Pinja kirjoitti:Mirri kirjoitti:Pinja, mistä sinä tuollaista päättelet?
PP ei pysty millään näkemään/huomaamaan meissä tapahtuneita muutoksia, joten ollaan hänelle aina samanlaisia.

Pinja kirjoitti:HYVÄÄ JATKOA, ETTE OLE IHMISIÄ JA OLETTE MENETTÄNEET KOKO IHMISYYTENNE, KATSON PARHAAKSI LÄHTEÄ. HAISTAKAA PASKA VITUN VAJAAMIELISET JA VAJAKIT, KUN ETTE OSAA MUUTA KUIN LOUKATA!
Sateentekijä kirjoitti:Mirri kirjoitti:Pitäisi varmaan määritellä ihmisyys täsmällisesti ja yksiselitteisesti, jotta tiedettäisiin ovatko vaikeasti vajaamieliset tai vaikeasti psyykkisesti vammaiset ihmiset menettäneet suuren osan ihmisyyttään vai eivätkö ole.
Kyllähän vamman vaikeusaste rajoittaa ja estää ihmistä toimimasta "täytenä"
Mutta henkisesti vajaallakin on ihmisoikeus, ei sitä ole kieltäminen. Kaikkein vaikeimmin henkisesti vammautuneet tarvitsevat toisen apua ihan kaikissa toimissaan, jotta pystyisivät elämään omalla tasollaan vahingoittamatta muita tai itseään.

Flower kirjoitti:(- -)Toisaalta joidenkin tutkimusten mukaan ihmisillä olisi taipumus toimia julmasti muita ihmisiä kohtaan tietyissä olosuhteissa tai auktoriteetin "määräämänä" vrt. Milgramin tottelevaisuuskoe ja Zimbardon Standfordin vankilakoe.
Pinja kirjoitti:MINUA ON LOUKATTA TÄLLÄ FOORUMILLA NYT KOLMENA VIIME PÄIVÄNÄ SELLAISELLA TAVALLA ETTÄ ETTE IKINÄ USKO ETTEKÄ IKINÄ TULE MILLÄÄN KEINOLLA SELITTÄMÄMÄÄN MINULLE SANOJANNE, ETTE IKINÄ PYSTY ENÄÄ VETÄMÄÄN SANOJANNE TAKAISIN, TÄTÄKÖ HALUSITTE, TIEDÄN ETTÄ HALUSITTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MINUA EI OLE MISSÄÄN KOSKAAN IKINÄ LOUKATTU TÄLLÄ HIRVITTÄVÄLLÄ TAVALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pinja kirjoitti:MINUA ON LOUKATTA TÄLLÄ FOORUMILLA NYT KOLMENA VIIME PÄIVÄNÄ SELLAISELLA TAVALLA ETTÄ ETTE IKINÄ USKO ETTEKÄ IKINÄ TULE MILLÄÄN KEINOLLA SELITTÄMÄMÄÄN MINULLE SANOJANNE, ETTE IKINÄ PYSTY ENÄÄ VETÄMÄÄN SANOJANNE TAKAISIN, TÄTÄKÖ HALUSITTE, TIEDÄN ETTÄ HALUSITTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MINUA EI OLE MISSÄÄN KOSKAAN IKINÄ LOUKATTU TÄLLÄ HIRVITTÄVÄLLÄ TAVALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pinja kirjoitti:HYVÄÄ JATKOA, ETTE OLE IHMISIÄ JA OLETTE MENETTÄNEET KOKO IHMISYYTENNE, KATSON PARHAAKSI LÄHTEÄ. HAISTAKAA PASKA VITUN VAJAAMIELISET JA VAJAKIT, KUN ETTE OSAA MUUTA KUIN LOUKATA!
Pinja kirjoitti:Kejusssa puhutaan vaikeasti vammaisista/seonneista.
Pinja kirjoitti:Minua on tarkoitettu, olen ainut vaikeasti vammaiseksi määritelty tällä foorumilla, joten keskustelu meni hyvin henkilökohtaiseksi. Ja vaikka ei olisi suoraan minusta puhuttu, niin aihe koskee yhtä suoraan minua, kun puhutaan vaikeasti vammaisesta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa