Uusi avatar

Re: Uusi avatar

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.05.2015 18:38

Jill kirjoitti:Minullakin on uusi avatar, mutta eikai se ole liian rivo, siinä on ihankuin tissejä. Pitäisikö se poistaa?
Mitä näette kuvassa itse? Vai onko se vain kaunis kukka kuvioltaan jännä.

En tiedä oikeaa tulkintaa. Enkä sitä miten itse tulkitsisin, koska tulkitsit itse ensin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 20.05.2015 21:24

Näkemykseni muutamista ihmisistä... en mitenkään keksi kaikille. Älkää hermotuko. Ja PP:n kuva on jo samanlainen kuin toinen ehdotus. (Trissen ja Kissin ehdotuksiini en ole tyytyväinen, mutta menkööt.)

Kuva.Kuva

Trisse:
Kuva.Kuva

Hilppa:
Kuva

PP:
Kuva.Kuva

Kyllästynyt:
Kuva.Kuva

Helmis:
Kuva

Kissi:

Kuva

Pinja:

Kuva

Toope:

Kuva
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 20.05.2015 21:39

Trisse kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Tietäväthän kaikki kuka avattaressani on? (Kuuluu yleissivistykseen.)

Mä en tykkää tuosta avatarestasi. Olen pitänyt sen myötä vähemmän sinusta mutta makuasioita nää...

Jopas on avattarella vaikutusta. Mutta onhan sinullakin vain tyhjyyttä tuossa makuasian tilalla.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 21.05.2015 23:45

Ryysy mistä keksit minulle kalliokiipeilijän?
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 23.05.2015 12:05

Tällainen väkivaltainen avatarkuva on häiritsevä:

Kuva
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.05.2015 13:06

Minua ei häiritse, avatar kertoo valitsijastaan. Parempi, että on huomannut itsessään väkivaltaisen osan kuin ei myöntäisi sitä.
Pinja

ViestiKirjoittaja SADE » 23.05.2015 13:09

Trisse kirjoitti:Totta. Siinä on ilmeinen Gabriel!

;)
Emmehän me tyhmiä täällä ole.
SADE

ViestiKirjoittaja Gabriel » 23.05.2015 15:07

Hilppa kirjoitti:Tällainen väkivaltainen avatarkuva on häiritsevä:

Oletko Hilppa itse omassa avataressasi?

Omassani on muuten arkkienkeli Mikael ja langennut enkeli Saatana.
Enkelit on minun mielessäni ihmisen ominaisuuksia, riippuen siitä kuinka elämme ja toimimme niin se määrittää kuinka lähellä "helvettiä tai taivasta" olemme. Eli oman filosfiani mukaan helvetti ja taivas on mielentila ja enkelit on niitä ominaisuuksia jotka meissä kaikissa vaikuttaa.

SADE kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Totta. Siinä on ilmeinen Gabriel!

;)
Emmehän me tyhmiä täällä ole.

Eikun Mikael.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Ryysy » 24.05.2015 14:17

Sateentekijä kirjoitti:Minä en ainakaan tiedä ketä sun avattaresi Ryysy esittää, joten iso aukko siinä kohtaa.
Miksi et laittanut avatar-ehdotelmaa ja luonneanalyysiä minusta?- Liian monijakoinen /patologinen persoona?-

Varmaan on eletty lapsuus eri aikaan tai katsottu ainakin eri ohjelmia, Tohtori Sykerö oli suosikkiohjelmiani Muumien, Taotaon, Peukaloisen retkien, Alfred J. Kwakin ja Maija Mehiläisen ohella. (Uusi versio Maija Mehiläisestä on kamalan uudenaikainen.)

En laittanut, kun ei tullut vastaan sellaista kuvaa, mistä olisi jotakin mieleen tullut, lisäksi olit jonkin aikaa tauolla, niin saattoi kai sekin vaikuttaa... että jos ihminen ei ole paikalla, niin en tiedä olisiko se ollut hölmöä, esim. yhtä hölmöä kuin 'en usko, että olet...'-kommenttini toisessa ketjussa. Nämä on aina pahoja laittaa, kun eivät ihmiset yleensäkään halua itsestään mitään 'näkemyksiä'.

Pinja kirjoitti:Ryysy mistä keksit minulle kalliokiipeilijän?

Kuva tuli vastaan ja tuli intuitiolla, mitään kalliokiipeilijää en edes suoraan etsinyt. Se on vertauskuvallinen (ja mistäs tiedän vaikka konkreettinenkin?)... varmaan sopisi kelle vain henkilölle, josta tulee vaikutelma, että hänellä on vahvat mielipiteet, itseluottamusta jne. En osaa tarkemmin sanoa.

Ja Jaska, kiitos avattaresta! Hiusväri osui oikeaan - kippokoko sen sijaan on liian suuri, mikä on hyvin olennaista avattaressa huomioida! Ja koska en tunne henkilön persoonaa, niin joudun vetämään johtopäätökset tälleen... jaskatyyliin. Tykkään tuon saappaista ja eritoten tuosta avaruusporapyssyhärvelistä (mikä se edes on?)
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 24.05.2015 18:04

Aika suippo.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 24.05.2015 18:39

Ryysy, miten niin avattaressasi on kuvattuna tohtori Sykerö?
Katsoin aikoinaan silloin tällöin kyseistä lastenohjelmaa omien lapsukaisteni kanssa
eikä tohtori S. kyllä näyttänyt yhtään tuolta, miltä sinun avattaressasi.
Hän oli pyöreä, mutta aivan tavallisen näköinen ukkeli eikä hänen päänsä ollut
tuolla tavalla littana.

Jos tuo tosiaan kuvaa häntä, niin miksi valitsit juuri tuon kuvan?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 24.05.2015 18:58

https://youtu.be/ScYRR-ZBhn4?t=3m18s (Aloita kohdasta 3:20 - siinä esiintyy Tohtori Paniikkipilleri)

"Öööh, misssä potilas on, ei mitään paniikkia, sydämeni jyskyttää, missä potilas on, minun on heti paikalla löydettävä potilas. Te siis olette potilas, kieli ulos... Minulla on kiire. Ööh, rennosti vaan, rentoutukaa, tottakai jotakin on tehtävä, mutta ihan heti nopeasti. Sulfahydroksigeenia, magnesiumfluoria, no niin, suu auki nopeasti..." - Tri Paniikkipilleri

Tri Sykerö-ohjelmasta tämä henkilö... jäi mainitsematta. Tohtori Paniikkipilleri on vähän kuin minä höpelönä, ja pienessä sopivassa jännityksessä. (Ilman tautikammoa osin tosin.)

Huom. muokkasin hieman lainauksen linkkiä, kun testailen juutuub-ominaisuuksia.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.05.2015 20:43

Vaihda!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maaria » 24.05.2015 20:56

Mikä osa avataresta Jaskan tulisi pienentää?
Maaria

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 24.05.2015 21:22

Tähän asti olen mielessäni ajatellut, että on kunkin oma asia, millaisen avattaren haluaa laittaa.
Olen ihmetellyt puuttumisia toisten avattariin. Jaskan uuden avattaren myötä olen itsekin päätynyt
tilanteeseen, jossa toisen avatar häiritsee (lievästi sanottuna). Jos avatarta ei vaihdeta,
ryhdyn kansalaistottelemattomaksi ja laitan Jaskan vihamieheksi. Vastoin palstan sääntöjä.

Olen jo muutenkin lakannut avaamasta Jaskan aloittamia ketjuja; en usko, että jään mitään paitsi.
Valitettavasti hän on kuitenkin aktiivinen eikä hänen viesteiltään voi välttyä pelkästään tuolla jo
omaksumallani tavalla.

Toivon, että joku ilmoittaa, jos ja kun Jaskan avatar vaihtuu tai poistuu.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.05.2015 21:56

Vaihda avatar.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 24.05.2015 23:12

Kyllä se toisi muutoksen. Luen viestisi muissa ketjuissa.
Kun vielä luin myös sinun aloituksiasi, silmilleni lävähti useimmiten jokin vastenmielinen kuva
tai teksti, josta kuultaa vastenmielisyytesi kaikkia omilla aivoillaan ajattelevia naisia kohtaan.
Suojellakseni itseäni jään mieluummin paitsi jostakin satunnaisesta laatualoituksesta
kuin otan riskin.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Gabriel » 25.05.2015 04:51

En harmikseni kerennyt näkemään jaskan avataria. Voisiko joku linkata sen tähän ketjuun?
Kiinnostaa että mikä herättään noin voimakkaan reaktion.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 25.05.2015 09:43

Ei voi. Jos ei halua jäädä mistään paitsi, pitää päivystää täällä 24/7...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.05.2015 21:55

Minäkään en nähnyt Jaskan järkyttävää avatarta, mutta tämä uusi on ihana.
Edellinen ilmeisesti oli aivan hirveä, koska ylläpitäjä tahtoi sen vaihtoon; ylläpitäjä, joka käsittääkseni ei hätkähdä pienistä eikä myöskään tottele foorumin käyttäjien hätkähtelyjä.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet