Helmenkalastaja kirjoitti:Trisse kirjoitti:Näkeekö sen jostain?Helmenkalastaja kirjoitti:Minä en enää painele huutomerkkiä kuin sellaisissa tapauksissa, että päiväkirjaani ilmaantuu ei-toivottava/ei-toivottu viesti. Kokemus on ohjannut tähän. Muut huutomerkit poistetaan ilman minkäänlaista vaikutusta.
Kyllä näkee, jos pyytää saada viestin, kun asia on käsitelty (joku pallura tai raksi ruutuun). Mulle ainakin on tullut meili, että asia on käsitelty ja kehotus meilata PP:n osoitteeseen, jos haluaa lisätietoa. Tällaisen viestin kolahtaminen postilaatikkoon on aina merkinnyt sitä, että mitään ei ole tehty. Sen sijaan kun pyysin poistamaan päiväkirjastani kaksi viestiä, niiden käsittelystä ei tullut ilmoitusta, mutta näin sitten itse, että viestit oli poistettu.
Vaikutuksen näkee siitä, onko mikään muuttunut foorumilla. Tavallisimmin katson ilmoitukset miltei välittömästi, mutta merkintä ilmoituksen käsittelystä on "viivästynyt" välillä vuorokausiakin. Voin merkitä X-sulje ilmoitus tai X-poista ilmoitus (säännöllisesti olen "poistanut").