Mirri kirjoitti:... Aina vain tyhmemmäksi menee...
Eihän sinun terapiasi kenellekään kuulu, ja arviokin on kärjistetty, mutta tuollainen käsitys minullekin on syntynyt.
Mirri kirjoitti:... Aina vain tyhmemmäksi menee...

Mirri kirjoitti:Mukavaa, että olette yksimielisiä vaikka loistattekin tietämättömyydellä.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, ehkä kykenet käsittämään, että olen kertonut psykoterapioideni sisällöistä erittäin vähän; näin jopa päiväkirjassani. Toivottavasti et tosissasi kuvittele muuta - jos kuvittelet, niin otapa järki käteesi ja ajattele.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, ehkä kykenet käsittämään, että olen kertonut psykoterapioideni sisällöistä erittäin vähän; näin jopa päiväkirjassani. Toivottavasti et tosissasi kuvittele muuta - jos kuvittelet, niin otapa järki käteesi ja ajattele.
Kuten sanoin, käsitykseni on muodostunut vain kertomasi perusteella.
En halua arvioida terapiaasi, mutta on mielestäni mahdotonta lukea jostakin asiasta vuosien ajan muodostamatta po. aiheesta itselleen jonkinlaista mielikuvaa tai käsitystä.

Mirri kirjoitti:Muodosta ihmeessä mielikuvia ja käsityksiä itsellesi; sehän on aivan eri asia kuin kailottaa omia - ja ties miten virheellisiä - mielikuviaan ja käsityksiään netissä! Pidä mielikuvasi ja käsityksesi minun psykoterapioistani itselläsi. Ja samat sanat tietysti niin Trisselle kuin Pinjallekin!

Mirri kirjoitti:Pyydän jättämään rauhaan niin psykoterapiani kuin myös päiväkirjani sisällön; kummankaan arviointi ja ruotiminen ei kuulu mihinkään keskusteluketjuihin. Lienee sanomattakin selvä asia.
Kyllästynyt kirjoitti:Lisäys klo 21:40.
Voin toki viestini poistaakin, jos niin haluat.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lisäys klo 21:40.
Voin toki viestini poistaakin, jos niin haluat.
Miksi minä sellaista haluaisin; sinun ajattelemattomuudestasi (vai peräti tyhmyydestäsi?) sinun viestisi tässä keskustelussa kertovat. Joten päätä ihan itse mitä teet.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa