Kopiointi persiilleen

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kopiointi persiilleen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.07.2015 21:28

Sateentekijä on (ainakin) yksinäisyys-ketjussa lainannut eksistentialismia ilman viitettä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja toope » 14.07.2015 21:32

Siitähän tässä ei ole kyse vaan siitä viestistä jonka kirjoitit kello 00.40.
Laita se viesti esiin missä sanon, että olet kopioinnut aloituksen, niin loppuu riitely.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 14.07.2015 21:41

Eikö laita se viesti esiin missä sanon, että olet kopioinnut aloituksen yksinäisyysketjussasi.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 14.07.2015 21:46

Sateentekijä kirjoitti:Toope, viittaat minun aloittamaani yksinäisyysketjuun, mikä ei ollut kopio.
Voisit jo lopettaa epäasialliset kommenttisi.
Mene vaikka marjametsään odottamaan mustikoiden kypsymistä ettet ole täällä yleisenä riesana.

Aivan sinä sanot näin. Ja sen jälkeen minä en hoksannut sanoa, että ei kun puhun hyvä terveys-ketjusta.
Mutta aikaisemmin olin laittanut viestin, jossa laitoin linkin yksinäisyys-ketjuun ja kello 00.40 enkä siis viitannut ketjun aloitukseen vaan myöhempään viestiin.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 14.07.2015 21:48

ja laitoin siihen kelloajan mihin viestiin viittasin. Kuten tekee Luukkonenkin.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 14.07.2015 21:51

,,
Viimeksi muokannut toope päivämäärä 15.07.2015 14:25, muokattu yhteensä 1 kerran
toope

ViestiKirjoittaja toope » 15.07.2015 14:21

No enpä anna anteeksi. Sen verran taas menit haukkumaan minun älykkyyttäni etkä osannut keskustella sivistyneesti asiasta etten näe mitään syytä antaa anteeksi.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 15.07.2015 17:29

Minä kirjoittelen ihan kuin sinä olisit paikalla, silloin kun siis olet paikalla.
Ja lopeta vittu noista marjoista jauhaminen, kun et taida sen vertaa lukea uutisia, että ilman sun toivotuksiakin on tulossa hyvä marjakesä.
toope

Edellinen

Paluu Romulaatikko