Helmenkalastaja kirjoitti:Gabriel, mielenkiintoista, ettet halua nähdä vaivaa kirjoittamisesi eteen mutta toivot silti saavasi aikaan ilmapiirin paranemista tällä foorumilla. Ei ole erityisen miellyttävä ajatus olla ulkopuolisen tarkkailun alaisena, sillä ulkopuolisenahan sinä täällä kirjoitat. Olet tehnyt selväksi, ettet kärsi mielenterveysongelmista, toisin kuin useimmat muut täällä. Kun muut täällä kirjoittavat toisilleen vertaisina, erilaisina ihmisinä saman piirin sisällä, sinä olet valinnut meidät kohteeksi. Kirjoitat kohteille. Sinulla on missio. Haluat saada meidän keskuudessamme muutoksen aikaan. Ja röyhkeästi ilmoitat sen lähes saman tien tänne päädyttyäsi. Minullekin tulee sinusta joku mieleen: Jari Sarasvuo.
Toki tulee olemaan mielenkiintoista seurata, miten missiosi etenee täällä. Ja kun päätät jättää tämän foorumin, mitä tapahtuu aikaansaamallesi muutokselle. Olethan antanut ymmärtää, että ilmapiirin parantamisprojektisi ovat johtaneet pysyviin muutoksiin niissä piireissä, jotka ovat vaikutuksestasi päässeet osallisiksi.
Varsin hyvä ja rakentava kommentti. Puit sanoiksi rehellisiä tunteita ilman provokaatiota taikka tehosanoja.
Vaan mistä sen tietää, ehkä toope on oikeassa. Saatanhan minä olla kylähullu tolaltani joka on saannut suuruudenhullun idean.
Se että päätänkö jossain vaiheessa lähteä tai lähdenko jopa hyvinkin nopeasti niin on sitten toinen juttu. Kummassakaan tapauksessa ei varmaan jää suurta aukkoa ja tulette toimeen keskenänne. Eli en usko että minusta tulee tukipilari kenellekkään.
Tosin, joikasella foorumilla missä olen viettänyt enempi aikaa on jäännyt käteen jokunen pitäaikainen tuuttavuus. Osasta on tullut jopa hyviä kavereita joidenka kanssa olen tekemisissä liki viikottain yksityisen kirjeenvaihdon ym. merkeissä. Asioita ei voi etukäteen ennustaa ja mistä sen tietää jos vaikka "hulluksi muutun".