Laihiksella hurisee

Laihiksella hurisee

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.07.2015 12:26

9,5 kg paino tippunut, vatsan ympärys (tarkemmin korkein kohta vatsassa) kavennut 9 cm. Olen innoissani, kiva nähdä tuloksia tulevan. Oli järkevää mitata vatsan ympärys ennen laihdutusta, enemmän minua inspiroi vatsan kapeneminen kuin pudotettu paino. Aina, kun alkaa laihduttaa kannattaa mitata vatsan ympärys ennen laihdutusta, jos vatsa on ongelmakohta. Laihiksen aloituspäivä oli 7.3.2015 ja lopetuspäivää en vielä tiedä.
Pinja

Re: Laihiksella hurisee

ViestiKirjoittaja Ryysy » 11.07.2015 18:53

Onko ihmisen iho-keho niin joustamaton joka suuntaan, että se 'mahan ympärys' ei muutu jo päivän aikanakin?

En ymmärrä teitä, jotka osaatte järkevästi laihduttaa. Onneksi ei olekaan pakko.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.07.2015 23:08

Terapia on parantanut tilannettani niin paljon, että pystyn laihduttamaan järkevästi. Sain erittäin hyvän vinkin terapeutiltani: jos epäonnistun joku päivä esim. sorrun liika syömiseen niin se on vain yksi päivä lisää laihduttamista, joten uudestaan taas kiinni laihdutukseen, epäonnistua ei voi.
Pinja

ViestiKirjoittaja GAD » 13.07.2015 17:32

Onnea!
GAD

ViestiKirjoittaja Pinja » 13.07.2015 21:06

Kiitos Gad! :)
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.07.2015 15:42

-10,2 kg tippunut paino aloituksesta. Mahtavaa!
Hommasin kuntosalikortin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 20.07.2015 19:59

Hyvä pinja!
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.07.2015 18:55

Ilmeisesti foorumilla on kielletty lihavuudesta ja laihdutuksesta puhuminen, koska Laihdutusryhmä pystyyn ketju poistettiin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.07.2015 21:27

Pinja kirjoitti:Ilmeisesti foorumilla on kielletty lihavuudesta ja laihdutuksesta puhuminen, koska Laihdutusryhmä pystyyn ketju poistettiin.

Tietääkseni ja ymmärtääkseni ei ole kiellettyä keskustella laihduttamisesta .
Mainitsemasi ketjun poisto johtui muista syistä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 27.07.2015 11:43

Pompin eilen jättitrampoliinilla niin kuin hullun kuuluukin. Haaveilen hieman, jos kävisin tänään kuntoilemassa kauppakierroksella.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 27.07.2015 15:40

Mitäs kauppakierrokselta löytyi?
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 27.07.2015 17:18

Löytyikin sopivasti pari kokoa isompaa paitaa, mitä vielä pari vuotta sitten ostelin. Aluspaitoja / toppipaitoja / sporttailupaitoja... miksikä noita aina sanotaankaan. En tykkää, jos aluspaita tms. on liian tiukka, alkaa 'ahdistaa', siis iholle ei ole mukava jne.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.08.2015 14:03

-12,8 kg.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.08.2015 17:03

Pienennän kuntosalitavoitteen tunnista puoleen tuntiin. Henkisen jaksamisen takia.
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 03.08.2015 19:54

Minulla on tämä päivä mennyt 'siivouskuntoillessa' ja huomenna vielä jatkuu toivottavasti.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.08.2015 20:46

Hyvää kuntoilua siivoaminenkin ja palkitsevaa myös.
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.08.2015 21:53

Minulla alkaa viikonloppuna siivousurakka. Toivottavasti siinä kuluu paljon kilojouleja.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 04.08.2015 20:53

En olekaan siivonnut tänään. Olen mm. päivitellyt sitä, kuinka joku voi laihtua 12kg. Kuulostaa uskomattomalta. Lisäksi oksennan hirveän kaljamahani. Kaikki kuvottaa.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 06.08.2015 13:15

Kiitos ihmettelystä, ihmettelen asiaa itsekin. Aikaisemmat laihdutusyritykset ovat menneet pieleen sen takia, että olen laihduttanut liian nopeaa vauhtia ja en ole pystynyt minkäänlaiseen joustavuuteen. Koin epäonnistumisia ja pettymyksiä, joihin laihdutus silloin kaatui. Nyt olen välttänyt epäonnistumiset ja pettymykset joustavuudella. Puoli kiloa viikossa vauhtia jaksaa hyvin laihduttaa, ilman kalorien laskua ei minulta onnistuisi laihduttaa hidasta vauhtia. Nyt sopii vanhoja pieneksi menneitä takkejakin päälle ja housut ovat käyneet löysiksi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 08.08.2015 21:33

'Pääsin' käymään vaa'alla. Koskaan ikinä milloinkaan en ole painanut näin paljoa. Olen lihonut 'siedettävästä' painostani jo yli 6 kiloa. Olen kyllä peilistä huomannut asian sekä vaatteiden 'kutistumisesta'. Lisäksi kun kaikki tuo kertynyt on läskiä. Veikkaan myös, että osa 'suuresta' lihasmassastani on kuihtunut ja korvautunut juurikin läskillä. Eiväthän lihaksetkaan pysy kunnossa, jos vain möllöttää kaikki päivät.
Ryysy

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet