Trisse kirjoitti:Trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:Mutta tiedätkö mitä - älä yhtään ainakaan itseäsi syytä! Sillä "trisse on kova tyttö valehteemaan"!
MOT.
Onko ylpeä olo?
Neiti viisas
Tästä minä loukkaannuin. Samalla logiikallahan mustan tyypin kertoessa ivallisesti "me mustathan muuten ollaan toisen luokan kansalaisia ja vähän apinaa tyhmempiä" joku rasisti voisi kirjoittaa "MOT". Kyllästyneen kaikenlainen halpamaisuus jättää ihmisen haukkomaan henkeään...
Harmi jos hilpan olen onnistunut suututtamaan mutta tuo oli minusta niin halpahintaista että menin muuttamaan ketjun otsikon. Olin myöskin erittäin juovuksissa jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. Kiitos tästä jakamismahdollisuudesta. Menen nyt vetämään pameja siihen asti että Lyricat alkavat potkia ja kestämään heikkoa fyysistä ja psyykkistä oloa. Tsau vaan ja sunnuntain jatkot.
Trisse kirjoitti:kyllä olet kieltäytynyt. luulisin luukkosenkin muistavan. siitä kuulemma opit ettet kerro foorumeilla enää mitään itsestäsi.
Trisse kirjoitti:rakenne mot-jutussa on sama. ei asia tule todistetuksi sillä että joku on joskus sen jossain sanonut. jos tulee niin vpimme lakkauttaa tieteellisem tutkimuksen turhana.
Trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:kyllä olet kieltäytynyt. luulisin luukkosenkin muistavan. siitä kuulemma opit ettet kerro foorumeilla enää mitään itsestäsi.
Sinun hyökkäyksistäsi kimppuuni opin sen, ettei kannata kertoa itsestään mitään.
Mutta mitä tekemistä tuolla asialla on sen kanssa, että olisin muka kieltäytynyt kertomasta mitä sinä olet tehnyt - ja vieläpä kategorisesti?!?
et ole kertonut asiayhteyttä josta riita alkoi. olet kertonut minun hyökänneen mutta et että.mistä sillpin keskusteltiin kun hyökkäsin.
Trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:rakenne mot-jutussa on sama. ei asia tule todistetuksi sillä että joku on joskus sen jossain sanonut. jos tulee niin vpimme lakkauttaa tieteellisem tutkimuksen turhana.
Ei, mutta jos sinä itse toteat olevasi "kova tyttö valehtelemaan", onko sekin vain valhetta?
Ja jos on, eikö silloin asia ole jo todistettukin?
tiedät hyvin minun ironisoineen luukkosen sanomisia. vai leikitkö nyt jo tyhmääkin?
Trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:kyllä olet kieltäytynyt. luulisin luukkosenkin muistavan. siitä kuulemma opit ettet kerro foorumeilla enää mitään itsestäsi.
Sinun hyökkäyksistäsi kimppuuni opin sen, ettei kannata kertoa itsestään mitään.
Mutta mitä tekemistä tuolla asialla on sen kanssa, että olisin muka kieltäytynyt kertomasta mitä sinä olet tehnyt - ja vieläpä kategorisesti?!?
En minä tiedä mikset ole puhunut noista meemeistä aiemmin. muistaisin jos olisin kuullut kun nyt asia on sellainen josta olen kuullut ja lukenut.
Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:kyllä olet kieltäytynyt. luulisin luukkosenkin muistavan. siitä kuulemma opit ettet kerro foorumeilla enää mitään itsestäsi.
En minä tiedä mikset ole puhunut noista meemeistä aiemmin. muistaisin jos olisin kuullut kun nyt asia on sellainen josta olen kuullut ja lukenut.
Äskenhän Tristan vielä väitti, että olen muka kategorisesti kieltäytynyt vastaamasta mistä kaikki on saanut alkunsa (vaikka olen luultavasti satoja kertoja selittänyt mistä on kyse).
Se, että ensimmäinen viesti koski juuri meemejä, ei ole relevanttia.
Kyllästynyt kirjoitti:Kysyn siis vielä uudelleen:
Mitä sellaista olen kirjoittanut, jota kuka tahansa ei olisi saanut kirjoittaa?
Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:kyllä olet kieltäytynyt. luulisin luukkosenkin muistavan. siitä kuulemma opit ettet kerro foorumeilla enää mitään itsestäsi.
Äskenhän Tristan vielä väitti, että olen muka kategorisesti kieltäytynyt vastaamasta mistä kaikki on saanut alkunsa (vaikka olen luultavasti satoja kertoja selittänyt mistä on kyse).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa