Kissi kirjoitti:Kun nyt ajoit pois täältä Jaskankin, niinkuin Kahvikin ja monta muuta menneinä aikoina, niin törki tuo Gabrielkin siihen kuntoon, ettei siitä enää miestä tule ja poistuu sekin häpeemään.
Jaska on itse tehnyt valintansa.
Myös Kahvi päätti itse lähteä, joskin syytti kyllä siitä minua.
Viestien kieliasun perusteella luulin Gabrielia ensin Kahviksi, mutta ilmeisesti olin väärässä.
Pahoittelen erehdystäni, mutta ensimmäisen (häntä koskevan) viestini jälkeen en ole siitä teemasta jatkanut.
Ei liene kenellekään palstaa seuranneelle yllätys, etten pidä esimerkiksi kielenkäytöstä jossa nimitellään naisia "akoiksi", "ämmiksi" jne. - enkä usko siihen koskaan tyytyväni tai tottuvani. Ja vaikka en itsekään puhu tai kirjoita virheettömästi, minua häiritsee ja ärsyttää tolkuttomasti (etenkin alkeellisia) virheitä vilisevät viestit. Vielä ärsyttävämpää se on silloin jos kirjoittaja itse on kehottanut kertomaan missä virheitä on, muttei sitten kuitenkaan tee elettäkään niitä välttääkseen tai karsiakseen. Tuollainen edustaa sellaista perusteetonta omahyväisyyttä, että minun on vaikeaa sitä sietää tai edes katsella.