Tuntuu, että palstan ilmapiiri on muuttunut

Re: Tuntuu, että palstan ilmapiiri on muuttunut

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.06.2015 19:03

lepertelet
Ihan varamaan tunnen tyypin siinä missä sinäkin, enkä voi katsoa läpisormien, kun kiusaatte tahalleen.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.06.2015 19:06

jatkan vielä, että Mirri, tästähän seuraa vaan se, että Maanvaiva vetää pultit, sanoo näkemiin ja poistaa kirjoituksensa ja vannoo, ettei ikinä tule takaisin, senkin paskanjauhajat ja perseennuolijat(tuuve official) ja se on aina yhtä kurjaa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 19:08

toope kirjoitti:Jopas taas jaksat esittää.
Mikset kysynyt jardin-ketjussa miksi sateentekijä puhuu tuuvesta?

Minä en mitenkään pyöritele ihmisiä ja tuossakin ketjussa puhun hunajasta. Minulle ei ole tärkeää olla yksi ja sama nimimerkki koska en kaipaa uskollisia lukijoita jotka vuodesta toiseen seuraisivat minun kuulumisiani.
(lihavointi minun)

Mainitsemassasi ketjussa Jardinin ensimmäinen viesti on ketjun aloittajaan suunnattu hyökkäys, kuten voidaan lukea. Seuraavaksi hän puhuu idiootista, ja vasta sen jälkeen hän käyttää sanaa ällötys. Minulla taisi raja tulla vastaan ällötyksen kohdalla ja silloin - mielestäni hyvästä syystä - ilmoitin ylläpitoon.
viewtopic.php?f=5&t=14776
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.06.2015 19:18

jospa härnään ajankulukseni Sateentekijää. MINÄ
Vaikka tämä keskustelu onkin lähinnä Toopen ja Mirrin välistä, katson oikeudekseni sanoa sanasen, koska minun nikkini siinä mainitaan.
-Minulla ei ole täällä minkäänlaisia suosikkeja tai nettiystäviä ,kuten Toope virheellisesti väittää. Kirjoitan kaikille tasavertaisesti. Jos minun kimppuuni hyökätään aiheettomasti, osaan kyllä puolustautua. Kaksi kertaa olen Toopesta ylläpitoon ilmoittanut ja nekin aivan aiheesta.
Toopen nikkimereen on moni muukin hukkunut. Sinänsä lapsekasta touhua ja jonkinmoista uhmaa.
Minulla on täällä montakin nettituttua, jotka eivät ole minua haukkuneet tai yrittäneet mustamaalata. Siitä minä pahastun, että minua on väitetty milloin miksikin nimimerkiksi aivan ilman perusteita! Sekä nimitelty milloin milläkin haukkumanimillä.
Minä en ole täällä ketään nuoleskelemassa.Tuota ilmaisua Toope mielellään käyttää. En myöskään ole täällä seuraamassa kenenkään päiväkirjoja, mutta saatan jollekin kommentoida siinäkin osiossa, jos se siltä tuntuu. Tuskin se kiellettyä on.
Minun älyykkyyteni arviointi ei kuulu tänne foorumille, mutta sitä ei Toope näytä ymmärtävän. Minä kiivastun, se on totta! Kiivastun siitä tyhmyydestä. mitä tuollaisen kielen käyttäjä osoittaa. Kiivastuessani saatan sanoa asioita, joita ei olisi pitänyt.
En ole pyytämässä anteeksi, sillä harvoin minä asiatta suutun.
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 19:33

Kissi kirjoitti:jatkan vielä, että Mirri, tästähän seuraa vaan se, että Maanvaiva vetää pultit, sanoo näkemiin ja poistaa kirjoituksensa ja vannoo, ettei ikinä tule takaisin, senkin paskanjauhajat ja perseennuolijat(tuuve official) ja se on aina yhtä kurjaa.

Siitä asiasta minä en ole vastuussa. Sitä paitsi vielä kurjempaa mielestäni on se, ettei ihminen vanhetessaankaan aikuistu niin, että lakkaisi vetelemästä pultteja.

Ne kaksi nimittelysanaa - ällötys ja älykääpiö - olivat minulle liikaa, joten ilmoitin ylläpitoon. Sillä siisti, eikä asia muutu pulttien avulla.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 19:40

Mutta ei ole liikaa kun minua nimiteltiin vaikka miksi. Asia selvisi, kiitos.
toope

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 19:46

Toope, valitettavasti ne vaikka miksi -nimittelyt eivät ole pistäneet minun silmääni. Syystä tai toisesta.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 19:49

Sateentekijä kirjoitti:
toope kirjoitti:Tai voimme myös sopia ettei mulla ole sen vertaa älyä ja sateentekijä on älykääpiö, niin ei tarvi kenenkään mitään ilmoitella.

Toope, kuinka pitkään meinaat jatkaa tuota lapsellisen typerää ilkeilyäsi?
Olethan aivan kuin eskarin tasoinen lapsi, paitsi, että hekin älyävät milloin pitää lopettaa.

Ei ole Mirri huomannut.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 19:50

Sateentekijä kirjoitti:
toope kirjoitti:Eihän täällä sinunkaan pakko ole kirjoitella vaan tämä on vapaaehtoista, taitaa olla sun sanonta ihan.
Mene tukiasema.orgiin kopioimaan valokuvia, taitaa se olla sun älykkyydellesti paremmin sopiva foorumi. Tämä sitten oli silkkaa vittuilua.

Miksi sinä toope kuvittelet, että sinun epäkypsä vittuilusi purisi minuun pätkääkään? Minua lähinnä tympii , ettet sen vertaa älyä, että pitäisit pääsi kiinni, ellei sinulla ole mitään sanottavaa!

Ei ole Mirri huomannut.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 19:52

Sateentekijä kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Vieläkö Satskua ketuttaa vai joko taantumuksellisuus pääsi loppupisteeseensä?

Mitä vittua sinäkin siinä?

Välillä saa ryysy kyytiä. Ei ole Mirri huomannut.
toope

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 20:05

Toope, osoita toiseen kirjoittajaan kohdistuva nimittely.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 20:10

Mitä vittua sinäkin siinä.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 20:32

Minua lähinnä tympii , ettet sen vertaa älyä, että pitäisit pääsi kiinni, ellei sinulla ole mitään sanottavaa!
toope

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 20:36

Mitä vittua sinäkin siinä.
toope

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.06.2015 20:38

Esitän veikkauksen Källystyneen poislähtöön: epäilen Kyllästyneen olleen se, kuka on rekisteröitynyt perä jälkeen eri nikeillä foorumille. Syystä en ole varma.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 23.06.2015 20:41

On muuttunut hyvinkin rauhalliseksi...
Maaria

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 20:46

osuvasti sanottu.
toope

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.06.2015 20:50

Sateentekijä kirjoitti:"
Kissi"ikinään ollut korrekti dääm! Väsyttää kun sinä ja Mirri viittittekin tehdä asiaa Tuuven huuteloista. Seuraukset on kuitenkin vahingolliset Tuuvelle, ärsyyntyy ja tulee kurja olo. Hillitkää hiukan, ette siihen kuole, jos toinen vähä rutisee ajankulukseen. höh.

Jos rutisee ajakulukseen, pitää myös kärsiä rutinansa seuraukset MINÄ olen sitä mieltä! MINUSTA tuntuu, että Tuuve tuleekin etsimään tänne pahaa mieltä, jotta taas saa huomiotaherättävästi ja ovet p0aukkuen lähteä! Tätä mieltä MINÄ olen.

Kissille sen verran, että tottakai kirjoitan sanoilla MINÄ, jos MINUSTA on ollut puhetta ja siihen kommentoin.

Minä olen sitämieltä, että Tuuve tulee tänne juttelemaan ja useimmiten sinä saat hänet poistumaan.
Ihan niinkuin Helmis kerran sanoi, että Jos Tuuve pistetään pihalle, minäkin meen. Ja jos minun pitäisi laittaa toinen teistä lankulle, niin se ei olis Tuuve.
Kissi

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.06.2015 21:03

En tiedä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.06.2015 21:05

Kuva
Kissi

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet