Epätavallisia pelkoja

Re: Epätavallisia pelkoja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2015 00:04

Kissi kirjoitti:... Mutta ei Kyllästynyt voi vaatia, että toisten pitäis väkisellä käsittää hänen omituisia olojaan tai mennä muualle.
ps. kirjoitin laskukoneella ja siksi viestini eivät onnistuneet. hmm.

Voi kiesus taaskin ... Missä minä olen vaatinut, että kenenkään pitäisi väkisellä käsittää omituisia olojani???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.06.2015 00:07

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Jep, Kyllästynyt. Käsittääkseni olet ollut yhteen ja toiseen kirjoittajaan tyytymätön, joten varmaan ehdotat muualle siirtymistä myös itsellesi...

Valitan, mutten voi täyttää harrasta toivettanne; minulla on kyseiselle palstalle ikuinen banni.

Kirjoitin näin:
Jep, Kyllästynyt. Käsittääkseni olet ollut yhteen ja toiseen kirjoittajaan tyytymätön, joten varmaan ehdotat muualle siirtymistä myös itsellesi.
En oikein tiedä itkeäkö vai nauraa sisäpiirijuttusi edessä. Et edes kerro lukijoille, että mistä ihmeen naapuripalstasta puhut; mihin sinä tämän foorumin tyytymättömänä kirjoittajana ja käyttäjänä olisit siirtymässä.

Mistä hartaasta toiveesta puhut? Sehän olit sinä, joka otti esille tyytymättömien kirjoittajien mahdollisuuden siirtyä jollekin ties mille 'naapuripalstalle', en minä. Minä sen sijaan jäin miettimään, että onkohan tällä foorumilla kukaan muu tyytymätön niin moniin kirjoittajiin kuin sinä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.06.2015 00:09

Kyllästynyt kirjoitti:Varoitus! Viesti sisältää vittuilua sekä mahdollisesti kohtia jotka voivat järkyttää herkkiä lukijoita

Jos tyytymättömät siirtyisivät naapuripalstalle, kummankin palstan taso nousisi.

Tässä vielä tämä heittosi 'tyytymättömien' siirtymisestä pois tältä palstalta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.06.2015 00:17

Ymmätääkseni Tukiasema.net'iin voi nykyään kuka tahansa halutessaan rekisteröityä.
(Bannissahan minäkin sieltä olen.) Mutta tuskin kukaan sieltä tulee pyytämään.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2015 01:05

Psykopatologia kirjoitti:Ymmätääkseni Tukiasema.net'iin voi nykyään kuka tahansa halutessaan rekisteröityä.
(Bannissahan minäkin sieltä olen.) Mutta tuskin kukaan sieltä tulee pyytämään.

En usko menettäväni mitään oleellista vaikka bannissa olenkin
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2015 01:18

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Varoitus! Viesti sisältää vittuilua sekä mahdollisesti kohtia jotka voivat järkyttää herkkiä lukijoita

Jos tyytymättömät siirtyisivät naapuripalstalle, kummankin palstan taso nousisi.

Tässä vielä tämä heittosi 'tyytymättömien' siirtymisestä pois tältä palstalta.

Jos ehdoin tahdoin lukee vittuiluvaroituksella varustetun viestin, ei pidä ihmetellä jos vittuilu vituttaa.
Kyllästynyt

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa