Mitä tälle ryhmälle tapahtuu

Re: Mitä tälle ryhmälle tapahtuu

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.10.2015 15:00

Mistä sen sait tietää, että kuoli?
Pinja

ViestiKirjoittaja toope » 18.10.2015 15:13

Helmenkalastaja kirjoitti:En ymmärrä, miksi minut on taas täällä nimeltä mainittu...

Vasta tulin yön jälkeen palstalle, joten mitään paheksumisviestejä en olisi voinut edes kirjoittaa.
On silti hienoa, että Kyllästynyt on saanut toopesta kaverin, joka niin ikään tulkitsee kommentoimatta jättämisen hyväksymiseksi!

Minusta näyttää siltä, että tämä ketju on niin sanotusti lyöty läskiksi ja lähdetty huvittelumielessä rakentelemaan kaikenlaisia skenaarioita. Rakennusaineina on käytetty "tietoja", jotka ylläpitäjä on täällä itse vapaaehtoisesti tarjoillut. Kuka uskoo, kuka ei. Luotan kuitenkin siihen, että ylläpitäjä osaa ihan ilman minun apuanikin puolustaa itseään, jos katsoo sen tarpeelliseksi. Itse näen kirjoittajilla pilkkeen silmäkulmassa.

Koska sie et eilenkään puuttunut tähän kiusaamiseen mitenkään. Vaikka kyllä muuten kiusaamiseen puutut jos se kohdistuu sun ystävääsi.
Jos katsoo vierestä kun kiusataan, on myös kiusaaja. Tai raukkis.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 18.10.2015 15:15

Koska ette juuri ole menettäneet läheisiänne, teille on aivan luonnollista korvata joku kuollut henkilö toisella.
toope

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.10.2015 15:17

Kenen kiusaamisesta puhut ja kenen toimesta?
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.10.2015 15:19

toope kirjoitti:Koska ette juuri ole menettäneet läheisiänne, teille on aivan luonnollista korvata joku kuollut henkilö toisella.

Emme ole puhuneet läheisistäsi ja heidän korvaamisestaan. Rinnastettavissa sellaiseen, että otetaan toinen työntekijä kuolleen tilalle, jonkun hommat täytyy hoitaa ja kantaa vastuu. Mielestäni PP ei korvaa kukaan, mutta toivoisin jonkun jatkavan sen jälkeen. Menetykselle ei mahda mitään. Jonkun täytyy ottaa vastuu meistä ketä vielä foorumia haluaa käyttää tai haluaako sitten PP lopettuttaa tämän foorumin kokonaan ja että tilalle tulisi sitten uusi foorumi. toope voithan lopettaa foorumin käytön halutessasi siihen, jos tuntuu siltä, ettet hyväksy tilalle tuloa ja sitä, että joku muu ottaa vastuun.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 18.10.2015 15:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja toope » 18.10.2015 15:33

Voin vannoa,että lopetan foorumin käytön Luukkosen kuolemaan.
toope

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.10.2015 15:41

Ei ole pakko hyväksyä muutosta.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.10.2015 15:53

Pinja kirjoitti:Mistä sen sait tietää, että kuoli?

Ruumisauto haki vainajan klo 14.45. Myös kättelin omaisia. (Ja olihan lippu puolitangossa.)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.10.2015 16:07

Uusi asukas tulee tilalle elleivät halua omaiset pitää tyhjillään.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.10.2015 16:32

Onhan siellä leski.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.10.2015 16:42

toope kirjoitti:Koska ette juuri ole menettäneet läheisiänne, teille on aivan luonnollista korvata joku kuollut henkilö toisella.

Tai jos menetyksiä on ollut niin paljon, että menettäminen sujuu rutiinilla?

Onhan sekin yhdenlaista rutiinia, ettei jäädä suremaan yhtä menetettyä nettifoorumia (ylläpitäjineen), vaan hakeudutaan saman tien muualle tai pannaan pystyyn uusi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.10.2015 16:46

Minusta tuntuu pahalta joka tapauksessa. Foorumilaisten tuki on minulle surussa tärkeää, yhdessä sitten suretaan. En halua jäädä yksin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.10.2015 18:10

Kun sanotaan, että "ei sota yhtä miestä kaipaa" tai että "kukaan ei ole korvaamaton", viitataan tavallisesti tavallisimmin instrumentaalisiin suhteisiin. Mutta esimerkiksi Armi Kuusela ON korvaamaton.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 18.10.2015 18:28

toope kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:En ymmärrä, miksi minut on taas täällä nimeltä mainittu...

Vasta tulin yön jälkeen palstalle, joten mitään paheksumisviestejä en olisi voinut edes kirjoittaa.
On silti hienoa, että Kyllästynyt on saanut toopesta kaverin, joka niin ikään tulkitsee kommentoimatta jättämisen hyväksymiseksi!

Minusta näyttää siltä, että tämä ketju on niin sanotusti lyöty läskiksi ja lähdetty huvittelumielessä rakentelemaan kaikenlaisia skenaarioita. Rakennusaineina on käytetty "tietoja", jotka ylläpitäjä on täällä itse vapaaehtoisesti tarjoillut. Kuka uskoo, kuka ei. Luotan kuitenkin siihen, että ylläpitäjä osaa ihan ilman minun apuanikin puolustaa itseään, jos katsoo sen tarpeelliseksi. Itse näen kirjoittajilla pilkkeen silmäkulmassa.

Koska sie et eilenkään puuttunut tähän kiusaamiseen mitenkään. Vaikka kyllä muuten kiusaamiseen puutut jos se kohdistuu sun ystävääsi.
Jos katsoo vierestä kun kiusataan, on myös kiusaaja. Tai raukkis.

En ole nähnyt tässä ketjussa kiusaamista. Ketä mielestäsi on kiusattu? Ehkä ymmärrykseni on tässä suhteessa rajoittunut.
Vielä kiinnostaisi tietää, ketä tarkoitat, kun kirjoitat minun puuttuvan kiusaamiseen, jos se kohdistuu minun ystävääni?

On hyvin ymmärrettävää, että palstalaisten mielessä käy - tai voi jopa asua - huoli siitä, miten jatketaan, jos ylläpitäjästä aika jättää. Minä en ole huolissani. Hautajaisista puhuminen alkaa jo mennä hyvän rajan tuolle puolen, mutta ei poikkea juurikaan tämän palstan yleisestä tyylistä. En edelleenkään usko ylläpitäjän kaipaavan apuani tässä asiassa.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Lauri » 18.10.2015 18:38

Psykopatologia kirjoitti:Kun sanotaan, että "ei sota yhtä miestä kaipaa" tai että "kukaan ei ole korvaamaton", viitataan tavallisesti tavallisimmin instrumentaalisiin suhteisiin. Mutta esimerkiksi Armi Kuusela ON korvaamaton.

Niin, mutta Armi on työnsä tehnyt ja Armi voi mennä. Menetimme Armin oikeastaan jo silloin, kun hän avioitui sen filippiiniläisketkun kanssa.

Mutta taidattekos sanoa mikä oli Armin tärkein tehtävä?
Lauri

ViestiKirjoittaja Katla » 18.10.2015 19:06

en tiedä.
Mutta Bärthil saattaa vaikka dementoitua ja unohtaa palstansa käyttöohjeet.ai kauhia.
Katla

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.10.2015 19:24

Psykopatologia on korvaamaton, Armi ei minulle.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.10.2015 19:40

.Kissi kirjoitti:Mutta Bärthil saattaa vaikka dementoitua ja unohtaa palstansa käyttöohjeet.ai kauhia.

:D
Käsittääkseni tässä asiassa selusta on toistaiseksi turvattuna; onhan meillä Kyllästynyt skarppina vahtina, joka tarvittaessa opastaa ja neuvoo ikääntyvää ylläpitäjää teknisissä asioissa.
(Tarkennus, jottei syytettäisi kiusaamisesta: en naura ylläpitäjän vanhenemiselle vaan Kissin höpinöille.)
Mirri

ViestiKirjoittaja Lauri » 18.10.2015 19:55

Lakatkaa kohkaamasta. Ei Pertti mikään ikäloppu ole. alle 7 kympin vielä.
Lauri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 18.10.2015 20:27

Myönnän hieman villiintyneeni. Pahoittelut hänelle, joka tahtomattaan joutui mukaan hoivafantasioihini.
Ryysy

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet