Tuntuu, että palstan ilmapiiri on muuttunut

Re: Tuntuu, että palstan ilmapiiri on muuttunut

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 12:27

Mirri kirjoitti:Täysin väärä tulkinta sinulta, Hilppa.

Laitan linkin ketjuun, jossa älykääpiö-nimittely on, ja jossa kerroin ilmoittaneeni nimittelystä ylläpitoon:
viewtopic.php?f=13&t=15328

Mutta et näe kuinka sateentekijä tässä nimitteli ja vähätteli mun aivotoimintaani? Kyse ei olekaan siitä etten tehnyt väärin kun sanoin älykääpiöksi vaan siitä ettet sinä koskaan ole mitenkään reagoinnut, kun sateentekijä haukkuu minua.

Esim tässä yksi näyte Mirrin ilmoituksesta, eikä näe kuinka minua haukutaan. Ja näitä löytyy vaikka kuinka paljon.
viewtopic.php?f=5&t=14776&start=20
toope

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 12:33

Ok. Minä kun en muista kaikkia reagointejani tai reagoimattomuuksiani nettifoorumilla. Enkä tiedä olenko nähnyt läheskään kaikkia nimittelyjä, niiden alkujuurista puhumattakaan. Nyt vain kävi niin, että juuri nimitys älykääpiö pisti silmääni.
Aiotko vielä kuinkakin kauan kantaa minulle kaunaa siitä, että juuri sinun viestisi ilmoitin ylläpitoon?

Lisäys. Laittamassasi linkissä olen ilmoittanut Jardin-nimimerkin käyttämän ällötys-sanan; liittyykö asia jotenkin sinuun?
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 12:45

Mirri kirjoitti:Lisäys. Laittamassasi linkissä olen ilmoittanut Jardin-nimimerkin käyttämän ällötys-sanan; liittyykö asia jotenkin sinuun?

Ajattelin että jardin on tuuve kun sateentekijä puhuu tuuvesta mutta ei kai sitten olekaan. Sorry.
Enkä ole mitenkään loukkaantunut kun ilmotit ylläpidolle viestini vaan siitä ettet ilmoittele sateentekijän viestejä. Mutta olette bestiksiä.

Muuten toopekaan ei ole tuuve, eikö niin.
Ja voimme sopia, että olet vain yhden mun viestini ilmoittanut ylläpitoon mutta olet esim jardinista tehnyt ilmoituksen etkä näe kuinka sateentekijä häntä haukkui. Eli olet aina sateentekijän puolella eikä asia ole minusta riippuvainen eli toopesta vaan sinä painat punaista, kun JOKU sanoo jotain ystäväsi sateentekijän älykkyydestä tai sen puuttumisesta.
toope

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.06.2015 13:18

toope kirjoitti:Minä en kyllä ymmärrä, että jos täällä jotenkin on liian vähän tilaa, kun pitää supistaa tyhjiä rivejäkin ym, niin sitten kopioidaan jotain viestiä monta kertaa ja kerrotaan ja osoitellaan kuinka väärin on taas käytetty tilaa. Jos esim. laitatte asetuksista pois avattaret ja allekirjoitukset, syntyy tilaa kummasti lisää eikä tarvi pilkkua nussia montaa päivää. (- -)

Minusta(kin) (isot) avattaret ja (varsinkin pitkät) allekirjoitukset ovat foorumin kirous. Tilan säästämisen "vaade" tulee siitä, että viestien tulisi kernaasti näkyä maksimaalisesti ilman että näkymää pitäisi selata ylös ja alas. Laitoin tästä äsken esimerkiksi Sateentekijän valitusvirren terapia-osiossa: viestini (11:04) viewtopic.php?f=13&t=15328&start=10
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 23.06.2015 14:55

toope kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Fiksut koiraat eivät sano naisia naaraiksi.

Ei varmaankaan, minä en kuitenkaan mainosta itseäni fiksuna.
Itseasiassa asiat menee paljon helpommin kun lähtökohtaisesti aliarvioidaan.
Sitä kannattaa joskus pitää myös kiinni.

Enkä minä mainostaisi itseäni punaisen huutomerkin painajana, kun painaa uskaltaa vain nuoleskeluun. Punaista huutomerkkiä voi painaa ihan ilman mainostamista mutta silloin se ei olisi nuoleskelua vaan pelkkää asiaan puuttumista.

Kukas nyt on painellu taas? Minä en paina huutomerkkejä.
Viimeksi muokannut Gabriel päivämäärä 23.06.2015 15:06, muokattu yhteensä 2 kertaa
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 23.06.2015 14:59

Hilppa kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Ja mikään ei ärsytä niin paljon kuin toisen narsismi.

Älä muuta viserrä. Omasta narsismista ei olla moksiskaan, aivan kuin omaa narsismia ei olisi edes olemassa. [/quote
Psykopatologia kirjoitti: Tässä kontekstissa (nyt) väärä tulkinta omahyväiseen tyyliin esitettynä koetaan loukkaavana (luulen).

Minä tulkitsen tuon taas niin, että siinä käytettiin hetken mielijohteesta tilaisuus joka tuli. Ottamatta varsinaisesti kantaa siihen mikä ylläolevan viestin kirvoitti. Ehkäpä pieni halu näpäyttää. Itseasiassa varsin toimiva tokaisu ja nopea oivallus.

Psykopatologian tulkinta tarkoituksestani on oikea. Miksi näpäyttää lausahduksesta, joka on totta jokaisen kohdalla, tietenkin itseni kohdalla myös. Enhän olisi noin kirjoittanut, jos en olisi yleispätevällä ilmauksella tarkoittanut myös itseäni.

Kyllä, mutta minä arvioinkin Mirrin lausahdusta.
Väärinymärtäminen on näköjään tämän palstan riittävin luonnonvara.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 15:46

Toope, emme voi sopia.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.06.2015 15:57

Gabriel: Kyllä, mutta minä arvioinkin Mirrin lausahdusta. Väärinymärtäminen on näköjään tämän palstan riittävin luonnonvara.

Niin, mutta tämä spesifi aihepiiri lähti liikkeelle ("konteksti") s i n u n (osin) virheellisestä Kyllästynyttä koskevasta arviostasi.
Huom! Lainaaminen "maalaamalla".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 23.06.2015 16:09

No, mikä sitten oli syy palstalta poistumiseen?
Gabriel

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 16:16

Gabriel, miksi haluaisit tietää?
Mirri

ViestiKirjoittaja Gabriel » 23.06.2015 16:23

Mirri kirjoitti:Gabriel, miksi haluaisit tietää?

Koska PP väittää, että käsiykseni on osittain väärä.
Poistuminen kuitenkin tapahtui välittömästi erään jatkumon jälkeen. (Joka ei ole julkisesti näkyvillä.)
Eli jos kyseessä ei ollut loukattu ylpeys niin mikä sitten?
Sanoin jo, että se saattaa olla muukin syy ja jopa toivoin niin.
Jos jotain muuta syytä ei ole minulle näkyvissä niin pysyn kannassani.

En tunne häntä niinkuin te, enkä ole selvillä hänen elämänsä käänteistä.
En myöskään juurikaan lue ihmisten päiväkirjoja. Joten voin toki olla väärässäkin.
Gabriel

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 16:36

Mirri kirjoitti:Toope, emme voi sopia.

Mirri, miten asia sitten on?
toope

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.06.2015 16:46

Gabriel kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Gabriel, miksi haluaisit tietää?

Koska PP väittää, että käsiykseni on osittain väärä.
Poistuminen kuitenkin tapahtui välittömästi erään jatkumon jälkeen. (Joka ei ole julkisesti näkyvillä.)
Eli jos kyseessä ei ollut loukattu ylpeys niin mikä sitten?
Sanoin jo, että se saattaa olla muukin syy ja jopa toivoin niin.
Jos jotain muuta syytä ei ole minulle näkyvissä niin pysyn kannassani.

En tunne häntä niinkuin te, enkä ole selvillä hänen elämänsä käänteistä.
En myöskään juurikaan lue ihmisten päiväkirjoja. Joten voin toki olla väärässäkin.

Ko. tiedot ovat salaisia.

Sinulla on quoten jälkeen 2x ENTER, vaikka kallistuit yhden puolelle.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 23.06.2015 16:59

OkeeLa.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 17:30

toope kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Toope, emme voi sopia.

Mirri, miten asia sitten on?

Ainakin asia on niin, etten minä voi sopia mitään mistä en oikein edes tajua mistä on kysymys enkä pysy kärryillä.

Sinun sopimusehdotuksesi on tässä:
Ja voimme sopia, että olet vain yhden mun viestini ilmoittanut ylläpitoon mutta olet esim jardinista tehnyt ilmoituksen etkä näe kuinka sateentekijä häntä haukkui. Eli olet aina sateentekijän puolella eikä asia ole minusta riippuvainen eli toopesta vaan sinä painat punaista, kun JOKU sanoo jotain ystäväsi sateentekijän älykkyydestä tai sen puuttumisesta.

Minun käsitykseni mukaan tuossa ei ole päätä eikä häntää, joten jätän sopimatta. Luulosi minun puolesta ja vastaan olemisistani sekä nettifoorumiystävyyksistäni/-vihollisuuksistani saat pitää ihan rauhassa, ei niihin luuloihin ja olettamuksiin mitään sopimisia tarvita. Sille, että menen pyörryksiin sinun nimimerkkiesi kanssa, en mahda mitään. Nyt kuitenkin alan käsittää, että sinä olet ainakin jardin/toope/tuuve/joku/joiku...
Aikamoista pelleilyä ja toisten kirjoittajien pyörittelyä.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 17:36

Jopas taas jaksat esittää.
Mikset kysynyt jardin-ketjussa miksi sateentekijä puhuu tuuvesta?

Minä en mitenkään pyöritele ihmisiä ja tuossakin ketjussa puhun hunajasta. Minulle ei ole tärkeää olla yksi ja sama nimimerkki koska en kaipaa uskollisia lukijoita jotka vuodesta toiseen seuraisivat minun kuulumisiani.
toope

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.06.2015 18:36

Suut kiinni pässit. Tuuve on kiltti ja hyvä tyttö, onko pakko aina kiusata.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.06.2015 18:51

ikinään ollut korrekti dääm! Väsyttää kun sinä ja Mirri viittittekin tehdä asiaa Tuuven huuteloista. Seuraukset on kuitenkin vahingolliset Tuuvelle, ärsyyntyy ja tulee kurja olo. Hillitkää hiukan, ette siihen kuole, jos toinen vähä rutisee ajankulukseen. höh.
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 18:57

toope kirjoitti:Jopas taas jaksat esittää.
Mikset kysynyt jardin-ketjussa miksi sateentekijä puhuu tuuvesta?

Minä en mitenkään pyöritele ihmisiä ja tuossakin ketjussa puhun hunajasta. Minulle ei ole tärkeää olla yksi ja sama nimimerkki koska en kaipaa uskollisia lukijoita jotka vuodesta toiseen seuraisivat minun kuulumisiani.

En tiedä miksi olisin kysynyt tai miksi olisi pitänyt kysyä. Mutta sen tiedän, että toisen kirjoittajan sanominen ällötykseksi on nimittelyä. Asia, jonka osalta tällä foorumilla jossakin vaiheessa oltiin kovasti nollatoleranssin kannalla - jos muistan oikein.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 19:00

Kissi kirjoitti:ikinään ollut korrekti dääm! Väsyttää kun sinä ja Mirri viittittekin tehdä asiaa Tuuven huuteloista. Seuraukset on kuitenkin vahingolliset Tuuvelle, ärsyyntyy ja tulee kurja olo. Hillitkää hiukan, ette siihen kuole, jos toinen vähä rutisee ajankulukseen. höh.

Lepertelet kuin kyseessä olisi teini, jonka oikkuja pitäisi sietää ja kestää - ettei tule murkulle paha mieli.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet