Mirri kirjoitti:Ulkopuoliset? Hilppa, kuka foorumin käyttäjä mielestäsi on ulkopuolinen julkisella foorumilla, jolla kura lentää julkisesti?
Mirri kirjoitti:Ulkopuoliset? Hilppa, kuka foorumin käyttäjä mielestäsi on ulkopuolinen julkisella foorumilla, jolla kura lentää julkisesti?
Mirri kirjoitti:Minäkin muistelen, että se mitätöimisjuttu liittyi siihen, että anteeksipyyntöihin painostettiin tai niitä peräti vaadittiin. Eivät painostuksen edessä väännetyt anteeksipyynnöt ikinä ole luotettavia.
Omasta tahdosta ja ymmärryksestä syntyneet anteeksipyynnöt ovat aivan toinen juttu - ne ovat vakavasti otettavia.

Trisse kirjoitti:Mirri kirjoitti:Trisse, tosiasia on, ettei minulla ole harmainta aavistusta mistä teidän kahden vuosien takainen ja toisella foorumilla alkanut keskinäinen kaunaisuutenne juontaa juurensa.
Ei ole minullakaan. Kuulemma hyökkäsin kimppuunsa ennen kuin oli muutamaa viestiä kirjoittanut. Hyvin mahdollista n. 2003-4 oli jotenkin tosi tolaltani - tiedän olleeni tosi aggressiivinen. Mutta kun olen kysynyt tarkempaa niin ei kerro mitään....
Trisse kirjoitti:... Minulla itselläni on kuva että meidän vastakkainasettelu todella alkoi vasta kun Janne heitti Kyllästyneen foorumilta (2006?) Tämä on minun muistini tallentama tilanne...
Kyllästynyt kirjoitti:"Vastaikkainasettelu" alkoi silloin kun kirjoitin ensimmäisiä viestejä Tukiasema.net -palstalla. Sinä (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa) hyökkäsit kimppuuni mm. pilkaten viestejäni idiootin kirjoittamiksi, minua löysäpilluiseksi/haisevapilluiseksi huoraksi, lapsiani vesipäiksi - ja kehtasit vielä (yhdessä ystäsi Minhin kanssa) ilakoida ja riekkua kuinka hauskaa teillä on ollut minua kiusatessanne.

Trisse kirjoitti:Kyllästynyt, olen kysynyt sinulta moneen kertaan mistä riitamme alkoivat ja olet kieltäytynyt vastaamasta. Siis silloin 2004. Varmasti muistat sen - ellet kärsi dementiasta! Pelkään että Perttikin voi muistaa sen - ellei ko. dementia ole tarttuaa!
Trisse kirjoitti:Hyvä homma! Vika on varmaan ollut mun enkä oo tullut kysyneeksi! Perskuta!
Korjataan juttu - mistä se alkoi?
Kyllästynyt:
... "Vastaikkainasettelu" alkoi silloin kun kirjoitin ensimmäisiä viestejä Tukiasema.net -palstalla. Sinä (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa) hyökkäsit kimppuuni mm. pilkaten viestejäni idiootin kirjoittamiksi, minua löysäpilluiseksi/haisevapilluiseksi huoraksi, lapsiani vesipäiksi - ja kehtasit vielä (yhdessä ystäsi Minhin kanssa) ilakoida ja riekkua kuinka hauskaa teillä on ollut minua kiusatessanne.
Trisse kirjoitti:Mutta tiedätkö mitä - älä yhtään ainakaan itseäsi syytä! Sillä "trisse on kova tyttö valehteemaan"!
Trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:Hyvä homma! Vika on varmaan ollut mun enkä oo tullut kysyneeksi! Perskuta!
Korjataan juttu - mistä se alkoi?
Vastasin jo yllä, mutta ilmeisesti sinä olet taas kieltäytynyt lukemasta.
Olen kysynyt sulta kymmeniä kertoja mistä riitamme alkoivat ja olet aina kategorisesti kieltäytynyt siihen vastaamasta. Sanonut että mun pitäis muistaa tms. muttei muuta. En vieläkään muista. Etkä vieläkään kertonut!
Lopetan tältä illalta kun oon nyt riittävän humalassa! Nähdään taas - jos yhtä huono tuuri käy!
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:"Vastaikkainasettelu" alkoi silloin kun kirjoitin ensimmäisiä viestejä Tukiasema.net -palstalla. Sinä (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa) hyökkäsit kimppuuni mm. pilkaten viestejäni idiootin kirjoittamiksi, minua löysäpilluiseksi/haisevapilluiseksi huoraksi, lapsiani vesipäiksi - ja kehtasit vielä (yhdessä ystäsi Minhin kanssa) ilakoida ja riekkua kuinka hauskaa teillä on ollut minua kiusatessanne.
Kerro kirjoittamistasi 'ensimmäisistä viesteistä' sisältöineen kaikki mitä muistat. Mieluiten tietysti mahdollisimman yksityiskohtaisesti ja sanatarkasti.

Mirri kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:"Vastaikkainasettelu" alkoi silloin kun kirjoitin ensimmäisiä viestejä Tukiasema.net -palstalla. Sinä (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa) hyökkäsit kimppuuni mm. pilkaten viestejäni idiootin kirjoittamiksi, minua löysäpilluiseksi/haisevapilluiseksi huoraksi, lapsiani vesipäiksi - ja kehtasit vielä (yhdessä ystäsi Minhin kanssa) ilakoida ja riekkua kuinka hauskaa teillä on ollut minua kiusatessanne.
Kerro kirjoittamistasi 'ensimmäisistä viesteistä' sisältöineen kaikki mitä muistat. Mieluiten tietysti mahdollisimman yksityiskohtaisesti ja sanatarkasti.
Toistan itseäni.
Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:Kyllästynyt, olen kysynyt sinulta moneen kertaan mistä riitamme alkoivat ja olet kieltäytynyt vastaamasta. Siis silloin 2004. Varmasti muistat sen - ellet kärsi dementiasta! Pelkään että Perttikin voi muistaa sen - ellei ko. dementia ole tarttuaa!
En ole koskaan kieltäytynyt vastaamasta! Ja olenkin sinulle samat asiat kertonut - luultavasti satoja kertoja.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa