Taas on hakemusten aika

Re: Taas on hakemusten aika

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.09.2015 23:30

Ok, hyvä juttu.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.09.2015 02:12

Voisin alkaa taas väsäämään hakemusta, yöllä paras aika tekemiselle.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.09.2015 16:51

Taas täyttelen hakemusta. Ihana saada aikaan edes jotakin tarpeellista.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.09.2015 22:04

Täällä sitä täytellään hakemuksia.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.09.2015 20:30

Hakemusten teko on alkanut tuntumaan jo mukavalta ja kivalta, kun ei ota liikaa päivittäistä tavoitetta ja tekee pikkuhiljaa. Asioita on alkanut tulla mieleen ilman liikaa miettimistä ja hakua. Tänäänkin olen kivasti saanut aikaiseksi ja vielä jatkan.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.09.2015 14:44

Kuntoutujan oma arvio toteutuneesta terapiasta. Nyt pääsen oikein ylpeilemään ja kehuksimaan terapian saavutuksista, tätä olen niin odottanut.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.09.2015 15:06

Pakko saada kahvia.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.09.2015 16:34

Oma arvio valmis, JESS! :P
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.09.2015 16:55

Olen jopa etuajassa, olisi vasta tiistaiksi pitänyt saada valmista. Ja sain valmiiksi jo tänään. Meneepäs minulla hyvin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.09.2015 23:05

Huomenna taas hakemusten kimppuun, nyt rentoudun ja kuuntelen musiikkia ja luen kirjaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.09.2015 19:56

Tietty raja päivässä, mitä jaksan hakemuksia tehdä. Rajan näkee siitä, että kun alkaa väsyttää, tiedän lopettaa siihen ja jatkaa seuraavana päivänä. Tältä päivältä kaikki kunnossa ja hyvin aikaansaanut olen.
Pinja

ViestiKirjoittaja toope » 15.09.2015 13:39

Oletkin sitten ansainnut kunnon ruskaloman, kun hakemus on täynnä.
Sain just tehtyä petovahinkokorvaukset ja piti ottaa vapaapäivä töistä, että sain kaikki valmiiksi eli taisin turhaan hakea, kun tuli palkaton vapaapäivä.
toope

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.09.2015 15:28

Pinjan hakemushan on ollut "valmis" jo monta kertaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja toope » 15.09.2015 15:37

Olen kyllä sen verran tyhmä että tajuan jonkun olevan valmis, kun sitä ei enää täytetä.
toope

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.09.2015 15:37

Ei ole ollut monta kertaa valmis, sain lauantaina valmiiksi Vaativa lääkinnällinen kuntoutus hakemuksen ja arvion tämän vuoden toteutuneesta psykoterapiasta. Mietin vielä lisäselvityksiin lisäiltävää tai muuteltavaa. Sitten vielä puuttuu hoitotukihakemuksen täyttö (lisäselvitykset lähes valmiit siitä) ja määräaikainen kuntoutustuki/työkyvyttömyyseläkkeen täyttö.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 17.09.2015 11:48

Ei jumalauta, Olin yhteydessä Kelaan ja selvisi, että eläkepäätökseni ja hoitotukipäätökseni on voimassa vuoden 2016 loppuun asti ja mä luulin, että tämän vuoden loppuun asti. Jess! Nyt on haettavana pelkkä psykoterapia, ja lisäselvitykset puoliksi tehtynä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.09.2015 13:50

Tänään olen saanut tosi hyvin aikaiseksi, nyt puuttuu enää lisäselvitysten tarkistus ja parantelu. Suurin osa työstä siis tehty ja enää viimeistelyä vaille. Sain tänään aikaiseksi sen verran kuin oli ajatuskin, en vain meinanut uskoa, että saavuttaisin tavoitteeni tänään, mutta helpostihan tuo kävi musiikkia kuunnellen. Nyt loppu päivä vapaata.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.09.2015 14:13

Etkös sinä juuri todennut, ettei sinun tarvitsekaan vielä (tänä vuonna) hakemuksiasi uusia?
Ei kai psykoterapiatuen hakuun mitään maratoniselvityksiä tarvita?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.09.2015 14:30

Psykoterapiatuki pitää hakea seuraavalle vuodelle. Tuen saannin yksi kriteereistä on se, että on päivittäin huomattavia vaikeuksia selviytyä eri ympäristöissä. Huomattavia vaikeuksia pitää olla useissa toimissa päivittäin. Huomattavia vaikeuksia ei muutamalla rivillä selvitetä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.09.2015 14:35

Pinja kirjoitti:Psykoterapiatuki pitää hakea seuraavalle vuodelle. Tuen saannin yksi kriteereistä on se, että on päivittäin huomattavia vaikeuksia selviytyä eri ympäristöissä. Huomattavia vaikeuksia pitää olla useissa toimissa päivittäin. Huomattavia vaikeuksia ei muutamalla rivillä selvitetä.

Luulen, etteivät pitkät selvitykset välttämättä luo kuvaa "huomattavista vaikeuksista useissa päivittäisissä toiminnoissa" vaan paradoksaalisesti päinvastoin; potilas ei vaikuta kovin toimintakyvyttömältä, jos hän pystyy pusertamaan pitkiä selostuksia ongelmistaan.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet