Jouduin sairauslomalle!

Re: Jouduin sairauslomalle!

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 00:03

Trisse kirjoitti:Kyllä sanoit sillä miksi olisin suuttunut siitä jos olisit puhunut siitä ettei kukaan ole käynyt sinun luonasi siivoamassa kun eihän kukaan ole käynyt psykpolilta minunkaan luona siivoamassa?...

En sanonut, ja mistä minä tietäisin miksi sinä suutuit?
Trisse kirjoitti:... Sinä mainitsit julkisen tahon tavalla jonka koin alentavana...

Siinä tapauksessa ongelma on sinun tulkinnassasi eikä minun sanoissani.
Kyllästynyt kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Elämistä muiden rahoilla.

Trisse kirjoitti:Ovatko opiskelijatkin jo elämänsä aamussa syrjäytyneitä?

Puhuin pysyvästä syrjäytymisestä:

Trisse kirjoitti:Onko sinulla nyt joku kristallipallokin mistä näet kuka meistä elää loppuelämän toisten varoilla ja ketkä vain osan siitä?

Eihän minun sitä tarvitse mistään kristallipallosta nähdäkään. On yleisessä tiedossa, että pitkä sairausloma usein johtaa lopulliseen työkyvyttömyyteen (ja sitä kautta myös pysyvään syrjäytymiseen).
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 00:10

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Trisse kirjoitti:... Sinä mainitsit julkisen tahon tavalla jonka koin alentavana...

Siinä tapauksessa ongelma on sinun tulkinnassasi eikä minun sanoissani.

Myönnät siis maininneesi julkisen tahon?

Sanoin, ettei luonani ole käynyt psyk. polin työntekijöitä siivoamassa, vaikka täällä joskus melko sekaista onkin.
En ole sanonut mitään tarvitsemisesta/ei-tarvitsemisesta, verorahoista tai julkisesta tahosta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 00:27

Trisse kirjoitti:Mikä sai sinut assosioimaan noin hassuja kun kuvauksestani tiesit hyvin ettei psykpolin työntekijät käyneet minunkaan luona siivoamassa? Muistatko vielä sen? Oliko sinulla siinä vaiheessa virheellinen käsitys että työntekijä sieltä kävi täällä siivoamassa?

Muistan varsin hyvin. Kysehän oli siitä, että sinä suhtauduit asiaan niin kuin psyk. polin työntekijöiden olisi sinun mielestäsi pitänyt luonasi siivota.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 00:40

Trisse kirjoitti:"En osaa sanoa. Luonani ei ole käynyt psyk. polin työntekijöitä siivoamassa, vaikka täällä joskus melko sekaista onkin. Ehkä pitäisikin kokeilla tuota metodia"? Näinkö?...

Kyllä.
Trisse kirjoitti:... Miten pystyisit tuossa hyppäämään takaisin metodiin jos puhut muka siitä että luonasi ei ole käyty siivoamassa? Metodissa on kyse siitä mitä sinä itse tekisit. Tuostahan saisi kuvan että "metodi" olisi se että pyydät ihmisiä luoksesi siiivoamaan.

Viestissänihän kerroin, että ehkä kokeilisin heidän metodiaan (siivota pieni ala kerrallaan).
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 00:50

Trisse kirjoitti:No joka tapauksessa minä tiedän ettei asia ollut noin sillä loukkaannuin siitä mitä kirjoitit. Ryysy tietää myös. En keskustele kanssasi tässä ketjussa enää mitään kanssasi joten pyydän ettet kirjoita minulle enää sanaakaan...

Tiedän taatusti paremmin kuin sinä, mitä olen kirjoittanut ja mitä en.
On kokonaan toinen juttu, että sinä selvästikin olet suuttunut jostakin sellaisesta jonka olet tulkinnut viestini sisältäneen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 00:51

Trisse kirjoitti:En halua kuulla sinulta enää mitään!

Et varmaankaan, koska silloinhan sinun pitäisi myöntää, että sinun tulkintasi on vain omaa tulkintaasi eikä minun sanomaani.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 00:55

Trisse kirjoitti:Hieno homma. Tykkäätkö perhosista vai inhottavatko ne sinua?

Sopivasti sinä taas vaihdat puheenaihetta kun sinun pitäisi myöntää olleesi väärässä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 01:00

Trisse kirjoitti:VOI TAIVAAN TALIKYNTTILÄT JA JUMALAN PALLIT ETTÄ MULLA ALKAA KOHTA KEITTÄÄ!

Kuten jo äsken sanoin:
Jos sinun kanssasi on eri mieltä, sinä alat huutaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 01:11

Trisse kirjoitti:Väärin. Minä aloin huutaa kun sinä jatkoit keskustelua vaikka sanoin että jätetään se - ollaan erimieltä eikä ilmeisesti (?) voida mitenkään todistaa se ja lisäksi mua alkaa myös vituttaa aika tavalla...

Miksi minun pitäisi lopettaa keskustelu siihen, että sinä edelleen väität minun sanoneen sellaista jota en ole sanonut.
Trisse kirjoitti:... Mutta haluatko sä jatkaa keskustelua? Kun kaikki on todettu ja todettu olevamme eri mieltä niin ainoa keino on kirjoittaa samat jutut uudestaan...

Väitätkö sinä muistavasi sanatarkkaan mitä minä olen sanonut?
Jos et, voisit vihdoinkin myöntää, että minä kuitenkin (jo pelkän todennäköisyydenkin perusteella) tiedän itse sinua paremmin mitä olen sanonut ja mitä en.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 01:16

Trisse kirjoitti:... Sanoin että olisiko sinusta järkevä metodi siivota 50*50 sentin alue viemällä tavarat kerralla pois ja sitten imuroida ja pestä se pikkualue. Tokaisit suunnilleen "Aika sekaistahan täällä on mutta vaikea sanoa kun kenenkään ei ole tarvinnut julkisilla varoilla täällä käydä siisteyteen liittyvissä kysymyksissä. Ehkä pitäisi kokeilla tuota metodia"

En ole tokaissut tuollaista edes "suunnilleen".

Sanoin, ettei luonani ole käynyt psyk. polin ihmisiä siivoamassa, vaikka kyllä täällä välillä aika sekaista onkin.
En siis ole käyttänyt sanoja "tarvinnut" tai "julkisilla varoilla" (tai "verovaroilla").
Olen sanonut, että ehkä pitäisi kokeilla tuota metodia (siivota pieni ala kerrallaan).
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 26.09.2015 01:39

Kyllästynyt kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Että kehtaat jumalauta tulla mulle sanomaan että sinun kämppääsi ei "verorahoilla" ole kenenkään tarvinnut tulla siisteyttäsi ihmettelemään...

En ole sanonut tuollaista.

Minä kyllä muistan jotakin tuon tapaista. Kerroit, että luonasi ei ole tarvinnut käydä siisteyteen liittyvää tilannetta joltakin taholta katsomassa...

En ole koskaan sanonut mitään tuollaista!
Ryysy kirjoitti:... Yritin lukea ketjua, mutta et missään vaiheessa myönnä asiaa. Johtuuko se a) siitä, että et ole sanonut tarkalleen ottaen noin ja haluat olla tarkka?...

Johtuen siitä, etten ole koskaan sanonut mitään tuollaista!!
Ryysy kirjoitti:... Johtuuko se a) siitä, että et ole sanonut tarkalleen ottaen noin ja haluat olla tarkka? b) Lainausmerkeistä? c) Huonosta muististasi? d) Siitä, että et vain halunnut oikaista asiaa niin kuin se oli?...

Johtuen siitä, etten ole koskaan mitään tuollaista sanonut!!!
Ryysy kirjoitti:... Esim. minun muistaakseni sanoit noin, mutta sanoit sen lattia-asian yhteydessä. Olisit voinut sanoa, että olet sanonut edes tuon tapaista jossakin yhteydessä. Mikset tehnyt niin? Vai onko minulta mennyt jotakin ohi?

En ole koskaan sanonut mitään tuon tapaistakaan!!!

Sanoin, ettei luonani ole käynyt psyk. polin työntekijöitä siivoamassa, vaikka täällä joskus melko sekaista onkin. (Kyllästynyt)

Osaatko kertoa, mistä tukintavaikeutemme johtuvat?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 01:39

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Väärin. Minä aloin huutaa kun sinä jatkoit keskustelua vaikka sanoin että jätetään se - ollaan erimieltä eikä ilmeisesti (?) voida mitenkään todistaa se ja lisäksi mua alkaa myös vituttaa aika tavalla...

Miksi minun pitäisi lopettaa keskustelu siihen, että sinä edelleen väität minun sanoneen sellaista jota en ole sanonut.

En usko että voit tehdä mitään muuttaaksesi asiaa. Mulla on käsittääkseni oikeus uskoa omiin käsityksiini jopa perustelematta niitä ja kaksinverroin jos olen ne kertaalleen loogisesti perustellut...

Voit uskoa mitä haluat, mutta jos julkisesti väität minun sanoneen jotakin mitä en ole sanonut, silloin minulla on oikeus kertoa sinun puhuvan pötyä.
Sinun "loogiset perustelusi" ovat olleet luokkaa; "jos terapia on pidentänyt työkykyisyyttäsi 18 vuodella, sinä olet ollut terapiassa 18 vuotta".
Trisse kirjoitti:... Käsittääkseni kukaan ei voi velvottaa mua toistamaan samoja argumentteja uudestaan ja uudestaan...

Ei tietenkään voi, mutta eipä voi kukaan velvoittaa minua vaikenemaan siitä, että sinä laitat minun suuhuni sanoja joita en ole sanonut.
Trisse kirjoitti:... So what are you going to do with it?

Pallo on sinulla. Sinä joko myönnät, ettet muista sanatarkkaan mitä minä olen sanonut ja että tulkintasi on ollut vain sinun omaa tulkintaasi eikä minun sanojani - tai jatkat paskanpuhumista minun sanomisistani - ja minä jatkan sanomalla aina uudelleen ja uudelleen, etten ole sanonut sellaista mitä sinä väität minun sanoneen ja ettet sinä todellakaan näytä muistavan sanatarkkaan mitä olen sanonut ja mitä en.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 01:41

Trisse kirjoitti:Voit sä jatkaa jankkausta jolloin mä kyllä menetän jossain vaiheessa malttini. Sopisiko sulle mitenkään että lopetettaisiin tämä tähän tällä kertaa?

Voimme minun puolestani lopettaa heti kun sinä myönnät, etten ole puhunut mitään tarvitsemisesta tai ei-tarvitsemisesta tai verorahoista/-varoista tai julkisesta tahosta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 01:43

Trisse kirjoitti:Osaatko kertoa, mistä tukintavaikeutemme johtuvat?

Oletko kuninkaallinen?

Ei minulla ole mitään tulkintavaikeuksia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.09.2015 01:44

1:43
Trisse kirjoitti:No joka tapauksessa minä tiedän ettei asia ollut noin sillä loukkaannuin siitä mitä kirjoitit. Ryysy tietää myös. En keskustele kanssasi tässä ketjussa enää mitään kanssasi joten pyydän ettet kirjoita minulle enää sanaakaan...

Argumentointisi ontuu (ethän vast'ikään edes lukenut Ylämaan kuningatar -viestiäni ja silti loukkaannuit).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 01:44

Trisse kirjoitti:Mä myönnän olevani vihreänvalkoinen perhonen!

PS. Kiva että sä vaikutat sairaslomastasi huolimatta terhakalta

Sanot haluavasi lopettaa, mutta miksi kuitenkin jatkat paskanpuhumista?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 01:50

Trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:1:43

Argumentointisi ontuu (ethän vast'ikään edes lukenut Ylämaan kuningatar -viestiäni ja silti loukkaannuit).

Puolueettomuuden äänitorvi tuomari Salomon tuli mukaan keskusteluun. Mukava nähdä!

Kyllä, käsitin sen väärin kun se sisälsi vertauksia. Toistaiseksi en käsitykseni mukaan ole kuitenkaan vielä niin dementoitunut ettenkö selvän suomenkielen sanoja toisistaan erottaisi. Jos toisin väitetään on väittäjällä todistevelvollisuus...

Sinä väität minun sanoneen sellaista josta tiedän, etten ole sellaista sanonut.
Kuka siis väittää ja kenen pitäisi väitteensä todistaa?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 01:53

Trisse kirjoitti:Sen joka tuhosi ketjun.

Siis senkin perusteella ja siinäkin tapauksessa; Sinun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 01:56

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Sen joka tuhosi ketjun.

Siis senkin perusteella ja siinäkin tapauksessa; Sinun.

Nope.

Perustele väitteesi/vastauksesi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 01:59

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Osaatko kertoa, mistä tukintavaikeutemme johtuvat?

Oletko kuninkaallinen?

Ei minulla ole mitään tulkintavaikeuksia.

Se oli ryysyn viesti, kuningatar Erehtymätön...

Se oli sarkasmia.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet