Gabriel kirjoitti:En tiedä, mutta syylistyikö nyt joku taas "putkinäköön laajakulman" sijasta?...
Gabriel kirjoitti:... Vai haluaako joku keskustella kikkeleistä uudemman kerran?
Gabriel kirjoitti:Ei aamulla ole tullut martyyrikommentteja. Eilisiltana yksi viimeseksi.
Gabriel kirjoitti:Sitten varmaan kannattaa siltä osin olla hiljaa ja ottaa laajempi näkökulma.
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Gabriel kirjoitti:... Vai haluaako joku keskustella kikkeleistä uudemman kerran?
Ei todellakaan; yhdessäkin kerrassa on liikaa.
Sitten varmaan kannattaa siltä osin olla hiljaa ja ottaa laajempi näkökulma.
Gabriel kirjoitti:Jos minä olen keskeisenä sisältönä muiden kirjoittajien viesteissä niin vastaan siihen. Siihen on kaksi tapaa, sivuuttaa viesti ja näyttää viestit arvottomaksi tai jättää viesti kokonaan huomiotta. Kumpaa tapaa käyttää riippuu siitä minkä mielikuvan haluaa jättää vastapuolelle.
Gabriel kirjoitti:Ongelma näissä keskusteluissa on, että merkityksistä tulee liian merkityksekkäitä. Sen sijaan että jatkettaisiin eteenpäin niin jäädään jauhamaan jotain nippeliä. Ja se jauhaminen usein onkin tavoite. (Esimerkiksi että joku on inha koska sano "pippeli"). Ei se mistä jauhetaan. Täällä oikeasti kärpäsestä tulee härkänen, eikä sen yli pystytä loikkimaan. Näkyy myös muilla keskustelupalstoilla, ei pelkästään täällä.
Gabriel kirjoitti:Miten allaolevaan viestiin olisi pitännyt vastata?
Siinä ei ole aineksia keskusteluun vaan se on vedätys sille samalle suolle johon ollaan aina menty.
Tuo oli vedätys ja sen kirjoittaja tietää sen.
Minun tavallani se lakkaa muutaman viestin jälkeen, koska vedättäjä ei saa haluamaansa vastinetta.
(Ikuista vänkäämistä aina samasta, vaan sensijaan kommentin mitätöinnin ja ohittamisen.)
Toope tarjosi päänavauksen johon oli mahdollisuus tarttua.Kyllästynyt kirjoitti:Erityistä nöyryyttä tai nöyristelyä ei ole tarvetta harjoittaa, mutta jos joku tulee palstalle ja alkaa jokseenkin ensitöikseen väittää, että naiset kadettavat toisiaan ja vertailevan miestensä peniksiä sekä brassailevat niillä, en usko että minun silmissäni kyseisen kirjoittajan pisteet ainakaan nousevat jos hän nimittelee toisia mulkuiksi tai akoiksi tai ämmiksi jne.Gabriel kirjoitti:Mikä mielestäsi olisi tarpeeksi "nöyrä" tai näkymätön tapa osallistua keskusteluun?...
Ihmiset luokittelevat toisiaan, ei siitä mihinkään päästä - kuka milläkin perusteella. Ja luokittelu on sallittua niin kauan kuin ei ryhdy nimittelemään tai muutenkaan kohtelemaan kaltoin tai loukkaamaan muita.
Gabriel kirjoitti: https://www.youtube.com/watch?v=KMH0oI94eb0
Mikko Alatalo Känkkäränkkä 1:36
Känkkäränkkä tulossa palstalle...?

Trisse kirjoitti:Ainakin musteläiskätestissä on huono juttu jos on paljon eläimiä...
Trisse kirjoitti:Muistaakseni jostain persoonan heikkoudesta...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa