiin tekemään työtä, jonka joku muu tekisi paremmin, vain siksi, että heidät saataisiin työllistettyä. Kukaan työnantaja ei ihan oikeasti halua palkata ylikoulutettuja ihmisiä tekemään työtä, johon ei oikeasti koulutusta vaadita, koska nämä ihmiset eivät sellaisissa töissä kauan viivy. (Tai ainakin työnantajat olettavat niin, vaikka itse työnhakija sanoisi mitä.) Ihmisten rekrytoiminen ja työhön perehdyttäminen ei ole halpaa lystiä.

Kiinnostaisi toki tietää, miten sinä, toope, ratkaiset sen, että työttömiä oli esimerkiksi elokuussa 2015 virallisten tilastojen mukaan 346 700 henkilöä, kun taas avoimia työpaikkoja oli samaan aikaan 66 400.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja toope » 19.10.2015 11:08

Miksi avoimia työpaikkoja on 66400? Mun järjen mukaan avoimia työpaikkoja ei pitäisi olla yhtään.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 19.10.2015 11:13

Helmenkalastaja kirjoitti:
toope kirjoitti:Mitä Helmenkalastaja muuta on kuin ilkeä lähes kaikille [---] Minäkin muuten olin Helmenkalastajan ystävä joskus mutta kun sanoin mielipiteeni työttömistä joille ei kelpaa mikä tahansa työ, meistä tulikin vihamiehiä.

En ole tuota tiennytkään. Olen kovasti ihmetellyt, miksi kirjoittelet minulle/minusta niin ilkeään sävyyn. Minä en ole sinun vihamiehesi, en nyt enkä tulevaisuudessa. Sinä voit luonnollisesti päättää omasta puolestasi.
.

Kyllä meidän suhteemme muuttui sen yhden ketjun jälkeen jossa puhuimme työttömistä.
Minusta sinä itse olet täällä alkanut puhumaan ilkeästi, etkä mihinkään muuhun osallistu kuin vittuiluun. Joten minusta on ihan oikein sulle vittuilla takaisin.
Vaikka et henk.kohtaisesti just minulle vittuilekaan.
toope

ViestiKirjoittaja Pinja » 19.10.2015 11:25

Pinja kirjoitti:Mistä sen sait tietää, että kuoli?

Ruumisauto haki vainajan klo 14.45. Myös kättelin omaisia. (Ja olihan lippu puolitangossa.)

Perhe muodostui meille aika läheiseksikin nuorimman (5) vilkkaan tyttärensä vuoksi; hän kehuskeli osaavansa kolmea kieltäkin, suomea, turkkia ja turkin turkkia. Ottivat labradorinnoutajan, jonka tytär sanoi opettavansa hyökkäämään. Tälle naurettiin yhdessä myöhemmin.

Kiva, kun olet tuollainen, että juttelet. Oli hieno ele kätellä omaisia, kättelitkö sitä tyttöä kanssa? Tykkäsitkö siitä koirasta?
Pinja

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet