Ahdistaa

Ahdistaa

ViestiKirjoittaja Pinja » 30.07.2015 22:15

Vaikea keskittyä. Huomenna varaan ajan polilta, toivottavasti on tarjota akuuttiaika huomiselle.
Pinja

Re: Ahdistaa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 31.07.2015 07:02

Huomenta! Toivottavasti saat ajan, jos se edes vähän auttaisi.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 31.07.2015 17:07

Mikä Pinjan vointi?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 31.07.2015 19:09

Kiitos kysymyksestä! Laitoin täksi aamuksi kellon soimaan, että olisin kahdekselta aamulla aikaa soittanut. Heräsin kahdeksalta, mutta olin niin väsynyt, että päätin nukkua, koska arvelin saamani ajan olevan aamu päivästä ja olin niin väsynyt. En myöskään jaksanut ensi viikoksi varata aikaa. Toisaalta en edes tiedä olenko loppujen lopuksi edes juttelemaan vieraan henkilön kanssa. Silloin, kun olen ahdistunut, se voi olla myös merkki siitä, että olen lisäksi väsynyt. Nukuin aika hyvin, jonka jälkeen ahdistus ollut pienempi kuin eilen ja aamusta. Onko teillä merkitystä sillä, että jos olette väsyneitä olette myös ahdistuneempia?
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 31.07.2015 19:12

Minulla on niin, että joskun ahdistuneena haluaisin 'vain nukkua', mutta juuri silloin, kun kaikki pyörii mielessä ja olo on levoton, ei nukkuminen onnistu.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 01.08.2015 17:26

Mun pitäis saada polilta joku henkilö, jonka kanssa voin käydä kriisitilanteissa keskustelemassa. Mulle pitäis järjestää sellainen, itse pitää näköjään pitää huolta, että sellaisen saisi. Psykiatri vaihtui ja jäin sen jälkeen tyhjän päälle. Henkilön olisi hyvä olla joku muu kuin psykiatri, koska psykiatri keskittyy lääkitys ja hakemus puoleen. Vois tarvittaessa käydä näin, kun terapeutti on lomalla.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 01.08.2015 18:05

Hassua, että voi olla noinkin päin. Mulla lääkitys väsyttää, tavallista paljon voimakkaampi väsymys, siksi varmaan mulla univaje haittaa -liika väsymys aiheuttaa mulla jaksamisongelman.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 01.08.2015 18:33

Minulla on myös niin että liiallinen väsymys nostaa ahdistusta ja muita negatiivisia tunteita. Toivottavasti saat apua,, joskus on hyvä vain levätä.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.08.2015 17:31

Pääsin päivystykseen yöksi; 2 hoitajaa jutellut kanssani, kohta pääsen psykiatrin kanssa juttelemaan. Aamulla järjestävät mulle ajan poliklinikalle ja saan vakihoitajan ja pääsen keskustelemaan hänen kanssaan ja mahdollisuus päästä myös psykiatrin puheille. Hyvää hoitoa!
Ahdistaa ja vaikea keskittyä. Hoitoon hakeutuminen oli sairaan vaikeata.
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 02.08.2015 17:45

Toivottavasti saisit ainakin levättyä! Kuulostaa ihan hyvältä nyt kuitenkin. Helpottaako puhuminen?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.08.2015 18:27

Jonkin verran auttanut, mutta en ole kehdannut kaikesta puhua mitä vaivaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.08.2015 12:18

Tänään keskustelin poliklinikan hoitajan ja psykiatrin kanssa. Huomiselle sain kriisikeskusteluajan. Nyt oon taas kotona.
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 03.08.2015 19:52

Jos ahdistaa, niin kannattaa nyt sen verran koittaa puhua, minkä pystyy. Onko sinulla miten pitkä tauko terapiasta? Mietin vain, että onkohan terppa sitten sellainen tutumpi ja turvallisempi, jolle puhua.
Ryysy

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet