Psykopatologia kirjoitti:Tupakointi ja kahvinjuonti saattavat alentaa riskiä saada Parkinsonin tauti. Pitkään jatkunut tupakointi pienentää Parkinsonin taudin riskiä noin 36–50 prosenttia ja kahvin nauttiminen noin 33 prosenttia, mutta ilmiön taustamekanismit eivät ole selvillä.
Trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pahoittelen, jos minulla on huolimattomuutta tms. esiintynyt. - Voitko laittaa esimerkkejä!
Etkö muistanut asiaa? Itsehän ylpeilit tuosta kirjoitustyylistä useassa yhteydessä.
Hermes kirjoitti:Painoitko punaista huutomerkkiä?
Sateentekijä kirjoitti:toope sinä valehtelet yhä yhtä sujuvasti kuin ennenkin, Näytä minulle se viesti jonka olen sanasta sanaan sinun mukaasi kopioinut! Minä tarkoitan nyt sitä kirjoitusta, jonka väitit minun kopioineen yksinäisyysketjun aloituksessa, Sinä valehtelet!
Sotket ja sekoilet ja syyttelet aiheetta. Trissen maksa-arvokysymykseen vastasin viestillä jonka lähteen sinä laitoit, kiitos siitä. Mutta älä tule valehtelemaan että olen kopioinut viestin joka sisälsi omia ajatuksiuani.Kuten tuossa väiti minun tehneen yksinäisyysketjussa.
Sateentekijä kirjoitti:SINÄ syytit minua yksinäisyysketjun aloituksen kopioinnista, SE oli vale.
Jo nyt on helevetti jos et tajua.
toope kirjoitti:Kyllähän tuo ehkä on oikein mutta täällä kopioidaan ja kursivoidaan viestejä eikä mainita kirjoittajaa. Samoin on kopioitu kirjoitus ihan muualta ja kursivoitu eikä mainittu lähdettä.
Esim tässä kello 00.40
viewtopic.php?f=9&t=15607
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa