huu kirjoitti:... "Täydellisyys" on vain Jumalalla, sen puute älköön estäkö toteamasta, että Musiikkitalon suuressa salissa on paska akustiikka.

huu kirjoitti:Oletko ollut mainitsemissani referenssikohteissa?...
huu kirjoitti:... Virheistä on kirjoittanut laajemmin Jukka Isopuro http://www.hs.fi/kulttuuri/a1365306171675
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, ammattilaisnäkemyksiä Musiikkitalon akustiikasta löytyy googlaamalla musiikkitalon akustiikka...

huu kirjoitti:Olen ollut kaikissa kolmessa mainitsemassani kohteessa...
huu kirjoitti:... Isopuron kokemukset ovat samanlaiset kuin omani ja sinähän kaipasit nimen omaa ammattilaistason argumentaatiota.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, sanoit haluavasi keskustella aiheesta velanperillisesi kanssa ammattilaistasolla. Siihen tarkoitukseen saattaisi olla järkevintä etsiskellä tietoa jostakin muualta kuin täältä.
Psykopatologia kirjoitti:Minä varmaan olen käynyt foorumilaisista eniten Musiikkitalossa, joten varmaan olen paras asijantuntija asijasta...
huu kirjoitti:Jos nyt sitten vielä sitä omaa kokemusta:
Ensimmäisen kerran olin Musiikkitalossa siinä avajaisvaiheen konsertissa, jossa Akatemian sinfoniaorkesteri esiintyi solistinaan mm. Pekka Kuusisto. Meillä siis vaimollani ja minulla oli paikat kapelimestarista katsoen vasemmalla ylhäällä siis orkesterin takana. Kun Kuusisto soitti lavan reunalla viuluaan, niin hänen puolen metrin liikkumisensa lavan reunasta edes takaisin ratkaisi kuuliko hänen soittoaan vai ei...
huu kirjoitti:Kuvaanpa millainen on loistava akustiikka aivan omakohtaisesti koettuna:
kaksi kolme vuotta sitten olin vaimoni kera Pietarin konservatorion suuressa salissa. Olin varannut liput netin kautta siten, että olimme noin 2/3 etäisyydellä salissa orkesterista...
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa