Tässä tulee hullu-paita

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Tässä tulee hullu-paita

ViestiKirjoittaja toope » 25.08.2015 13:24

Ihan vitsikäs mutta, kun se paita on päällä psyk. poliknikan odutustilassa, ei se enää nauratakaan.
Siis jouduin käymään diabeteshoitajalla aamulla ja samassa aulassa odottavat myös psyk. sairaanhoitajalle menevät.
Mun hoitajalle mentiin numeron mukaan, psyk.hoitaja kävi aina sormella osoittamassa potilasta.

Minua asia sen verran otti päähän, että kysäsin lähtiessä siltä psyk.hoitajalta, että onko hän varmasti työkunnossa.
toope

Re: Tässä tulee hullu-paita

ViestiKirjoittaja Hilppa » 25.08.2015 13:44

Ei ole mikään asiallinen ele. Mutta joku on voinut valittaa tultuaan kutsutuksi omalla nimellään.

Aikoinaan eräs potilas vastasi puhelimeen (pahasti kettuunnuttuaan koko poliin) "hullujenhuoneella, hullu puhelimessa".Siihen aikaan osastolla oli lankapuhelin, johon omaiset saattoivat soittaa ja josta potilaat saattoivat soittaa kolikoilla.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.08.2015 14:00

Kuulostaa aikamoiselta liukuhihnatyöskentelyltä tuo Toopen näkemä tilanne.

Olen istunut odottelemassa psykiatrisen sairaanhoitajan vastaanotolle täkäläisessä terveyskeskuksessa. Vastaanottoaika yhtä potilasta kohti oli sen verran pitkä, 45 minuuttia, ettei odotustilassa ollut kuin yksi potilas kerrallaan. Tilanne on tietysti toinen silloin, kun psykiatrisen puolen vastaanottajia on useita ja kaikille on potilas tulossa samoihin aikoihin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 25.08.2015 20:19

toope kirjoitti:Minua asia sen verran otti päähän, että kysäsin lähtiessä siltä psyk.hoitajalta, että onko hän varmasti työkunnossa.

Vastasiko jotakin (edes katseella)?
Ryysy

Paluu Romulaatikko