Taistelun tuoksinasta

Re: Taistelun tuoksinasta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.06.2015 11:11

Gabriel kirjoitti:... No, minä aloitin päväkirjani seksuaalisella kertomuksella. Eipä tuo juuri ole kommentteja kerännyt.
Eli omien avautumisten lisäksi myös kommentointi tai toisten seksuaalisen tapahtumien tai ajatussuuntauksien kommentointi näyttää olevan kortilla.

Vastaan vain omasta puolestani ja omissa nimissäni, mutta jos haluat tietää miksi minä en sinun seksikyselyihisi ikimaailmassa vastaisi (en tosin tiedä vastaisinko koskaan kenellekään muullekaan), syyni ovat seuraavat:

1. Viestisi sisällön perusteella päättelen sen kirjoittajan olevan omahyväinen, muiden ihmisten suhteen epäsensitiivinen sekä tunne-elämältään keskenkasvuinen/"nulikkamainen".
2. Viestin kielisasu on surkea ja luo kuvan kouluttamattomasta, sivistymättömästä ja (käyttämääsi "termiä" soveltaen) ei-intellektuellista kirjoittajasta.

En sinua tunne, ja mielipiteeni perustuukin vain viestiesi (eritoten aloitus- ja päiväkirjaviesteihisi) kautta minulle välittyneeseen kuvaan ja käsitykseen.

---
Tästä viestistäni luultavasti nousee hirveä äläkkä, ja jos joko sinä tai ylläpito haluaa/vaatii tämän viestin poistamista, voin sen tehdä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.06.2015 11:22

No mitä Kaapo tuumaa?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 05.06.2015 11:47

Psykopatologia kirjoitti:No mitä Kaapo tuumaa?

Oonks mä Kaapo? (Itseasiassa ihan hyvä lempinimi)

No, mutta minähän olen kouluttamaton omahyväinen tyyppi, jonka kieliasu on surkea, sekä asiasisältökin melkosen hakusessa. Varsin hyvä syy olla noteeraamatta.

Joskus kolutettuja, sivistyneitä ja muutenkin hienoja ihmisiä jurppii, kun ovat jäänneet ansaitsemaansa arvostusta vaille. Sitten tulee joku rasvanahkanen "ahtaaja" ja nappaa potin nokan edestä.
Ai, perkele, että jurppii...

Paska on hyvää, sano kärpäset. Vai miten se nyt meni?
Ainakin mun viestit ja ketjut saa liikehdintää ja keskustelua aikaan.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.06.2015 11:57

Gabriel kirjoitti:... Ainakin mun viestit ja ketjut saa liikehdintää ja keskustelua aikaan.

Juuri äskenhän sinä tässä samassa ketjussa kerroit, ettet ole saanut vastauksia;
Gabriel 5.6.2015 klo 2:55
Gabriel kirjoitti:No, minä aloitin päväkirjani seksuaalisella kertomuksella. Eipä tuo juuri ole kommentteja kerännyt.
Eli omien avautumisten lisäksi myös kommentointi tai toisten seksuaalisen tapahtumien tai ajatussuuntauksien kommentointi näyttää olevan kortilla.
Lihavointi minun.

Mitkä tahansa provosoivat ja/tai loukkaavat viestit keräävät kommentteja ja saavat aikaan "liikehdintää ja keskustelua", mutta ei se ainakaan minun mielestäni mikään meriitti ole.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 05.06.2015 11:58

Helmenkalastaja kirjoitti:Aloituksesi sai aikaan ainakin sen, etten minä ole sen koommin päiväkirjaasi avannut.

Ihan hyvin voit lukea. Se oli ainoa laatuaan. Muut päivitykset eroaa melkoisesti.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 05.06.2015 12:01

Kyllästynyt kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:... Ainakin mun viestit ja ketjut saa liikehdintää ja keskustelua aikaan.

Juuri äskenhän sinä tässä samassa ketjussa kerroit, ettet ole saanut vastauksia;
Gabriel 5.6.2015 klo 2:55
Gabriel kirjoitti:No, minä aloitin päväkirjani seksuaalisella kertomuksella. Eipä tuo juuri ole kommentteja kerännyt.
Lihavointi minun.

Mitkä tahansa provosoivat ja/tai loukkaavat viestit keräävät kommentteja ja saavat aikaan "liikehdintää ja keskustelua", mutta ei se ainakaan minun mielestäni mikään meriitti ole.

Sinun mielestäsi nyt mikään muukaan ei ole meriitti.

Epäilen kuitenkin päiväkirjan stoorien menneen sen verta eri hehtaarille, että se nyt vaan ei herätä keskustelua. Kertomus hyvin harvoin herättää. Pullanpaistosta voi keskustella paljon helpommin.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.06.2015 12:04

12:04
Yllä kysyn kantaasi siihen, voiko p e r s o o n a l l i s u u t t a s i (yms.) analysoida?
Ohjeistukseni mukaan fokuksen pitäisi olla teksti s i sä l l ö i s s ä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 05.06.2015 12:26

Psykopatologia kirjoitti:12:04
Yllä kysyn kantaasi siihen, voiko p e r s o o n a l l i s u u t t a s i (yms.) analysoida?
Ohjeistukseni mukaan fokuksen pitäisi olla teksti s i sä l l ö i s s ä.

Tiettyyn rajaan sakka voi.
Jos kuitenkin joku tai jotkut henkilö(t) minun avauksissani tai kommenteissani pelkästään tai pääsääntöisesti ryhtyy ruotimaan persoonallisuuttani, keskustelematta varsinaisesta asiasta niin se ei ole toivottavaa.

Jos jollain henkilöllä on minusta oma käsityksensä ja haluaa tuoda sitä ilmi poimimalla valikoituja lauseita teksteistäni, arvioimatta kirjoituksiani kokonaisuuksina, ei ole toivottavaa. Se on mielestäni väärentämistä ja manipulointia. Eli rakentaa omaa käsitystään tukevaa kuvaa valikoidulla paletilla.
Se ei käy.

Kyllä minä sen kestän ja varmaan pystyisin vastaamankin, mutta sitä kautta keskustelu karkaa pelkästään kirjoittajasta keskusteluksi ja kaikissa aiheissa puhutaan sitä yhtä ja samaa.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.06.2015 12:40

Gabriel kirjoitti:Sinun mielestäsi nyt mikään muukaan ei ole meriitti...
Kyllä on.
Tällä palstalla on paljon "raikkaita" ja erittäin osuvia kuvauksia, oivaltavia kommentteja sekä luihin ja ytimiin osuvia runoja.
Gabriel kirjoitti:... Epäilen kuitenkin päiväkirjan stoorien menneen sen verta eri hehtaarille, että se nyt vaan ei herätä keskustelua...

Meni "eri hehtaarille", mutta mielestäni toiseen lääniin kuin mihin sinä luulet sen menneen.
Gabriel kirjoitti:... että se nyt vaan ei herätä keskustelua. Kertomus hyvin harvoin herättää...

Mielestäni päinvastoin; kertomus usein herättää keskustelua.
Gabriel kirjoitti:... Pullanpaistosta voi keskustella paljon helpommin.

Tietenkin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 05.06.2015 12:53

Siis aivan paskaahan minä kirjoitan, sitäkö yrität kertoa?
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.06.2015 13:19

Gabriel kirjoitti:Siis aivan paskaahan minä kirjoitan, sitäkö yrität kertoa?

Vaikka se onkin vaikeaa, ellei peräti mahdotonta, pitäisi ensin määritellä tarkemmin mitä paska (tässä yhteydessä) on.
Sinulle se luultavasti merkitsee eri asioita ja erilaisia kirjoituksia kuin minulle.
Kyllästynyt

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet