Jill kirjoitti:Aikoinani toivoin , että ylläpitäjä olisi puuttunut palstan sisäisiin kärhämöinteihin. Silloin, kun sain jonkilaisen ahdistuskohtauksen ja kuvittelin trissen ja pinjan minua kimpassa kiusaavan. On aika vakavaa jos ihminen saa ahdistuskohtauksen palstan jonkilaisen kinastelun seurauksena. Minulle oli kehittymässä jonkilainen harha. Nykyisin olen tyytynyt ajatukseen, täälläkin jokainen on oman onnensa seppä.
Pinja kirjoitti:Pidän arvostettava asiana sitä, että osaa pelätä käytöstään, kun huomaa sen menevän ihan mahdottomaksi ja ei tunne sen olevan enää kontrollissa. Suurimmat tappelut täällä ovat sitä, että käytös ei enää ole kontrollissa. Toivon jatkossakin, että bannin saa myös pyytämällä, säästää paljon.
Hyvä pointti! En minäkään.Pinja kirjoitti:... Minä en ainakaan halua antaa sellaista vertaistukea, jossa joudun myös itse uhriksi.
'Kyllästynyt kirjoitti:Hyvä pointti! En minäkään.Pinja kirjoitti:... Minä en ainakaan halua antaa sellaista vertaistukea, jossa joudun myös itse uhriksi.
Psykopatologia kirjoitti:Niin taitaa tehdä. - Mielestäni myös Helmenkalastajan analyysi Trissen osuudesta on puutteellinen.
Psykopatologia kirjoitti:Pinjalle 11:18
Turhaa spekulointia. - Voisit pikemminkin miettiä omia huonoja esiintymisiäsi täällä.
Nyt on selvästi ilmennyt, että riidat, per se, voivat aiheuttaa sivullisillekin pahaa oloa.
Gabriel kirjoitti:...mutta ilmeisen selvää kuitenkin taitaa olla että kammo seuraa usein lapsuudesta mukana aikuisuuteen vaikka aikuisella on jo järki ja tieto jäsennellä sitä. Jokainen varmasti tiedostaa että ei ne hämähäkit mitään voi tehdä, ei ainakaan suomalaiset hämähäkit.
Eli pointtini tässä on että onko lapsena lapsi oivaltanut että tiettyjä asioita saa läpi vetoamalla "hämähäkkipelkoon". Äiti tulee huoneeseen eikä tarvitse ihan vielä nukkua jne. Sitten vanhempana pelko kehittyy oikeaksi koska "minullahan on fobia", ollut jo lapsesta saakka, eikä vieläkään ymmärrä että alunperin on ollut kyse hoivasta tai "vedättämisestä". Minä en siis tiedä, minä vain arvelen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa