Ryysy kirjoitti:Kaapo, kysymys on huono. Aiemmat perustelut olivat hyviä siinä mielessä, että lapsen menettäminen on tosiaan todella vaikeimpia asioita elämässä - tai näin kuvittelen. Kyllästynyt, mitäpä jos olisi tiedossa, että lapsesta kasvaakin yhteiskunnan loinen, sen sijaan tiedettäisiin että vanhemmat ovat nuoria hyvässä uraputkessa olevia yhteiskunnan elättäjiä? (Huonoja juttuja tuntuu mulla taas riittävän...)
Ryysy kirjoitti:Kaapo, kysymys on huono. Aiemmat perustelut olivat hyviä siinä mielessä, että lapsen menettäminen on tosiaan todella vaikeimpia asioita elämässä - tai näin kuvittelen. Kyllästynyt, mitäpä jos olisi tiedossa, että lapsesta kasvaakin yhteiskunnan loinen, sen sijaan tiedettäisiin että vanhemmat ovat nuoria hyvässä uraputkessa olevia yhteiskunnan elättäjiä? (Huonoja juttuja tuntuu mulla taas riittävän...)
toope kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Kaapo, kysymys on huono. Aiemmat perustelut olivat hyviä siinä mielessä, että lapsen menettäminen on tosiaan todella vaikeimpia asioita elämässä - tai näin kuvittelen. Kyllästynyt, mitäpä jos olisi tiedossa, että lapsesta kasvaakin yhteiskunnan loinen, sen sijaan tiedettäisiin että vanhemmat ovat nuoria hyvässä uraputkessa olevia yhteiskunnan elättäjiä? (Huonoja juttuja tuntuu mulla taas riittävän...)
Vai olisiko ihan tavallista vittuilua.
Gabriel kirjoitti:Ei nyt mietitä niin pitkälle mtä lapsesta mahdollisestia kasvaa tai se ei ole kysymyksen taroitus. (Voi toki miettiä jos haluaa, mutta tässä ei ole mitään kompaa) Kysymyksen tarkoitus on se mikä siinä lukee. Eli sinä yhdyt siis lapsen menetykseen kauheimpana asianan.
toope kirjoitti:Ja nyt vittuilet minulle. Sitten tulee itku, kun minä vittuilen sinulle.
Ryysy kirjoitti:toope kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Kaapo, kysymys on huono. Aiemmat perustelut olivat hyviä siinä mielessä, että lapsen menettäminen on tosiaan todella vaikeimpia asioita elämässä - tai näin kuvittelen. Kyllästynyt, mitäpä jos olisi tiedossa, että lapsesta kasvaakin yhteiskunnan loinen, sen sijaan tiedettäisiin että vanhemmat ovat nuoria hyvässä uraputkessa olevia yhteiskunnan elättäjiä? (Huonoja juttuja tuntuu mulla taas riittävän...)
Vai olisiko ihan tavallista vittuilua.
Ei, vaan Kyllästynyt mittaa ihmisen arvon sillä perusteella, missä määrin ihminen on rasite tai ei-rasite yhteiskunnalle ja nimen omaan taloudellisessa mielessä. Saa tämän käsityksen korjata, jos haluaa. Samoin taidat tehdä sinäkin - tämäkin saa korjata mikäli haluaa.
Gabriel kirjoitti:Kuinka moni ihminen oikeasti osaa asettua toisen ihmisen asemaan?...
Gabriel kirjoitti:... Aika moni heittää varmana vastauksen, että lapsen kuolema on kaikkein pahin, koska se on katsottu pelkästään omasta näkökulmasta. Se on OMA tunne...
Gabriel kirjoitti:... Jos kuitenkin kierrät noitten kolmen ihmisen pään sisällä (asennoidut jokaisen asemaan erikseen) ja arvioit uudestaan niin onko lopputulos edelleen sama?...
Kyllästynyt kirjoitti:No en todellakaan mittaa!
Gabriel kirjoitti:Kiihotatko taas itseäsi?
Sanavalinnoista päätellen alkaa taas täti käymään kuumana.
Ryysy kirjoitti:toope kirjoitti:Ja nyt vittuilet minulle. Sitten tulee itku, kun minä vittuilen sinulle.
Sitten tulee - anna mennä vain. Vai väitätkö, ettei sinulle ole tärkeää se kuka on töissä ja kuka ei, kuka on yhteiskunnalle (taloudellisessa mielessä) rasite ja kuka ei?
Gabriel kirjoitti:Eli kun asennoidut kolmen ihmisen asemaan tulit siihen tulokseen että OMA tuunteesi on kaikkein kauhein, eikä esimerkiksi sen lapsen tunne jonka Äiti on juuri kuollut?
Gabriel kirjoitti:...Ja jos lapsi olisi vastaamassa hän sanoisi mahdollisesti, että Äidin...
toope kirjoitti:Ryysy kirjoitti:toope kirjoitti:Ja nyt vittuilet minulle. Sitten tulee itku, kun minä vittuilen sinulle.
Sitten tulee - anna mennä vain. Vai väitätkö, ettei sinulle ole tärkeää se kuka on töissä ja kuka ei, kuka on yhteiskunnalle (taloudellisessa mielessä) rasite ja kuka ei?
Ja mitä haluat, että sanon tähän. Totta kai mun pitää olla samaa mieltä kanssasi, koska sinä olet köyhä reppana ja minä rikas ja käyn töissä.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa