Tuntuu, että palstan ilmapiiri on muuttunut

Re: Tuntuu, että palstan ilmapiiri on muuttunut

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 10:03

Sateentekijä kirjoitti:
toope kirjoitti:Eihän täällä sinunkaan pakko ole kirjoitella vaan tämä on vapaaehtoista, taitaa olla sun sanonta ihan.
Mene tukiasema.orgiin kopioimaan valokuvia, taitaa se olla sun älykkyydellesti paremmin sopiva foorumi. Tämä sitten oli silkkaa vittuilua.

Miksi sinä toope kuvittelet, että sinun epäkypsä vittuilusi purisi minuun pätkääkään? Minua lähinnä tympii , ettet sen vertaa älyä, että pitäisit pääsi kiinni, ellei sinulla ole mitään sanottavaa!

Eli Mirrin mielestä on sopivaa sanoa toista epäkypsäksi ja voi sanoa sen vertaa älyä, että pitäisit pääsi kiinni mutta ei voi sanoa älykääpiöksi.
Minusta sinulla Mirri ei ole senkään vertaa älyä, että voisin sua sanoa älykääpiöksi edes. Taisi muuten olla totta, kun sua Tukiasemalla epäiltiin ylläpidon juoruämmäksi.
toope

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 10:08

Tuuve, muistaakseni lupasit lopettaa ilkeilysi. Muistanko väärin?
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 10:11

Niin sinäkin lupasit painaa punaista jos minua sanotaan älykääpiöksi. Luulin, että se koskee kaikkia sanoja joilla minun älykkyyttäni arvostellaan. Mutta ei näköjään. Ja jos et huomaa tämän vittuilun aloitti sateentekijä ihan tahiltaan toisessa ketjussa.
toope

ViestiKirjoittaja Hilppa » 23.06.2015 10:12

Gabriel kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Ja mikään ei ärsytä niin paljon kuin toisen narsismi.

Älä muuta viserrä. Omasta narsismista ei olla moksiskaan, aivan kuin omaa narsismia ei olisi edes olemassa. [/quote
Psykopatologia kirjoitti: Tässä kontekstissa (nyt) väärä tulkinta omahyväiseen tyyliin esitettynä koetaan loukkaavana (luulen).

Minä tulkitsen tuon taas niin, että siinä käytettiin hetken mielijohteesta tilaisuus joka tuli. Ottamatta varsinaisesti kantaa siihen mikä ylläolevan viestin kirvoitti. Ehkäpä pieni halu näpäyttää. Itseasiassa varsin toimiva tokaisu ja nopea oivallus.

Psykopatologian tulkinta tarkoituksestani on oikea. Miksi näpäyttää lausahduksesta, joka on totta jokaisen kohdalla, tietenkin itseni kohdalla myös. Enhän olisi noin kirjoittanut, jos en olisi yleispätevällä ilmauksella tarkoittanut myös itseäni.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 23.06.2015 10:17

Mirri kirjoitti:Tuuve, muistaakseni lupasit lopettaa ilkeilysi. Muistanko väärin?

Onko sinusta itsensä puolustaminen ilkeyttä toopen toteamuksessa? Minusta se on alistuneena kuulostava toteamus. Olet muistaakseni itse joskus sortunut itsesi puolustamiseen ilkeydellä kiukustuessasi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 10:18

toope kirjoitti:Niin sinäkin lupasit painaa punaista jos minua sanotaan älykääpiöksi. Luulin, että se koskee kaikkia sanoja joilla minun älykkyyttäni arvostellaan. Mutta ei näköjään. Ja jos et huomaa tämän vittuilun aloitti sateentekijä ihan tahiltaan toisessa ketjussa.

Sinä ilkeilet minulle ihan itse. Olisi kiva, jos voisit jo lopettaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 10:20

Hilppa kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Tuuve, muistaakseni lupasit lopettaa ilkeilysi. Muistanko väärin?

Onko sinusta itsensä puolustaminen ilkeyttä toopen toteamuksessa? Minusta se on alistuneena kuulostava toteamus. Olet muistaakseni itse joskus sortunut itsesi puolustamiseen ilkeydellä kiukustuessasi.

Hilppa, vastustamaton houkutus työntää omakin lusikkasi soppaan - vai miten?
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 23.06.2015 10:24

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Hilppa, vastustamaton houkutus työntää omakin lusikkasi soppaan - vai miten?

Täysin väärä tulkinta sinulta Mirri. Olet Sateentekijän hengenheimolainen yhdessä suhteessa, mutta et itse näe kyseistä asiaa lainkaan.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 10:31

Täysin väärä tulkinta sinulta, Hilppa.

Laitan linkin ketjuun, jossa älykääpiö-nimittely on, ja jossa kerroin ilmoittaneeni nimittelystä ylläpitoon:
viewtopic.php?f=13&t=15328
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.06.2015 10:41

Muokkasin yllä olevan viesti-kokonaisuuden (10:12) foorumin suositusten mukaisesti tiiviiksi. Tuollaiset mutkikkaat sisäkkäiset lainaukset eivät ole kommunikatiivisesti hyviä.

Kuvattu dilemma lähti liikkeelle Gabrielin Kyllästynyttä koskevasta väärästä tulkinnasta. Monet tietävät Kyllästyneen kiemurat jo liki 10 vuoden ajalta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 23.06.2015 10:46

.
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 21.12.2017 01:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.06.2015 10:51

toope kirjoitti:Niin sinäkin lupasit painaa punaista jos minua sanotaan älykääpiöksi. Luulin, että se koskee kaikkia sanoja joilla minun älykkyyttäni arvostellaan. Mutta ei näköjään. Ja jos et huomaa tämän vittuilun aloitti sateentekijä ihan tahiltaan toisessa ketjussa.

On jo toista kuukautta siitä kun toin esiin, että ei pidä oikeuttaa omaa epäasiallisuuttaan toisen aiemmalla epäasiallisuudella. Ko. käytäntö on usein älyllisesti jopa epärehellistä ja johtaa usein loputtomiin väittelyihin siitä, kuka on (muka) "oikeassa" yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 23.06.2015 10:55

Siinä toimivampi.

Koodi: Valitse kaikki
[quote="Gabriel"][quote="Mirri"][quote="Hilppa"]Ja mikään ei ärsytä niin paljon kuin toisen narsismi.[/quote]
Älä muuta viserrä. Omasta narsismista ei olla moksiskaan, aivan kuin omaa narsismia ei olisi edes olemassa. [/quote] [quote="Psykopatologia"] Tässä kontekstissa (nyt) väärä tulkinta omahyväiseen tyyliin esitettynä koetaan loukkaavana (luulen).[/quote]
Minä tulkitsen tuon taas niin, että siinä käytettiin hetken mielijohteesta tilaisuus joka tuli. Ottamatta varsinaisesti kantaa siihen mikä ylläolevan viestin kirvoitti. Ehkäpä pieni halu näpäyttää. Itseasiassa varsin toimiva tokaisu ja nopea oivallus.[/quote]
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.06.2015 10:56

10:56
Ryysy kirjoitti:Muokkasit sen muuten ihan persiilleen. (Näyttää että Mirri kirjoittanut sen, mitä Gabriel sanonut yms.)

Voi olla. Siinähän sen näkee, että sisäkkäiset ovat sekavia. Sisäkkäiset lainaukset pitäisi tehdä "maalaamalla" ja mielellään varustettuna myös tarkoin aikamerkinnöin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.06.2015 10:58

Ryysy kirjoitti:Siinä toimivampi.

[quote="Gabriel"][quote="Mirri"][quote="Hilppa"]Ja mikään ei ärsytä niin paljon kuin toisen narsismi.[/quote]
Älä muuta viserrä. Omasta narsismista ei olla moksiskaan, aivan kuin omaa narsismia ei olisi edes olemassa. [/quote] [quote="Psykopatologia"] Tässä kontekstissa (nyt) väärä tulkinta omahyväiseen tyyliin esitettynä koetaan loukkaavana (luulen).[/quote]
Minä tulkitsen tuon taas niin, että siinä käytettiin hetken mielijohteesta tilaisuus joka tuli. Ottamatta varsinaisesti kantaa siihen mikä ylläolevan viestin kirvoitti. Ehkäpä pieni halu näpäyttää. Itseasiassa varsin toimiva tokaisu ja nopea oivallus.[/quote]

Oi miten selvää! Kiitos kaunis.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 11:11

[b]Älä muuta viserrä. Omasta narsismista ei olla moksiskaan, aivan kuin omaa narsismia ei olisi edes olemassa.[/b] [/quote] [quote="Psykopatologia"] Tässä kontekstissa (nyt) väärä tulkinta omahyväiseen tyyliin esitettynä koetaan loukkaavana (luulen).[/quote]

:D
Minäkin juuri ja juuri löydän joukosta omat sanani - kun oikein etsiskelen. Lihavoin ne, että erottuvat paremmin...
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 23.06.2015 11:18

No ruudulla se näyttää tältä:
Gabriel kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Älä muuta viserrä. Omasta narsismista ei olla moksiskaan, aivan kuin omaa narsismia ei olisi edes olemassa.
Psykopatologia kirjoitti: Tässä kontekstissa (nyt) väärä tulkinta omahyväiseen tyyliin esitettynä koetaan loukkaavana (luulen).

Minä tulkitsen tuon taas niin, että siinä käytettiin hetken mielijohteesta tilaisuus joka tuli. Ottamatta varsinaisesti kantaa siihen mikä ylläolevan viestin kirvoitti. Ehkäpä pieni halu näpäyttää. Itseasiassa varsin toimiva tokaisu ja nopea oivallus.

Tässä versiossa taas löydät omasta 'suustasi' Gabrielin sanat:
Gabriel kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Älä muuta viserrä. Omasta narsismista ei olla moksiskaan, aivan kuin omaa narsismia ei olisi edes olemassa. [/quote

Nimim. turha viesti, vie liikaa tilaa jne., mutta tämä on havainnollistava esitys.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2015 11:26

Totta, niin kävi, että Gabrielin sanat lipsahtivat virheellisessä versiossa minun sanomikseni. Pitää olla tosi tarkkana, jos yrittää mahduttaa viestiin monta sisäkkäistä lainausta, joten olisi järkevää välttää quote -toiminnolla lainailua aina kuin vain suinkin mahdollista.
Luulen ymmärtäväni Psykopatologian pointin tässä asiassa.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 12:23

Minä en kyllä ymmärrä, että jos täällä jotenkin on liian vähän tilaa, kun pitää supistaa tyhjiä rivejäkin ym, niin sitten kopioidaan jotain viestiä monta kertaa ja kerrotaan ja osoitellaan kuinka väärin on taas käytetty tilaa.
Jos esim. laitatte asetuksista pois avattaret ja allekirjoitukset, syntyy tilaa kummasti lisää eikä tarvi pilkkua nussia montaa päivää.

Ehkä tälläkin foorumilla pitäisi olla jäsenmaksu ja ne jotka käyttävät liikaa tilaa voisivat antaa Luukkoselle pari euroa siitä tilasta. Hyvin ja säästeliäästi tilaa käyttävät saisivat edelleen kirjoittaa ilmaiseksi.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 23.06.2015 12:24

Psykopatologia kirjoitti:

Oi miten selvää! Kiitos kaunis.

Mikä helvetti tässä viestissä on selvää?
toope

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet