Trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Trisse kirjoitti:Mikä oma kokemuksesi on?
Levittelet minusta väärää tietoa ("vastasi jo") ja nimittelet "paskiaiseksi" ja sitten haluat kanssani normaalia keskustelua.
Sorge. Olin juovuksissa...
Trisse kirjoitti:Ei ne olleet typeryyksiä vain totta (ainakin toinen). Olin ahdistunut ja oli pakko juoda. Jostain syystä taideterapia-lauantaiden jälkeen täytyy juoda alkoholia.
Trisse kirjoitti:Tapaamisestamme
Trisse kirjoitti:Menen lukemaan kirjaa. Vastasin vain K:n tinkaamiin kysymyksiin.
Gabriel kirjoitti:Miksi rakentava keskustelu ei onnistu?
Minusta näyttää siltä, että taas tuli tilaisuus monottaa jota ei maltettua olla käyttämättä hyväksi...
Gabriel kirjoitti:... Tarkoitukselliset moralisoivat, mutta hyödyttömät sanavalinnat...
Gabriel kirjoitti:... Alta paistaa teeskennelty "halu" auttaa...
Trisse kirjoitti:Sain uhkauksen. En kai jatka sitten enää.
Psykopatologia kirjoitti:(- -) Psykoanalyysissa voidaan erottaa kuusi" tasoa", joista vain kolme ensimmäistä on ehdottoman tärkeitä: 1) havainnot, 2) kliiniset tulkinnat, 3) kliiniset yleistykset, 4) kliininen teoria, 5) metapsykologia (id, ego, superego yms.) ja 6) psykoanalyttinen "filosofia".
Kun maallikot ja humanistiset asijantuntijat puhuvat psykoanalyysistä, he keskittyvät kohtiin 5 - 6, joissa he voivat olla sangen asiantunteviakin. Psykoanalyysin ydin on kuitenkin kohdissa 1 - 3. (- -)

Gabriel kirjoitti:Minä huomaan mitä minä teen ja liki kaikki mitä teen on harkittua, myös puuttuminen esiintymiseesi.
Joskus tulee tosin paljas spontaani vaste...
Gabriel kirjoitti:... Avusta sanoin "teeskennelty". Hyvä että itse myönnät...
Gabriel kirjoitti:... Myönnätkö sen, että tarkoituksesi on vahingoittaa ja satuttaa?...
Gabriel kirjoitti:... Usein ihminen muuttaa toimintaansa jos ymmärtää, että muu ympäristö tiedostaa henkilön syyn ja motiivit.(Joutuu "alastomaksi" muiden edessä.)
Niin kauan kun ihminen luulee, että omaa toimintaa ei ymmärretä tai että omat motiivit pystyy salaamaan, ihminen kuvitelee että voi jatkaa tiettyä (vahingollista) toimintaansa.
Gabriel kirjoitti:Sä et pääse ulos "oravanpyörästä" missä juokset...
Gabriel kirjoitti:... Kierrät koko ajan kehää ja aloitat alusta saman laulun joka on kuultu joka ikinen päivä...
Gabriel kirjoitti:... Mut nyt alkaa oleen fiilis, että ehkä kohta on mun aika poistua taas foorumilta.
Gabriel kirjoitti:Sä et pääse ulos "oravanpyörästä" missä juokset.
Kierrät koko ajan kehää ja aloitat alusta saman laulun joka on kuultu joka ikinen päivä.
Mut nyt alkaa oleen fiilis, että ehkä kohta on mun aika poistua taas foorumilta.
Valkosiipi kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Sä et pääse ulos "oravanpyörästä" missä juokset.
Kierrät koko ajan kehää ja aloitat alusta saman laulun joka on kuultu joka ikinen päivä.
Mut nyt alkaa oleen fiilis, että ehkä kohta on mun aika poistua taas foorumilta.
Ihmettelen kovasti, miten kummassa sinun olemisesi
tai poistumisesi voi olla riippuvainen muiden ihmisten oravanpyöristä.
Eikö toisten pyörien kyttäämisen ja toisten neuvomisen sijaan olisi hedelmällisempää kehittää itseään,
jotta pystyisi olemaan sotkeutumatta toisten kuvioihin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa