Papuja ja linssejä -vinkkejä ja ohjeita?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Papuja ja linssejä -vinkkejä ja ohjeita?

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.07.2015 21:25

Olen ajatellut rueta käyttämään myös papuja ja linssejä. En tiedä miten ne maistuisivat parhaimmilta, kaipailen kokkausvinkkejä. Trisse sun ainakin tiedän käyttävän papuja ja linssejä, oiskos sullakin antaa ohjeita miten tehdä niistä maistuvampia?
Pinja

Re: Papuja ja linssejä -vinkkejä ja ohjeita?

ViestiKirjoittaja Hilppa » 20.07.2015 21:38

Nyt kaupassa on myytävänä myös tuoreita herneenpalkoja. Kelpaavat pureskeltaviksi ihan sellaisenaan (siis herneet).
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.07.2015 22:05

Hilppa kirjoitti:Nyt kaupassa on myytävänä myös tuoreita herneenpalkoja. Kelpaavat pureskeltaviksi ihan sellaisenaan (siis herneet).

Todistettavasti myös palot voi syödä.
Äärimmäisen taloudellinen äitini syö tuoreista varhaisherneistä (sitkeää sisäkalvoa lukuun ottamatta) myös palot.
Minun mielestäni palko maistuu lähinnä ruoholta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 20.07.2015 23:40

Kyllästynyt kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Nyt kaupassa on myytävänä myös tuoreita herneenpalkoja. Kelpaavat pureskeltaviksi ihan sellaisenaan (siis herneet).

Todistettavasti myös palot voi syödä.
Äärimmäisen taloudellinen äitini syö tuoreista varhaisherneistä (sitkeää sisäkalvoa lukuun ottamatta) myös palot.
Minun mielestäni palko maistuu lähinnä ruoholta.

Voi. Mutta mielestäni vain varhaispalot ja sellaiset, jotka on kasvatettu itse. Apposet ovat hyviä myös.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 26.07.2015 19:07

Tykkään syödä papuja tomaattikastikkeiden kanssa, oiskos vinkata hyviä tomaattikastikkeita?
Pinja

Paluu Romulaatikko