Uusi avatar

Re: Uusi avatar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.06.2015 15:13

Gabriel kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Hyvä kun heitettiin. Vielä Gabriel ulos niin kaikki on hyvin! :P

[1] Tähän täytyy tarttua. Kertoisitko mikä on syy, että tuo tuntuisi sinun kannaltasi hyvältä vaihtoehdolta?

[2] Muistaakseni "alkupuolella" joku nimimerkki sanoi, että "tajusitko että loukkasit minua?"
Johon vastasin kutakuinkin niin että "en tajunnut".
Oliko kyse siitä "kuuma misu" tai vastaavasta lausahduksesta? - [PP]

Jos kyse on tästä niin aika pitkälle kantaa. Jos kantaasi on hyvä syy niin haluaisin, että selventäisit.

[1] Trissen merkillisiä heittoja.
[2] En minäkään tajunnut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.06.2015 15:59

Hyvä selvitys!

Muistaakseni 2-kohta koski toista kirjoittajaa?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.06.2015 16:04

Psykopatologia kirjoitti:Hyvä selvitys!...

Niin oli. Minua on vastaavalla tavalla kaivellut Gabrielin pyyntö merkitä hänen viestiensä kirjoitus- ja kielioppivirheet - mutta jättänyt annetut oikaisut huomioimatta.
Psykopatologia kirjoitti:... Muistaakseni 2-kohta koski toista kirjoittajaa?

Ei koskenut. Koski Tristania.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 01.06.2015 16:11

Trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Hyvä kun heitettiin. Vielä Gabriel ulos niin kaikki on hyvin! :P

[1] Tähän täytyy tarttua. Kertoisitko mikä on syy, että tuo tuntuisi sinun kannaltasi hyvältä vaihtoehdolta?

[2] Muistaakseni "alkupuolella" joku nimimerkki sanoi, että "tajusitko että loukkasit minua?"
Johon vastasin kutakuinkin niin että "en tajunnut".
Oliko kyse siitä "kuuma misu" tai vastaavasta lausahduksesta? - [PP]

Jos kyse on tästä niin aika pitkälle kantaa. Jos kantaasi on hyvä syy niin haluaisin, että selventäisit.

[1] Trissen merkillisiä heittoja.
[2] En minäkään tajunnut.

Gabriel kysyi intiimin seksiä koskevan kysymyksen minulta. Muut sanoivat että älä vastaa mutta vastasin. Vastaustani hän ei kommentoinut mitenkään - menetti mielenkiintonsa kun en puhunut tuhmia eli ruokkinut mielikuvitustaan. Kuitenkin vastasin yksityisesti asiaan mikä sai tuuven kirjoittamaan että mua pitäisi suojella itseltäni kun menen tuollaisia kirjoittamaan. Kommentoimattomuus sai olon tuntemaan nolatulta ja hyväksikäytetyltä. Olisin ansainnut jos en keskustelun jatkamista (jos mielenkiinto oli menetetty) niin ainakin kohteliaan vastauksen ("kiitos selityksestäsi" diibadaaba jotain). Tämä nolattu ja hyväksikäytetty olo suhteessa kirjoittajaan jäi päälle.

Anteeksi jos en huomioinut, mutta en kyllä saa vieläkään päähäni mikä oli se intiimi kysymys. Ehkäpä meillä intiimin raja on sitten erilainen. Muistuta vähän tarkemmin tai kaiva se kohta koska itse nyt en vaan tajua edelleenkään, eikä ole hyvä jos toista hiertää kengässä joku mistä itse ei ole tietoinen.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 01.06.2015 16:19

Kyllästynyt kirjoitti:Niin oli. Minua on vastaavalla tavalla kaivellut Gabrielin pyyntö merkitä hänen viestiensä kirjoitus- ja kielioppivirheet - mutta jättänyt annetut oikaisut huomioimatta. .

Sinä et vain huomaa. Kirjoitanhan nykyään niin sanotusti enkä niinsanotusti. Joskus vika on opettajassa tai opetusmenetelmässä. Täytyykö minun yhden ohjeesi perustella alkaa kirjoittamaan täydellisen virheetöntä tekstiä?
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kissi » 01.06.2015 17:22

Kyllästynyt kirjoitti:
Kissi kirjoitti:Niin, aivan. Sinähän se taaskin olit, eihän tietenkään Kyllästynyt. :!:

Mistä sinä minua syytät?
Siitäkö, etten pidä naisia ja naiseutta halventavista kommenteista, sanoista tai kirjoitusten tyylistä?

Siis sanoin, että koska olet hätyytellyt muitakin täältä pois, niin miks et vaan nokkisi Gabrielinkin pihalle?
Ja Pertillä on tapana ilmoittautua syylliseksi aina, kun sinua syytän vaikka jonkun liiasta arvostelusta. Tai mistä tahansa. Pertti tulee ja sanoo, oioi, ei se nyt laingaan taasgaan ollut pikku Kyllästynyt asialla, vaan minä ISO JA VAHVA tuu päälle vaan, jos vielä uskallat. No en uskalla.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.06.2015 17:29

Gabriel kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Niin oli. Minua on vastaavalla tavalla kaivellut Gabrielin pyyntö merkitä hänen viestiensä kirjoitus- ja kielioppivirheet - mutta jättänyt annetut oikaisut huomioimatta. .

Sinä et vain huomaa. Kirjoitanhan nykyään niin sanotusti enkä niinsanotusti. Joskus vika on opettajassa tai opetusmenetelmässä. Täytyykö minun yhden ohjeesi perustella alkaa kirjoittamaan täydellisen virheetöntä tekstiä?

En huomaa, koska viimeksi tänään olet (klo 14:29) olet jättänyt sinulle annetut opit käyttämättä.

Kovin monenlaisia tai moderneja opetusmetodeja tämä palsta ei tarjoa, eikä sinun niin ollen kannata syyttää minua kielioppi- tai kirjoitusvirheistäsi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.06.2015 17:34

Kissi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kissi kirjoitti:Niin, aivan. Sinähän se taaskin olit, eihän tietenkään Kyllästynyt. :!:

Mistä sinä minua syytät?
Siitäkö, etten pidä naisia ja naiseutta halventavista kommenteista, sanoista tai kirjoitusten tyylistä?

Siis sanoin, että koska olet hätyytellyt muitakin täältä pois, niin miks et vaan nokkisi Gabrielinkin pihalle?
Ja Pertillä on tapana ilmoittautua syylliseksi aina, kun sinua syytän vaikka jonkun liiasta arvostelusta. Tai mistä tahansa. Pertti tulee ja sanoo, oioi, ei se nyt laingaan taasgaan ollut pikku Kyllästynyt asialla, vaan minä ISO JA VAHVA tuu päälle vaan, jos vielä uskallat. No en uskalla.

Väitteesi ei tälläkään kertaa pidä paikkaansa, mutta voithan sinä esittää ne tapaukset joissa on sinun väitteesi mukaan käynyt.

Jos et sellaisia pysty esittämään, lopeta tuo perusteettomien väitteiden heittely.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.06.2015 17:47

Sateentekijä kirjoitti:
Kirjoittaja Sateentekijä » 31.05.2015 20:26
Psykopatologia kirjoitti:
toteaa vara-YP.
Kaada nyt ihan ittelles vaan... :evil:
Toiset saa esittää mielipiteitään ko asiasta, minua alat heti irvimään
.
Tämä minua suuresti kummastuttaa ja mieltäni pahoittaa.
Vaikuttaa siltä, että joillakin on rajaton, toisilla hyvinkin rajallinen mielipiteen iulmaisun vapaus!
Kuinka tämän selität?

Sinua on aiemmin sangen usein huomautettu siitä, että olet puuttunut foorumin menoon asioissa,
jotka kuuluisivat lähinnä vain ylläpidolle. Välillä olet riuskastikin ottanut kantaa joidenkin
kirjoittajien olemiseen foorumilla. Lisäksi minusta on näyttänyt, että välillä syytät muita
asiosista, joihin itse olet jopa enemmän syyllistynyt.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.06.2015 17:59

Gabriel kirjoitti:Anteeksi jos en huomioinut, mutta en kyllä saa vieläkään päähäni mikä oli se intiimi kysymys. Ehkäpä meillä intiimin raja on sitten erilainen. Muistuta vähän tarkemmin tai kaiva se kohta koska itse nyt en vaan tajua edelleenkään, eikä ole hyvä jos toista hiertää kengässä joku mistä itse ei ole tietoinen.

Gabriel, kaivoin esille ketjun, jossa julkisesti tunkeuduit tutkailemaan toisen kirjoittajan seksielämää. Onneksi siinä viestissäsi ilmeisesti itsekin älysit ylittäneesi rajan, vaikka kykysi ymmärtää asia taisikin olla siinä ja siinä.
viewtopic.php?f=9&t=15270&start=70
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 01.06.2015 22:35

En viitsi tätä varten uutta ketjua perustaa, mutta ajattelin kuitenkin "informoida" Jaska-reppanan uusista edesottamuksista.
http://www.tukiasema.org/posting.php?mo ... 4&p=175293

Siltä varalta, että kyseinen viesti poistetaan naapuripalstalta, kopioin sen - Jaskan iloksi - tähän:

jaska kirjoitti:Tulin vaan kertomaan millaiseksi meno on yltynyt.

Esimerkiksi. Pyysin ylläpitäjää poistamaan nimimerkkini viesteineen, mutta hän ei siihen suostunut, kunhan vittuili.

Pienen "suostuttelun" jälkeen hän katsoi parhaaksi poistaan nimmarini viesteineen.

Nyt hän kerskuu sekä korskuu kuin metso soittimella, kanalaumansa ympäröimänä miten kova poika hän on, kun pani Jaskan pihalle. Kanat huokailevat onnessaan, miten heidän Pertti on niin rohkea.

Naurattaa. :lol:

Juu. Ei mulla muuta.

Ei mullakaan muuta. Tämän viestin saa vapaasti poistaakin.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 01.06.2015 22:39

Kirjoitatteko te kaikki siellä toisella palstalla?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 01.06.2015 23:06

Ei kai meistä kukaan siellä kovin aktiivisesti kirjoita - paitsi nykyisin elollinen. Minun panokseni palstalle on 140 kirjoitettua viestiä, joista 64 päiväkirjaosiossa. Käyttäjänä olen ollut muutamaa viikkoa vaille neljä vuotta.

Minä käyn siellä kuitenkin päivittäin lukemassa lähinnä päiväkirjat, koska siellä on kirjoittamassa ihmisiä, joiden kuulumiset kiinnostavat. Klikkaan myös kaikki sellaiset osiot auki, joihin on tullut uusia viestejä. Haluan nähdä, onko joku aloittanut keskustelun jostakin merkittävästä aiheesta (mitä tapahtuu todella harvoin). Itse ketjuja näistä muista osioista tulee harvemmin avattua. Tälläisellä kierroksella nyt kuitenkin sattui tuo yllä oleva avaus silmään.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.06.2015 23:12

En kirjoita; minulla on kyseenalainen kunnia olla ikuisessa bannissa.

Jaska on näköjään pöntömpi kuin kuvittelinkaan.
No, luultavasti häntäkin joku uskoo, mutta se olkoon sitten oma häpeänsä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.06.2015 23:33

Hieno analyysi Jaskalta!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 02.06.2015 01:55

Trisse kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:Anteeksi jos en huomioinut, mutta en kyllä saa vieläkään päähäni mikä oli se intiimi kysymys. Ehkäpä meillä intiimin raja on sitten erilainen. Muistuta vähän tarkemmin tai kaiva se kohta koska itse nyt en vaan tajua edelleenkään, eikä ole hyvä jos toista hiertää kengässä joku mistä itse ei ole tietoinen.

Kysyit miksen tykkää seksistä ja auttaisiko joku hengittäminen/ettei toinen paina liikaa tilanteessa tms. Kerroin mikä tilanteeni on.

Muisti palaa pätkittäin, mainitsinko, että tunnen erään naisen joka ei halunut ylävartalon fyysistä läheisyyttä vaan tunsi sen omaksi henkilökohtaiseksi alueekseen? Vaan en edelleenkään saa kirjoittamaasi vastausta päähäni. Meniköhän se ohi vai olikohan vastaus sellainen ettei se mielestäni tarvitse jatkoa. Minä en nimittäin muista vastausta. Jos löydät kohdan niin voisin lukea uudestaan mitä alunperin on puhuttu. Jos olen sen jostain syystä mitätöinyt, ohittanut tai jättänyt huomaamatta niin varmasti huomaan sen, kun katson uudemman kerran ja havaitsen törkeyden, mikäli semmoista siinä oli.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Ryysy » 02.06.2015 01:57

Mielestäni jos nyt on noin tarkkaan ilmaistu sinulle loukkaantuminen tms., niin voisit edes ihte vaivautua asian etsimään.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Gabriel » 02.06.2015 02:17

Mirri kirjoitti:

Gabriel, kaivoin esille ketjun, jossa julkisesti tunkeuduit tutkailemaan toisen kirjoittajan seksielämää. Onneksi siinä viestissäsi ilmeisesti itsekin älysit ylittäneesi rajan, vaikka kykysi ymmärtää asia taisikin olla siinä ja siinä.
viewtopic.php?f=9&t=15270&start=70

Tänks, vastasin tähän.
Gabriel

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet