Gabriel kirjoitti:Tähän ketjuun muuten ei tarvitse kenenkään nilkuttaa mikäli ei halua.
Se lienee itsestäänselvää.
Minun viestini ei koskenut vain sinua tai tätä ketjua.
Gabriel kirjoitti:Tähän ketjuun muuten ei tarvitse kenenkään nilkuttaa mikäli ei halua.
Psykopatologia kirjoitti:(Myös) doseerauksesta ym. on kyse...
Psykopatologia kirjoitti:... Oma "suojautuminen" on usein melko automaattista.
Psykopatologia kirjoitti:Esittämääsi ei ole yleistä menettelyä ihmisten erilaisuuden vuoksi.
Gabriel kirjoitti:Jos itse hyökkää voi joutua "ronkituksi"...
Gabriel kirjoitti:... Eli negatiivinen vaste aiheuttaa epämielyttävää "ronkkimista". Eikös se elämässä juuri niin mene?...
Gabriel kirjoitti:... Rakentava keskustelu, ideoniti ja pohdiskelu puolestaan kannustavaa vasta-argumentointia, vaikka mielipiteet olisivatkin vastakkaisia...
Gabriel kirjoitti:... Näin minä oon elämää ja kummunikointia muitten kanssa mieltäny...
Gabriel kirjoitti:... Jos joku haluaa kutsua sitä ronkkimiseksi niin siitä vaan.
Psykopatologia kirjoitti:On hyökätty.
Gabriel kirjoitti:Voisitko jo lopettaa sen "akka ja femakko" jankkaamisen.
Eikö se ole jo loppuunkäsitelty ja niitä ei ole allergisen reaktiosi jälkeen enää käytetty.
Psykopatologia kirjoitti:Mutta ethän sinä voi tarkkaan tietää sitä,
miltä esiintymisesi muista vaikuttaa.
Psykopatologia kirjoitti:Mutta ethän sinä voi tarkkaan tietää sitä,
miltä esiintymisesi muista vaikuttaa.
Sateentekijä kirjoitti:Näin juuri, kuten Noolan tuon ilmaisi. Omille "jankkaamisilleen" saattaa olla täysin sokea eikä tajua, vaikka toiset siitä huomauttelisivat.
Kissi kirjoitti:Kyllähän se jonkunverran 'väsähdyttää' lukea niitä samankaltaisia jankutuksia asiaan kuin asiaan, mutta jos tosiaankaan Kyllästynyt ei huomaa, eikä välitä, muiden tunnoista, niin minkä sille voi.
Jos toinen ei kykene eikä pyrikkään hiomaan kärkevyyttään, niin saa hänkin sairastaa ja on hyväksyttävä joukkoon sellaisenaan. Täytyy lisätä omaa ymmärrystään, jos aikoo keskustella Kyllästyneen tasolla tahi unohtaa asia, jos toinen vaan jatkaa samaa ja samaa kohta 10v.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa