Huuto.net

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Huuto.net

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.10.2015 20:09

En ole ikinä myynyt mitään netissä enkä juuri muuallakaan, joten kyselen tietäviltä neuvoja.

Kuten tuo Huuto.net. Miten se toimii; pitääkö myytävälle tavaralle laittaa jokin pohjahinta, kauanko siellä voi pitää myynnissä, onko palvelu maksuton... ja niin edelleen. Kaikki myymiseen liittyvä tieto on tervetullutta, ja etenkin kalusteiden myymiseen liittyvä.
Mirri

Re: Huuto.net

ViestiKirjoittaja Lauri » 15.10.2015 23:04

Olen pari kertaa kokeillut myydä, mutta ei ole kauppa käynyt. Arvokasta tavaraa jos myyt niin aivan polkuhintaisia tarjouksia tulee.

Tai olenhan minä yhden pienen purjeveneen myynyt siellä vuosia sitten. Tosin kaupat tehtiin vasta myöhemmin huuto.netin ulkopuolella, mutta kontakti syntyi siellä.

Saat itse määritellä panetko pohjahinnan vai et ja myöskin ajan kauanko pidät myynnissä.
Lauri

Re: Huuto.net

ViestiKirjoittaja toope » 16.10.2015 07:57

Minä myin Tori.fi ja laitoin hinnan minkä haluan ja sitten kyselivät sähköpostilla saako alemmalla hinnalla ja muuta asiaa myytävästä tuotteesta. Yleensä sain sen hinnan mitä pyysin mutta osan hintaa laskettiin. Ja en mitään lähettänyt postitse vaan hakivat meiltä.

Siis mun järki ei tuota jaksanut vaan äitini myi tavaroitamme mutta sanoin minä.
toope

Paluu Romulaatikko