Sateentekijä kirjoitti:Tuosta linkistähän löytyy minunkin postaamani sanailut.
Samasta linkistä, jonka keräilijä sanoo koonneensa ne ympäri nettiä. Linkki jäi pois. Kiitos terävälle toopelle, joka haukkana oli taas paikalla:)

Sateentekijä kirjoitti:Mirri kirjoitti:Sateentekijä, tämä on huono vastaus: "Yleissivistäviä lausahduksia, koottu ympäri nettiä".
Vastauksesi muuttuisi paremmaksi, jos laittaisit yhden tai vaikka parin 'ympäri nettiä kootun' lausahduksen lähteen - kuten linkin - näkyviin. Tällä hetkellä voidaan hyvin arvella, etteivät tänne laittamasi lausahdukset ole koottu ympäri nettiä, vaan olet kerännyt ne yhdestä paikasta, johon et syystä tai toisesta halunnut laittaa linkkiä.
Siis linkin antaja on niitä kerännyt.
Mirri, minä korjasin ja lisäsin linkin joka on sama jonka toope tuossa antoi.
Ilmaisin asian epäselvästi. Sori.
En minä sanonut niitä itse ympäri nettiä keränneeni, vaan että kerätty ympäri nettiä. Toivottavasti asia nyt tuli selväksi.
Täältä löytyvät vuosien varrella keräämäni sattuvat sanonnat joita olen laittanut muistiin.
Niitä on tullut vastaan milloin mistäkin, lehdistä, kirjoista, telkkarista jne...Ai niin, kiitos Vekalle hyvistä sanonnoista.

Sateentekijä kirjoitti:Saipahan toope tähänkin ketjuun iskettyä vihamieliset kyntensä.Onko nyt taas kivaa?
Sateentekijä kirjoitti:Yksi ihan itse äsken keksimäni viisaus:
On kivaa halkoa hiuksia jotka eivät ole omasta päästä
Varmaan tämänkin joku on joskus jolloinkin jossain saattanut sanoa .
Että voi taas syyttää minua valehtelusta ja kopioinnista ilman linkkiä

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa