Arkipäivän sadismi & sen ilmeneminen nettikirjoittelussa

Re: Arkipäivän sadismi & sen ilmeneminen nettikirjoittelussa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.05.2015 11:05

Psykopatologia kirjoitti:Ko. kokemuksia toki on, mutta fokus on nyt ollut uudessa kirjoittajassa,
Gabrielista, jonka "oppivuudesta" emme vielä tiedä.

Ainakin minä tiedän sen verran, että huolimatta omasta pyynnöstään kirjoitus- ja kielioppivirheiden korjaamisesta, Gabriel ei ole annettuja oikaisuja, selityksiä tai korjauksia ottanut kuuleviin korviinsakaan.
Senkin olen todennut, ettei hänelle ole riittänyt, että sanat "akka" jne. on hänelle selitetty asiattomiksi - vaan hän on mm. päinvastoin puolustellut oikeuttaan käyttää sanaa "akka" sillä kummallisella perusteella, että jos "akat" vertailevat tai "prassailevat" miestensä penisten koolla - heitä voi hyvällä syyllä akoiksi nimitellä!?!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.05.2015 11:34

Entä Gabrieliin kohdistunut ilkeys? Eikö se ole tärkeää?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.05.2015 11:49

Psykopatologia kirjoitti:Entä Gabrieliin kohdistunut ilkeys? Eikö se ole tärkeää?

Tärkeää? Periaatteessa kaikki ilkeys on oleellisen tärkeää, mutta jos itse lähtee kaivamaan verta nenästään, ei pidä ihmetellä jos nenään sattuu.

Veren kaivamista nenästä on ollut esimerkiksi Gabrielin perusteet sanan "akka" käyttämiselle sekä minulle osoitettu rehvakas haaste:
Gabriel kirjoitti:No, ilmeisesti ylifeministien alergiareaktio, joka hälyyttää heti, tilantesta tai aiheyhteydestä riippumatta.
Nyt ei ole vastassa Kavi, otatko uusiksi vai luovutatko suosiolla?

Myös hänen väitteensä siitä mitä minä tunnen ja/tai haluan ovat olleet paitsi perusteettomia ja asiattomia, myös ilkeitä ja loukkaavia.
Asiattomia ovat olleet myös kyselyt "onko sinulla miestä" sekä viittaus siihen, että nainen on syyllinen siihen jos mies lyö. Erityisen ilkeää on ollut edellä olevan viittauksen liittäminen minuun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.05.2015 11:49

Flower kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Flower kirjoitti:Eihän kuvan mies ollut sinulle ainakaan minun tietääkseni mitään sanonut...

Ei. Ei luultavasti ole ainakaan täällä mitään sanonut, mutta tuskin häntä kuitenkaan on kukaan salaa kuvannut tai että hän olisi tehtävänsä tai toimensa vuoksi kyseiseen otokseen alastomana päätynyt!
Flower kirjoitti:... Kommenttisi perustuivat omaan tulkintaasi ja ilmeisesti muiden sanomisiin, joista kuvan mies joutui sijaiskärsijäksi...

Voi reppanaa! Vai joutui hän aivan ilman omaa ansiotaan tai syytään sijaiskärsijäksi kun minä sanoin häntä läskikasaksi - voi voi sentään...
Flower kirjoitti:... Näkemykseni on, että asiattomuuteen ei tule reagoida asiattomuudella.

Kokemukseni on, ettei asiallisuus auta pätkääkään; palstalle asiattomuuksia postaavat ovat viisveisanneen asiallisista palautteista.

Onko tässäkin kuvassa kolme läskikasaa?
Kuva
Leonard Nimoy/ Full Body Project

On.
Kuvan henkilöistä kenelläkään ei kuitenkaan ole mitään välineitä työnnettynä genitaaleihinsa tai niiden ympärille (eikä kyse siis ole seksuaaliseksi häirinnäksi luokiteltavasta kuvasta) ja ihmisten asettelun perusteella voi ajatella siinä tavoitellun jonkinlaista estetiikkaa sekä ylipainoisen ihmisen hyväksymistä sellaisenaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.05.2015 12:01

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Uteliaisuuksissani hain foorumilta sanaa femakko. Haku löysi 38 kappaletta:
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=femakko

Uteliaisuuksissani hain foorumilta sanoja "femak*". Haku löysi 171 kappaletta!

Mirrin haku ja hänen ilmoittamansa hakutulos on siis pahasti harhaan johtava.

Olisi kiva, jos laittaisit linkin löydökseesi, niin päästäisiin lukemaan sen sisältöä. Kai siihen saa linkin yhtä näppärästi kuin minä sain omaan löydökseeni?

Tai oikeastaan... Tässä:
search.php?keywords=femak*
Mirri

ViestiKirjoittaja Gabriel » 29.05.2015 12:05

Kirjoitan nyt yleisesti.

Arkielämässä joskus törmää ihmisiin joille ei riitä pelkkä voitto vaan tavoitteena on vastustajan totaalinen nöyryytys.

Silloin kun aika meni jo, minä lakkaan.
En siis jaksa ruveta loputtomaan väittelyyn asiasta jossa sanat ja argumentit vain kiertää kehää, mitään lisää, uutta tai rakentavaa siihen tuomatta. Jokainen saakoon pitää voitontunteensa tai tunteen, että on oikeassa.
Miksi minä sen haluaisin ottaa pois?
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.05.2015 12:49

Gabriel kirjoitti:Eiköhän suurin osa noista hauista osunnut ihan omiin viesteihisi missä papukaijana hoet niitä tai kopioit.

Tikusta asiaa ja kärpäsestä härkänen.

Huomasin tämän viestin vasta nyt.

En ole papukaija, en akka, enkä femakkokaan.
Sinä olet siteerannut minua väärin, joten on sinun asiasi ja tehtäväsi oikaista väärät sitaattisi - ei minun!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.05.2015 13:41

Kyllästynyt, niin se on, että virheellinen siteeraaminen tuntuu inhottavalta silloin, jos itse sattuu joutumaan sen kohteeksi. Toinen tunkee suuhun sanoja ja oikein lainausmerkkien kera; sellaisia, joita itse ei tiedä sanoneensa. Muistelen joskus virheellisten siteerausten kohteena keskustelleeni kanssasi tästä asiasta - virheellisistä ja vääristä siteerauksista.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.05.2015 14:02

Omaan tekstiin, joka on itse asiassa tulkinta, ei saa laittaa lainausmerkkejä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.05.2015 14:10

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, niin se on, että virheellinen siteeraaminen tuntuu inhottavalta silloin, jos itse sattuu joutumaan sen kohteeksi. Toinen tunkee suuhun sanoja ja oikein lainausmerkkien kera; sellaisia, joita itse ei tiedä sanoneensa. Muistelen joskus virheellisten siteerausten kohteena keskustelleeni kanssasi tästä asiasta - virheellisistä ja vääristä siteerauksista.

Minäkin muistan varsin hyvin kyseiset siteerauskeskustelut. Onko kyse tästä ketjusta ja näistä lainauksista:
Re: Tukari
ViestiKirjoittaja Mirri » 31.01.2013 23:42

Kyllästynyt kirjoitti:
Edellisen kerran kun sinä syytit minua väärästä sitaatista olin toden totta lainannut väärin. Olin siteerannut sinun sanojasi näin "Oletko oikeasti noin tyhmä vai oletko käynyt siihen jonkun kurssin" kun oikea muoto oli "Oletko oikeasti noin tyhmä vai oletko käynyt jonkun kurssin".

Onko nyt kyse samanlaisesta, yhtä huutavan ja kirkuvan väärästä siteerauksesta?
Huutava ja kirkuva vääryys oli siinä, että minä siteerasin Kahvia, ja sinä väitit käyttämääni siteerausta minun tuottamakseni tekstiksi. Ei siteeraajalla ole oikeutta omia toisen luomaa tekstiä itselleen; ei myöskään minulla ollut oikeutta omia käyttämääni (Kahvin kirjoittamaa) siteerausta itselleni - minun sanoikseni.

Siteeraamani sanat eivät olleet minun sanojani; sitä asiaa sinä et kyennyt käsittämään. Ei auttanut, vaikka miten yritin selittää ja vääntää rautalangasta.

ja
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Etsin vielä noita Mirrin lauseita, mutta tämä tuli ensimmäisenä vastaan.
Tuo kuuluu niihin samoihin paskapuheisiin joita Mirri ei usko kirjoittaneensa:
Mirri kirjoitti:... Jos olisit täysissä järjissäsi (tai edes jotakin sinne päin?), olisit ymmärtänyt olla vetämättä keskustelukumppanisi henkilökohtaista elämää nettifoorumia koskevaan nettikeskusteluun muka 'taustatietona' keskustelukumppanistasi. Mutta sinä tuskin olet täysijärkinen ja täysijärkisyyden mukaisesti harkintakykyinen, joten armo käyköön oikeuden edestä; vastaat järkevästi, jos osaat, tai sitten jätät vastaamatta.

Lihavointi minun.

Mikä tuossa on paskapuhetta ja millä perusteella?

viewtopic.php?f=16&t=8200&hilit=sitaatit&start=150

Ainakin nuo ovat viestejä joissa sinä olet syyttänyt minua väärästä siteeraamisesta.
Olet kiistänyt kirjoittaneesi sellaista jota olen sanonut sinun kirjoittaneen ja olet vaatinut minua todistamaan siteeraukseni oikeiksi. Valitettavasti en ole niin kyennyt tekemään, koska kyseiset viestit eivät enää ole saatavissa.
Kysyn kuitenkin taas tässä yhteydessä sinulta taas uudelleen:
Jos lainaamani lauseet ovat väärin siteerattuja, minkälaisia olisivat oikeat muodot olleet. Tuohon kysymykseen sinä et ole suostunut vastaamaan vaan vedonnut siihen, että on minun velvollisuuteni todistaa siteeraukseni oikeiksi.
No, niinhän se tietenkin onkin, mutta koska kyseinen palsta on lopetettu eikä sen sisältöön ole enää vuosiin päässyt käsiksi, sinäkin tiedät voivasi turvallisesti väittää vääräksi mitä tahansa siteerausta, koska minulla ei ole mitään keinoa todistaa niiden olevan sanatarkasti oikein.
----
Gabrielin siteeraukset ovat oleellisesti harhaanjohtavia - sinun kohdallasi Mirri oli kyse yhdestä puuttuvasta "siihen" sanasta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.05.2015 14:37

Psykopatologia kirjoitti:Omaan tekstiin, joka on itse asiassa tulkinta, ei saa laittaa lainausmerkkejä.

Gabriel on esittänyt lainausmerkkien sisällä omat tulkintansa minun sanomistani.

Kyseiset tulkinnat ovat oleellisesti virheellisiä sekä harhaanjohtavia, koska kyse on yksittäisistä sanoista jotka Gabriel ovat kokonaan irrottanut siitä kontekstista missä ne on kirjoitettu.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.05.2015 00:24

toope kirjoitti:Minusta nainen halventaa itsensä huoran tasolle, jos jatkaa kirjoittamista tällä foorumilla tässä ilmapiirissä.

Näköjään monet naiset ovat (nyt) alentuneet huoran tasolle.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.05.2015 00:37

Psykopatologia kirjoitti:
toope kirjoitti:Minusta nainen halventaa itsensä huoran tasolle, jos jatkaa kirjoittamista tällä foorumilla tässä ilmapiirissä.

Onko tuo (myös) sinun mielipiteesi vai vain Toopen?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.05.2015 00:49

Sateentekijä kirjoitti:No ka huorjiaha myö ollaan ihan jokkainen, jos oikein silmiin katsotaan...

Ei pidä paikkaansa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.05.2015 00:51

En näe solvauksissa mitään hauskaa tai huumoripitoista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 30.05.2015 01:39

Hyvä päätös, Saltsu!
Kissi

ViestiKirjoittaja Gabriel » 30.05.2015 03:09

Sateentekijä kirjoitti::/ en jatka, koska muutoin ei mitään loppua ole näkyvissäkään.

Asiaa! Iso peukku tästä.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 30.05.2015 03:13

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:

Onko tuo (myös) sinun mielipiteesi vai vain Toopen?

Minun mielestäni se oli oivalluttamista monitahoisesti.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.05.2015 16:59

Tarjouduin muinoin vartijaksi Riidankylväjän haaremiin,
mutta isäntä ei kelpuuttanut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 30.05.2015 17:12

Sun CV:ssä oli kivekset ilmeisesti.
Gabriel

EdellinenSeuraava