Uusi avatar

Re: Uusi avatar

ViestiKirjoittaja Gabriel » 26.05.2015 02:36

Jaska kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:En harmikseni kerennyt näkemään jaskan avataria. Voisiko joku linkata sen tähän ketjuun?
Kiinnostaa että mikä herättään noin voimakkaan reaktion.

Naisten peniskateuden ilmentymää tuo hysteria ja psykopatologiakin tunsi asemansa uhatuksi.

Pistä YV:llä linkki jos ei muuten voi laittaa näkyviin. Haluaisin nähdä mikä sai porukat noin kananlihalle.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 26.05.2015 13:42

Hauska kuva.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.05.2015 13:50

Miks'ei, mutta tuollainen kuva nimen omaan avattarena uhkaa asentoani.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 26.05.2015 14:00

Psykopatologia kirjoitti:Miks'ei, mutta tuollainen kuva nimen omaan avattarena uhkaa asentoani.

Hahhaa...menee poikuus takaa.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.05.2015 14:30

Gabriel kirjoitti:Hauska kuva.

Typerä kuva.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 26.05.2015 14:33

Kyllästynyt kirjoitti:

Typerä kuva.

Sul eij oo huumorintajuu.
Gabriel

ViestiKirjoittaja toope » 26.05.2015 15:14

Minä en sanonut asiasta mitään. Minusta avataret ja niistä keskustelu on lapsellista.
toope

ViestiKirjoittaja Gabriel » 26.05.2015 15:17

toope kirjoitti:Minä en sanonut asiasta mitään. Minusta avataret ja niistä keskustelu on lapsellista.

Oma valinta. Mä voisin stailata sun profiilin.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Maaria » 26.05.2015 16:04

Minua jaskan avatar vain huvitti, se oli hauska. Toki ymmärrän, jos joku siitä ärtyi.
Maaria

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.05.2015 19:48

Gabriel kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Typerä kuva.

Sul eij oo huumorintajuu.

No sittenhän sinä voit selittää mitä hauskaa tuossa kuvassa on.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.05.2015 21:01

Avattarena ko. kuva oli seksuaalista häirintää.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 27.05.2015 06:50

Kyllästynyt kirjoitti:No sittenhän sinä voit selittää mitä hauskaa tuossa kuvassa on.

Montakin kohtaa, PP:n mainitsema istuma-asento, Jos Jaska sattuu kirjoittamaan alla.
Mies kuin hylje jolla on ylisuuri penis-, ja kivesuoja johon vaimo on kutonut villasukista lämmittimet.
Kuvan vakavuus on tavallaan huvittavaa ja kun sitä katsoo pitkään, se herättää ajatuksia, mutta ensireaktio on naurunröhähdys. Syvemmältä se on kuitenkin melko herkkä. Vai oletko itse nähnyt koskaan lihavalla miehellä noi suurta penistä?
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.05.2015 10:57

Gabriel kirjoitti:Montakin kohtaa, PP:n mainitsema istuma-asento, Jos Jaska sattuu kirjoittamaan alla...

Entä sitten?
Gabriel kirjoitti:... Mies kuin hylje jolla on ylisuuri penis-, ja kivesuoja johon vaimo on kutonut villasukista lämmittimet...

Mies on läskikasa joka ylikompensoi (pienen pippelinsä takia?) tuntemaansa mitättömyyden tunnetta.
Gabriel kirjoitti:... Kuvan vakavuus on tavallaan huvittavaa ja kun sitä katsoo pitkään, se herättää ajatuksia, mutta ensireaktio on naurunröhähdys...

En vieläkään ymmärrä mikä tuossa saisi aikaan edes hymähdyksen, naurusta puhumattakaan.
Gabriel kirjoitti:... Syvemmältä se on kuitenkin melko herkkä. Vai oletko itse nähnyt koskaan lihavalla miehellä noi suurta penistä?

En näe kuvassa mitään herkkääkään, eikä mielestäni kyse ole peniksen koosta vaan sen mitättömyyden ylikompensoimisesta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 27.05.2015 12:11

Jos ei itse ymmärrä huumoria tai asiat ei aukene niin ne voi siitä huolimatta aueta joillekkin toisille.

Täytyy raotella useampia ovia ja täytyy katsoa maailmaa monista ikkunoista. Se "frigidi" lumimaisema oman kyökin ikkunasta on vain hyvin pieni otos maailmasta. Ihminenhän peilaa liki kaikkea oman kokemuskenttänsä mukaan.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.05.2015 12:21

Niin, mutta avatar ei voi olla sellainen, joka häiritsee minua(kin) kohtuuttomasti
(kuten tekisi myös liikkuva avatar).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.05.2015 12:26

Gabriel kirjoitti:Jos ei itse ymmärrä huumoria tai asiat ei aukene niin ne voi siitä huolimatta aueta joillekkin toisille...

Ja sitten on olemassa sekin mahdollisuus, että jonkun huumorina pitämä ei toisten mielestä ole lainkaan hauskaa vaan pelkästään kiusallista tai jopa häiritsevää.
Jaskan "huumori"postaukset eivät ole olleet vähääkään huvittavia, mutta pahimmillaan seksuaalista häirintää.
Gabriel kirjoitti:... Täytyy raotella useampia ovia ja täytyy katsoa maailmaa monista ikkunoista...

Lantakaivoon ei kuitenkaan kannata päätään tunkea.
Gabriel kirjoitti:... Se "frigidi" lumimaisema oman kyökin ikkunasta on vain hyvin pieni otos maailmasta. Ihminenhän peilaa liki kaikkea oman kokemuskenttänsä mukaan.

Siksi suosittelenkin sinulle näkökulman laajentamista; maailma ei pääty sinun piha-aitaasi vaan alkaa siitä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 27.05.2015 12:41

Psykopatologia kirjoitti:Niin, mutta avatar ei voi olla sellainen, joka häiritsee minua(kin) kohtuuttomasti
(kuten tekisi myös liikkuva avatar).

Liikkuva avatar on kyllä "kuraa" ja vie liikaa huomiota.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 27.05.2015 12:45

Kyllästynyt kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:... Se "frigidi" lumimaisema oman kyökin ikkunasta on vain hyvin pieni otos maailmasta. Ihminenhän peilaa liki kaikkea oman kokemuskenttänsä mukaan.

Siksi suosittelenkin sinulle näkökulman laajentamista; maailma ei pääty sinun piha-aitaasi vaan alkaa siitä.

Ei todellakaan, yritän laajentaa sitä joka päivä. Siinä myös yksi syy miksi tulin palstalle.
Hämmästyisit jos tietäisit mitä ikkunastani näkyy.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.05.2015 13:36

Gabriel kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Ei todellakaan, yritän laajentaa sitä joka päivä. Siinä myös yksi syy miksi tulin palstalle...

Koulussakaan ei riitä pelkkä paikalla oleminen, vaan jotain pitäisi suostua oppimaankin.
Gabriel kirjoitti:... Hämmästyisit jos tietäisit mitä ikkunastani näkyy.

Tuskin, mutta onneksi en tiedä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 27.05.2015 14:40

Kyllästynyt kirjoitti:Koulussakaan ei riitä pelkkä paikalla oleminen, vaan jotain pitäisi suostua oppimaankin.

Kyllä minä opin koko ajan, sinä vain et huomaa sitä.
Raivostuttaako sinua jos joku ei pelaa säännöilläsi tai sinun peliäsi?

Kyllästynyt kirjoitti:Tuskin, mutta onneksi en tiedä.

No, ei makeaa mahan täydeltä yhdellä kertaa.
Gabriel

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet