Tarina

Re: Tarina

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.09.2015 23:41

Koko kevään olin kaivannut kunnon korvasienimuhennosta mutta en löytänyt sieniä. Tästä alkoi vimmattu jahtaaminen, joka lopulta sekoitti pääni. Kierrellessäni naapurustossa kuulin kerrottavan kauhutarinaa korvasienistä. Sen mukaan Virtajoen Janne korvasieniä rakastavana sekosi lopulta otettuaan viime syksynä huhtasieniä lääkärin määräyksestä korvasienien sijasta. Liekö sillä merkitystä, että hän luuli huhtasieniä "taikasieniksi"...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 15.09.2015 23:45

Koko kevään olin kaivannut kunnon korvasienimuhennosta mutta en löytänyt sieniä. Tästä alkoi vimmattu jahtaaminen, joka lopulta sekoitti pääni. Kierrellessäni naapurustossa kuulin kerrottavan kauhutarinaa korvasienistä. Sen mukaan Virtajoen Janne korvasieniä rakastavana sekosi lopulta otettuaan viime syksynä huhtasieniä lääkärin määräyksestä korvasienien sijasta. Liekö sillä merkitystä, että hän luuli huhtasieniä "taikasieniksi". Saunottuaan kotonaan...
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.09.2015 23:51

Koko kevään olin kaivannut kunnon korvasienimuhennosta mutta en löytänyt sieniä. Tästä alkoi vimmattu jahtaaminen, joka lopulta sekoitti pääni. Kierrellessäni naapurustossa kuulin kerrottavan kauhutarinaa korvasienistä. Sen mukaan Virtajoen Janne korvasieniä rakastavana sekosi lopulta otettuaan viime syksynä huhtasieniä lääkärin määräyksestä korvasienien sijasta. Liekö sillä merkitystä, että hän luuli huhtasieniä "taikasieniksi". Saunottuaan kotonaan tuo sankari...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 15.09.2015 23:53

Koko kevään olin kaivannut kunnon korvasienimuhennosta mutta en löytänyt sieniä. Tästä alkoi vimmattu jahtaaminen, joka lopulta sekoitti pääni. Kierrellessäni naapurustossa kuulin kerrottavan kauhutarinaa korvasienistä. Sen mukaan Virtajoen Janne korvasieniä rakastavana sekosi lopulta otettuaan viime syksynä huhtasieniä lääkärin määräyksestä korvasienien sijasta. Liekö sillä merkitystä, että hän luuli huhtasieniä "taikasieniksi". Saunottuaan kotonaan tuo sankari luki Kalevalasta
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.09.2015 14:24

Trisse kirjoitti:... Saunottuaan kotonaan tuo sankari luki Kalevalasta Sampon metsästyksestä.

"Sampon metsästyksestä"???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.09.2015 17:54

Koko kevään olin kaivannut kunnon korvasienimuhennosta mutta en löytänyt sieniä. Tästä alkoi vimmattu jahtaaminen, joka lopulta sekoitti pääni. Kierrellessäni naapurustossa kuulin kerrottavan kauhutarinaa korvasienistä. Sen mukaan Virtajoen Janne korvasieniä rakastavana sekosi lopulta otettuaan viime syksynä huhtasieniä lääkärin määräyksestä korvasienien sijasta. Liekö sillä merkitystä, että hän luuli huhtasieniä "taikasieniksi". Saunottuaan kotonaan tuo sankari luki Kalevalasta Sampon metsästyksestä.

"Sampon metsästyksestä??" huudahti kuulijakuntani. Tarkoittanet "Sammon"!...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.09.2015 02:10

Koko kevään olin kaivannut kunnon korvasienimuhennosta mutta en löytänyt sieniä. Tästä alkoi vimmattu jahtaaminen, joka lopulta sekoitti pääni. Kierrellessäni naapurustossa kuulin kerrottavan kauhutarinaa korvasienistä. Sen mukaan Virtajoen Janne korvasieniä rakastavana sekosi lopulta otettuaan viime syksynä huhtasieniä lääkärin määräyksestä korvasienien sijasta. Liekö sillä merkitystä, että hän luuli huhtasieniä "taikasieniksi". Saunottuaan kotonaan tuo sankari luki Kalevalasta Sampon metsästyksestä.

"Sampon metsästyksestä??" huudahti kuulijakuntani. Tarkoittanet "Sammon"!.. Koin kammon, vein mummon...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.09.2015 14:40

"Sampon metsästyksestä??" huudahti kuulijakuntani. Tarkoittanet "Sammon"!.. Koin kammon, vein mummon takaisin palvelutaloon. Siitäkös mummo...
Kyllästynyt

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet