Kirjoittaja Ryysy » 30.06.2015 19:38
Kyllästynyt on sen (omassa mielessäni) mulle opettanut ja kerron sen nyt teille: ei äijäilyn tarvitse olla toisia loukkaavaa, aliarvioivaa, mitään tollaista. Siinähän se vasta äijyyden pulma ja koetinkivi onkin, kun on helpointa pitää yllä äijyyttään suhteessa naisiin / tietynlaiseen feminiiniseen. Se on oikeasti (ei leikisti) helpoin tapa. Kuvitelkaa miten helppoa on loukata naisia tai naiseutta, katsoa naiseutta ylhäältä päin ja ulkopuolelta; ulkoistettuna. Mutta onko se järkevää, onko se paras tapa tuoda julki äijyyttä tai pippeliä venytellä?
Kun tulin palstalle, olin valmis perustamaan Jaskan kanssa dorkien äijäkerhon, mutta tein sen ihan väärin! En ymmärtänyt silloin, että pippelini oli jo pahasti mutkalla väärään suuntaan, olin alkamassa jo nähdä naiset, jos en huonompana, niin sellaisena, että minun on hyvä heitä äijäporukassa arvostella (mukaan lukien tukiaisvideot, ylisuuret pyllyt, feminiinisten piirteiden negatiivinen korostaminen). Kyllästyneen (oman tulkintani mukaisen) selostuksen vuoksi, olin kriisissä. Elämäni oli suuren kriisin äärellä: mihinkäs nyt pippelini laitan? Sitten hoksasin: ei tarvitsekaan minkään ominaisuuden perusteella ihmisiä loukata, tuomita tai haukkua tai ei tarvitse edes välttämättä hassutella heidän kustannuksellaan. Heureka! Mutta sitten... kohtasin jälleen ongelman: se oli Flower, jonka penis oli vielä paisuvaisempi kuin omani. Nyt tämän vuoksi oma pippelini on jälleen kipsattuna ja käy säännöllisesti lääkärin vatsaanotolla.
Muoks: Lisäsin kahdet sulut oman turvallisuuden tunteen vuoksi : )
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 30.06.2015 20:39, muokattu yhteensä 1 kerran