Poisto

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Poisto

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.06.2015 16:43

Minä en halua kirjoittaa päiväkirjaa, koska en halua olla tunnistettavissa oleva ja minua ahdistaa liika avautuminen tuntemattomille.
Pinja

ViestiKirjoittaja toope » 14.06.2015 16:52

Minua ahdisti, kun kirjoitin muistakin ihmisistä ja joku olisi heidät voinut tunnistaa. Vaikka päiväkirjaa on vaikea pitää, jos pysyy vain omassa itsessään.
toope

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.06.2015 17:17

Karsee Lertsa kirjoitti:
Pinja kirjoitti:En usko sitten kyseessä olevan Jaska.

jaska oli hyvä jätkä ja psykopatologia.munfoorumi.com:in ilopilleri,vaikka ei kaikissa viesteissään onnistunutkaan täysin peittelemään kaksilahkeisuuttaan.

Olen päättänyt, että nimimerkki Karsee Lertsa on seksuaalista häirintää.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.06.2015 17:37

Ryhmän täytyy tietää luotettavuus.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 14.06.2015 19:19

Ei täydy, mutta henk koht mielipide on, että se olisi mukavampaa, varsinkin jos joku muka uus nikki alkaa kaivella vanhoja. Ei kovin kivaa sekään. Niin tää on tuohon sateentekijän postaukseen vastine. Mutta kai sitä saa tykätä tai olla tykkäämättä ja udella tai olla utelematta. Who cares. Niin että jos uteleminen ei oo kivaa, ei oo sekään, että pelleillään tuntematonta ja aletaan sitten käyttää sitä ns. Tuntemattomuuden suojaa hyväkseen ja kaivellaan toisen vanhoja asioita.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.06.2015 19:34

Haluan tietää kuka kukin on.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.06.2015 19:42

Vaikka on anonyymiä silti voisi kertoa, että on vaihtanut nimimerkkiä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 14.06.2015 20:01

Ymmärrän tuon kyllä, halun aloittaa puhtaalta pöydältä, eikä siinä mitään vikaa. Tarkoitin ehkä juuri sellaista kiusaamista., mutta sitä on kai aika harvoin. Eikä ollut tarkoitus tuolla kipakalla mielenilmaisulla loukata ketään.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.06.2015 20:03

Voihan sitä muutenkin muuttua kuin vaihtaa nimimerkkiä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 15.06.2015 11:36

Trisse kirjoitti:Joo, tää yks on erikoistunut siihen että (...)

Luin eilen jo tuon stoorin useaan otteeseen - en voi käsittää. En tiedä itkeäkö vai nauraa vai mitä helkuttia. Jotenkin koomista, että joku jaksaa nähdä edes vaivan. Ikävä vain, jos se ei ollut suinkaan ainoa juttu... Se on pitemmän päälle aika painostavaa.

Mutta nyt olen vielä innostuneempi toimittamaan kelalle pullonkeruurahoistani kuitit. Ihan vain koska voin. Odotan innolla, että joku ilmoittaa tämän sosialitoimistoon tai kelaan tai muualle: sain viime viikon aikana pulloista yli 40 euroa. Lisäksi sain kaverilta tupakkaa ilmaiseksi (paljon!) - sain myös helkutin ison gurmeeherkkuaterian ym. tarjoilut leivoksineen viikonloppuna. Hulluin juttu, mitä olen kuullut soskussa kyseenalaistettavan... Jos on käynyt vanhempien luona syömässä, se pitäisi jollakin tavalla huomioida "tuloina". Ei vttu. Ensi kerran pitää varmaan toimittaa valokuvat todisteena kaikesta 'ilmaisesta' ruuasta mitä syö - dyykatustakin! Sinne on muutenkin kiva laittaa aina pieniä yllätyksiä... vaikka suloinen kissakortti liitteeksi tai tarroja : )

Mutta onneksi oli tuo toinen kappale... eivät kaikki ole pahantahtoisia tosiaan. Luulisi nyt, että soskussa pitäisivät hulluna sitä joka sinne ilmoittelee... Mutta siis, saa ilmoitella toki, ei siinä, mutta tasapuolisuuden nimissä kannattaa ilmoittaa myös tämä, edes jonnekin, jos kyseessä on joku oikeudenmukaisuuden superlähetti. Tuollaisia (kauhu)tarinoita lukisin muitakin mielelläni.

En käsitä. Kaikenlaista tallaajaa sitä onkin.
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 15.06.2015 13:10

Mitä peliä pelataan jauhoilla?
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 15.06.2015 15:18

Et ymmärrä moniulotteisuutta pihaustakaan : D
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 15.06.2015 16:14

Siis oikeastiko ihmiset näin eri tavalla voivat tulkita juttuja? Jännää. Siis uskon kyllä, että voivat, koska yksikin heittoni tässä samassa ketjussa tulkittiin karvaaksi (tai mikä se sana oli).

Mutta noita muumeja ei sanota myöskään ainakaan kaikille, koska toisten mielestä se voi olla loukkaavaa (ja toisten mielestä ei).

Ja esim. itse en ymmärtänyt nyt ollenkaan, että oliko ed. kommentti viittaus keneen / mihin? (Siis muumit ym.)
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 15.06.2015 16:58

Vai oisko pitänyt laittaa hymiöitä, että olisi mennyt huumorina?
toope

ViestiKirjoittaja Eelai » 18.06.2015 23:16

Hei vaan kaikille!

Luin, että nimimerkistäni täällä keskustellaan. Jos oikein ymmärsin, niin paheksuvaan tai vähintään ihmettelevään sävyyn - koska olen kirjoittanut niin vähän viestejä, mutta kirjaudun palstalle silti usein.

Mitä teen täällä palstalla kirjautuneena:

Luen nimimerkin Mirri päiväkirjaa. Mirri lähti Tukiasema.orgista tänne pitämään päiväkirjaansa. Olen enemmän ja vähemmän seurannut hänen viestejään jo Tukiasema.netin ajoilta. Mirrille olen joskus kommentoinut päiväkirjaansa jotain (tänne ja/tai aiempiin päiväkirjoihin). Jos olen oikein ymmärtänyt, Mirriä ei haittaa, että luen hänen päiväkirjaansa, vaikka kommentoin todella harvoin. Tukiasema.netissä olin muuten tällä samalla nimerkillä, jos jotakuta asia kiinnostaa.

Aloin lukea myös muita osioita. Kirjautuneena näkee, jos johonkin itseä kiinnostavaan ketjuun (jota on jo aiemmin lukenut) on tullut uusia viestejä. Tätä ominaisuutta ei ole käytössä ilman kirjautumista.

Miksi en kirjoita täällä? Yksi syy on se, että arastelen konflikteja.

Harrastan myös muiden foorumeiden lukemista (ja jonnekin kirjoittelenkin). Minusta on kiinnostavaa lukea, mitä muut ihmiset ajattelevat ja tuntevat,millaisia kokemuksia heillä on, millaisia mielipiteitä heillä on, miten he ne perustelevat, jne.

Tiesin, että tälle foorumille täytyy jotain kirjoittaa, jos täällä saa rekisteröitynä olla. Sitä en tiennyt, että kirjoituksia ei saisi lukea- ainakaan päiväkirjoja - jos ei itse aktiivisesti kirjoita. Onko näin? Nimimerkkini voi tietysti poistaa, jos tämä tilanne häiritsee kovasti. Minua harmittaisi silloin se, että Mirrin kuulumiset jäisivät pimentoon.

*muokkaus on lyöntivirheen korjaus
Eelai

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 18.06.2015 23:48

Mukavaa, että kirjoitit, Eelai!

Ei ole mitään sääntöä siitä, että tänne pitäisi kirjoittaa saadakseen lukea, edes päiväkirjoja. Yksi viesti kuitenkin pitää kirjoittaa (palstalle ylipäätään) hyvin pian rekisteröitymisen jälkeen, ettei tule saman tien lempatuksi ulos, ja senhän sinä olet tehnytkin. Henkilö, joka kirvoitti tämän ketjun, ei kuitenkaan ole tiettävästi koskaan kirjoittanut yhtäkään viestiä, mikä herättää epäilyksiä hänen tarkoitusperistään. Tai ainakin saattaa herättää (esimerkiksi minussa), tuskin kuitenkaan kaikissa palstalaisissa.

Minä olen pari kertaa jättänyt tämän palstan, mutta palannut jossakin vaiheessa osin samasta syystä kuin sinä: kirjautuneena näkee helposti mihin ketjuihin on tullut uusia viestejä edellisen käynnin jälkeen. Muistan nikkisi alkuperäiseltä tukiasemalta eikä ole tullut mieleenkään, että voisit olla täällä ns. pahoissa aikeissa.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 19.06.2015 04:37

toope kirjoitti:On täällä esim. eelai joka on kirjoittanut 12 viestiä kahden vuoden aikana mutta on kirjaantunut sisään lähes joka päivä eli lukee vain päiväkirjoja.

Ainakin minun nettipäiväkirjani on aina ollut tarkoitettu luettavaksi. Jos ei olisi, kirjoittaisin pöytälaatikkoon. Lukijoiden on pakko rekisteröityä ja kirjautua, jos haluavat päästä lukemaan; kirjauduttava on, jotta pääsisi edes näkemään onko päiväkirjaan kirjoitettu jotakin uutta. Ei siinä asiassa sen ihmeellisempää.

En ymmärrä miksi nettipäiväkirjan lukijan pitäisi ryhtyä aktiiviseksi kirjoittajaksi saadakseen lukea.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 19.06.2015 08:10

..
Viimeksi muokannut toope päivämäärä 20.06.2015 21:45, muokattu yhteensä 1 kerran
toope

ViestiKirjoittaja Mirri » 19.06.2015 09:20

Toope, en ole seurannut tätä ketjua. Aamuyöllä joutessani luin ja löysin Eelain kirjoituksen.
En pidä siitä, että päiväkirjani pitkäaikainen lukija joutuu tällä foorumilla silmätikuksi sen vuoksi, että hän haluaa lukea päiväkirjaani. Ei (kai?) ole sinulta pois se, että joku käy foorumilla lukemassa toisen kirjoittajan päiväkirjaa.
Harmistuin asiaan takertumisestasi ja pitkäaikaisen nimimerkin nostamisesta esille (aivan kuin hän olisi ollut selityksen velkaa), ja mielestäni harmistumiseni oli ihan aiheellinen.

Jos olisin aiemmin huomannut sinun vetäneen kyseisen nimimerkin keskusteluun, olisin vastannutkin aiemmin, koska tiedän hänen olevan päiväkirjani uskollinen lukija.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 19.06.2015 09:58

Oikein uskollinen lukija.
Vai mielisairas voi sanoa pitäessään päiväkirjaa.
Viimeksi muokannut toope päivämäärä 20.06.2015 21:46, muokattu yhteensä 1 kerran
toope

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko