Kirjoittaja Ryysy » 13.08.2015 10:16
Perjantaina join alkoholina varmaan n. 1200 kaloria, lauantaina join n. 600 kaloria. Sunnuntaina alkoi olla jo hirveä nälkä, joten söin nuudeleita ja AHMIN (erissä) kuusi palaa leipää ja juustoa ja kananmunaa (ei tietoa kaloreista). Maanantaina söin kaloreita varmaan lähemmäs 1000, tiistaina ehkä 700. Sitten eilen söin kasviskeittoa ja leipää varmaan näiden jokaisen päivän edestä ja ostin vielä noin neljän euron säkin irokarkkeja (joita en kyllä kaikkea jaksanut syödä). Tässä tällaisessa 'epäterveellisessä laihduttamisessa' (saan kalorit alkoholista / en syö ja ahmin illalla) ei ole mitään järkeä. Lisäksi olen alkanut tuntea huonoa omaatuntoa syömisestä ja juomisesta, koska kaikki lihottaa. Kahvista (maidon kanssa tulleita kaloreita) en laske mukaan. Toivoisin, että pääsisin eroon edes näistä 'ylimääräisestä' kuudesta kilosta, vaikka sitten jouluun mennessä. Sipsejä ei ole onneksi tehnyt edes mieli. Niitä olen normaalisti syönyt varmaan noin. kerran - kaksi kertaa viikossa. Ja paljon.
Mistä kaikesta ette laske kaloreja? Lasketteko jostain ketsupistakin? Tai tomaattipyreestä? Minä en ainakaan tuosta kahvista ja (sinisestä) maidosta siinä. Enkä kunnolla kai tomaattimössöistäkään. (Enkä karkeista, en edes halua tietää paljonko niissä on.)